Auteur Topic: Aflevering 11  (gelezen 37734 keer)

Offline carolien1988

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #20 Gepost op: 15-05-2008, 14:32:02 »
Ben het helemaal met je eens Tam!!!

En met zo'n iemand als Dominque naast me kan ik me voorstellen dat je gestrest raakt.
Ze had wel iets vlotter mogen zijn, dan had ze alsnog kunnen genieten.
Dat heeft Marion ook wel gedaan.

Ik vind Mark wel oke, maar Marlinde is te nep.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 11
« Reactie #21 Gepost op: 15-05-2008, 15:08:57 »
volgens mij is Dominque gewoon een heel ontspannen figuur, heel rustig zegt weinig. Wil niet zeggen dat ze niet gemotiveerd was om te winnen. Vond bij Marion en Jamila dat ze veel te hyper en te gestresst waren, hassan en dominique hingen er maar half bij. Maar dat is bij Peter en Vero ook wel zo natuurlijk. Ook zo'n stresskonijn die peter, al vind ik marion een tandje erger.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline TicTac

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #22 Gepost op: 15-05-2008, 15:34:56 »
NEEEE! Marion en Dominique zijn eruit!! :\'(       echt kut dat die mark en marlinde door zijn... ze zijn echt zo mega-übersaai!  ik had gehoopt dat Marion en Dominique zouden winnen maar nu hoop (en denk) ik dat het peter en Veronique worden...

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 11
« Reactie #23 Gepost op: 15-05-2008, 16:05:55 »
Opnieuw een schitterende aflevering!  ::ok:: Een hele spannende proef, mooi gedaan en waar Dominique eindelijk liet zien dat ze toch echt wel wat kan hoor! :) Toch vond ik wel terecht dat Peet & Vero de proef wonnen. Ook mooi om te zien dat die mensen daar ook voetballen, en al helemaal: Dat ze in 2 maanden een huis kunnen bouwen!  :o Respect! Mark & Marlinde deden het geweldig, net als Marion en Dominique trouwens.
Maar ik vind toch dat de finalisten terecht zijn.  :D De 2 die ik vanaf het begin voorspelde en hoopte, zijn het ook echt geworden!
Peet & Vero vs. M&M: De Finale van: Peking Express! De Revolutie Route!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #24 Gepost op: 15-05-2008, 18:02:29 »
Kan iemand mij vertellen hoe die sport heet met die paarden?
Ik hoorde iets dat klonk als torre corialo, maar dit is niet goed, want ik kan op internet nisk vinden.

Offline RG

  • Winnaar pixelprikken PE VIPs 2006
  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #25 Gepost op: 15-05-2008, 21:44:21 »
Was weer supper spannend. Mooi dat Peet en Vero door zijn, zij begrijpen het spel en zeggen dat ze er gewoon 1000% voor gaan en niet zo onheus als Mark en Marlinde, met hun gezeur van genieten en moet je die koppen zien als het tegen zit, nou die stressen echt wel, maar zeggen anders.
Wat is die Peet een tacticus, man wat slim uitgedacht met die kano om langs de kant te gaan.
Jammer dat de twee meiden eruit liggen, was toch leuk om een stresskip met ijskonijn te zien samenwerken.
We gaan op voor een mooie finale en maar hopen dat Peet en Vero geen offday krijgen;

Groet ::joehoe::
RG

Offline Bla82

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #26 Gepost op: 16-05-2008, 20:09:28 »
Beste mensen,


Ik zou graag willen weten hoe het volgende muziekstukje heet. Je hoort het in de 11e aflevering. Het begint bij 56:10 en eindigt bij 56:31:

 http://www.net5.nl/web/show/id=111717/langid=43


Alvast bedankt!!


Groeten,

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #27 Gepost op: 16-05-2008, 21:34:20 »
Dat nummer heet No Surprises van de band Radiohead. Een van mijn favoriete nummers dus was blij verrast ::jaja::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #28 Gepost op: 16-05-2008, 21:37:08 »
De beginbeelden lieten ook al zien dat Dominique en Marion naar een vertrekkend vliegtuig keken, ook al zo'n strakke actie van de productie ::ohno::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 11
« Reactie #29 Gepost op: 16-05-2008, 21:51:26 »
Ik vond sowieso dat er leuke muziek in de aflevering zat, zo heb ik The Bealtes voorbij horen komen, en hoorde ik ook DeVotchKa

Offline Peking-Robinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #30 Gepost op: 17-05-2008, 01:01:56 »
Mark & Marlinde gaan Peet & Vero in de finale een lesje leren :D

Offline **Tamara**

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #31 Gepost op: 17-05-2008, 16:14:26 »
Ik hoop dat peet en vero nu winnen, maar zal wel weer niet want die mark en marlinde hebben overal geluk mee. lijkt wel net of ze geholpen worden.

Maar marion je hebt het echt super gedaan!!!!!!!!!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 11
« Reactie #32 Gepost op: 17-05-2008, 16:33:50 »
Ik hoop dat peet en vero nu winnen, maar zal wel weer niet want die mark en marlinde hebben overal geluk mee. lijkt wel net of ze geholpen worden.

 ::) ??? ??? ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Peking-Robinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #33 Gepost op: 17-05-2008, 19:03:57 »
Laat alstublieft eens een sympathiek koppel Peking Express winnen i.p.v. fanatiekelingen. Go Mark & Marlinde!!!! :D

Offline TicTac

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #34 Gepost op: 17-05-2008, 22:32:57 »
nee! dan liever peter en Veronique! zij hebben tenminste nog een beetje humor en persoonlijkheid!

Offline Peking-Robinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #35 Gepost op: 18-05-2008, 12:31:24 »
nee! dan liever peter en Veronique! zij hebben tenminste nog een beetje humor en persoonlijkheid!

Humor en persoonlijkheid? Kzal daar maar geen antwoord op geven zeker XD

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #36 Gepost op: 18-05-2008, 13:02:06 »
Laat alstublieft eens een sympathiek koppel Peking Express winnen i.p.v. fanatiekelingen. Go Mark & Marlinde!!!! :D
Hoor wie het zegt  ::) ::)

Offline TicTac

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #37 Gepost op: 18-05-2008, 17:42:07 »
Humor en persoonlijkheid? Kzal daar maar geen antwoord op geven zeker XD

waarom niet? ik snap niet wat daar zo grappig aan is eerlijk gezegd...

Offline RHG87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Go Speedy Gonzales
Re: Aflevering 11
« Reactie #38 Gepost op: 18-05-2008, 17:54:34 »
Ben echt benieuwd naar woensdag.
De finale gaat spannend worden.
Vind het terecht dat Mark en Marlinde in de finale zijn gekomen.
Het was wel jammer dat Marion en Dominique moesten vertrekken,
maar zoals hier al gezegd, vond ik Marion en Dominique de laatste afleveringen
steeds meer zeuren.
Wel jammer van die spoiler in de leader. Toen ik de beelden zag van de aflevering
en het vliegtuigje herinnerde ik me de beelden van Marion en Dominique met het vliegtuig
en toen was het verloop van de aflevering eigenlijk al duidelijk.
Wat dat betreft zouden ze het misschien beter kunnen doen zoals bij the Amazing Race.
Daar zie je gewoon beelden van het land en is dus niet vanuit de intro op te maken wie het langst
zal blijven.. zou het in sommige gevallen wel spannender maken.
Maar gelukkig is de finale nog compleet spannend en hoop ik dat eindelijk weer eens favoriet duo
wint; Go Mark en Marlinde!!  8)  ;D

Offline Daantjo

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #39 Gepost op: 19-05-2008, 10:51:48 »
Ik kijk al vanaf het begin naar P.E. De beelden, de avonturen, het spel en vooral wat er met en tussen mensen (deelnemers/kijkers) gebeurt; het boeit me mateloos. Soms heb en houd je als kijker een bepaalde voorkeur of weerstand, soms moet je die bijstellen. En wat me toch altijd weer verbaast is hoe zo'n race lage gevoelens van mensen naar boven haalt. "Ik hoop dat ze (Mark/Marlinde)nu een slecht gevoel hebben", zegt Marion in afl. 11, als ze met Peter en Veronique in de laadbak zit.  ::niet-ok:: Mijn weerstand tegen Peter is overigens gewoon gebleven, vanaf afl. 1. Anderen (M&M) hypocrisie verwijten, terwijl jezelf zó gewiekst bent. Nou ja, hij klopt gewoon niet zo. Ik vind het nog steeds jammer dat die leuke, energieke tweelingbroers er zo snel uitmoesten (al hebben ze wijselijk niets - tenminste niet in de uitzending - verteld over het kwijtraken van hun plattegrondje!).
En nu ga ik voor Mark en Marlinde. Ik vind ze gewoon okay.  ::ok::