Auteur Topic: Aflevering 12 (finale)  (gelezen 40355 keer)

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 (finale)
« Reactie #40 Gepost op: 24-05-2008, 12:52:52 »
Bij het liften hoeven ze volgens mij nooit iets voor de cameraman te regelen.

Volgens mij is het wel een regel dat ze verplicht een lift voor drie personen moeten regelen hoor. Ik heb daar weleens over gelezen. Zodra een koppel een lift gevonden heeft, moet de chauffeur eerst wegrijden, zodat de cameraman het vertrek kan filmen. Vervolgens moet de chauffeur direct weer stoppen, zodat ook de cameraman in kan stappen.
Voor wat betreft de scooters denk ik (dit weet ik niet zeker) dat ieder productiebusje (er is er minstens één per koppel; ieder duo heeft steeds ook een reporter + cameraman) gewoon een scootertje heeft, zodat ze makkelijker kunnen volgen; zeker in een stad als Caracas.

EDIT: ik heb het nog even nagezocht. Hier zegt Art er iets over en hier zegt Dieter er iets over!
« Laatst bewerkt op: 24-05-2008, 13:04:24 door honeymaker »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 12 (finale)
« Reactie #41 Gepost op: 24-05-2008, 21:09:22 »
Ik heb ook het idee dat er gesjoemeld is geweest en dat die motorfietsen geregeld werden via via en dat het niet Mark en Marlinde geweest zijn die op dat lumineus idee kwamen...
Ze gunde het Peter en Véro niet heb ik de indruk....want tenslotte waren Mark en Marlinde meer de favo"s dan Peter en Véro

Kijk, Millesime, zo ken ik je weer. Als je favorieten niet hebben gewonnen altijd met dit soort geniale theorieën komen. Respect! ::bravo::


 ::) ::) ::)

Offline bongo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • King of the Bongo
Re: Aflevering 12 (finale)
« Reactie #42 Gepost op: 24-05-2008, 21:44:02 »
Volgens mij is het wel een regel dat ze verplicht een lift voor drie personen moeten regelen hoor. Ik heb daar weleens over gelezen. Zodra een koppel een lift gevonden heeft, moet de chauffeur eerst wegrijden, zodat de cameraman het vertrek kan filmen. Vervolgens moet de chauffeur direct weer stoppen, zodat ook de cameraman in kan stappen.

EDIT: ik heb het nog even nagezocht. Hier zegt Art er iets over en hier zegt Dieter er iets over!

Lijk t me vervelend, zeker als je in achtervolging bent o peen ander koppel. Dan wil je het liefst zo snel mogelijk vertrekken
Bekijk mijn foto's van over de hele wereld op www.panoramio.com/user/88717

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 (finale)
« Reactie #43 Gepost op: 25-05-2008, 20:21:36 »
Ik vond de finale wel wat minder spannend dan de vorige edities. Maar vermakelijk was het wel. Mark en Marlinde als nog proficiat. iemand die een Oasis shirt draagt moet sowieso goed zijn ;D Maar ik had het Peet en Veronique ook wel gegund.  Ik vond ze toch wel 1 van de smaakmakers van deze Peking Express!

Je kan het hebben jongen!

Offline garco

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 (finale)
« Reactie #44 Gepost op: 26-05-2008, 22:34:18 »
Die auto van Mark en Marline is ook niet van 1936 geweest:

Lees dit:

Mercedes-Benz

Offline loesloes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12 (finale)
« Reactie #45 Gepost op: 28-05-2008, 15:24:53 »
Dit begrijp ik niet! Ze moesten immers de autopapieren laten zien als bewijs van het bouwjaar. Daarom konden Peter en Veronique niet die oudere auto nemen die ze zagen. Loes

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 12 (finale)
« Reactie #46 Gepost op: 28-05-2008, 15:46:42 »
Beetje raar ja. Snap niet hoe dat kan

Offline garco

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 (finale)
« Reactie #47 Gepost op: 30-05-2008, 20:32:55 »
Dit is een 1936 Mercedes-Benz...

1936

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 12 (finale)
« Reactie #48 Gepost op: 30-05-2008, 20:41:11 »
Hé, good old Indy.  ;D

Maar kan er niks te bedenken zijn dat die wagen wel uit '36 komt? Dat ze hem bijv. ergens in de 71 jaar wat aangepast hebben, om hem moderner te laten lijken?  ??? ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline garco

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 (finale)
« Reactie #49 Gepost op: 31-05-2008, 15:02:31 »
Het enige dat ik kan bedenken is dat het een oud chassis is geweest met een nieuwe body erop.
Maar ik vind het toch een vreemd verhaal.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 12 (finale)
« Reactie #50 Gepost op: 2-06-2008, 19:56:34 »
Het maakt ook geen flikker uit, want Peter & Veronique wonnen de proef alsnog...

Offline garco

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 (finale)
« Reactie #51 Gepost op: 5-06-2008, 22:31:00 »
Klopt. Maar toch.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 12 (finale)
« Reactie #52 Gepost op: 6-06-2008, 09:30:44 »
Stel dat het snoepje nou net met 0,51 liter verschil won, dan had 't wel wat uit gemaakt.