Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 11170 keer)

Offline garco

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #20 Gepost op: 10-04-2008, 20:24:56 »
Bah, weer een aflevering naar dat gezeik over Allah luisteren. Jemig wat overdreven zeg.
Ik denk erover om niet meer te kijken, wat een domme regel dit. Eruit is eruit. Had dan die tweeling weer toegelaten...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #21 Gepost op: 10-04-2008, 20:37:08 »
Zou het kunnen dat Jamilla en Hassan niet gewoon vervangers zijn,misschien dat als Wendy & Bruno niet na huis waren geweest ze ook terug hadden mogen komen. Bij Wie is De Mol was ook van te voren gepland dat Richard terug kon komen,Gijs Staverman was wel toevallig. Elke aflevering is voor hun 2 dagen geweest en hun gingen weg in aflevering 5,dus waren ze 2 dagen weg.

Ja tuurlijk is dat zo, want het stond al bij etappe 1 in de krant. Het maakt het echter niet minder zuur dat zo'n koppel een derde kans krijgt.

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #22 Gepost op: 10-04-2008, 21:09:35 »
Er is hier ff iets wat ik niet begrijp. Het was wel een verassing dat er weer een koppel terugkwam. Ik had Rinck en Jorien verwacht  ;D maar het bleken Jamila en Hassan te zijn. Ik lees nu steeds dat dat hun 3e kans is maar dit is toch hun 2e kans en op zich was deze keuze toch logisch. Zij waren er als laatste uitgevlogen. Dus na het opgeven van Wendy en Bruno toch een redelijke faire keus?  ::helderziend::
Je kan het hebben jongen!

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #23 Gepost op: 10-04-2008, 21:12:47 »
Ik heb alleen het laatste stukje van de aflevering gemist, er was ook nog iets met die krant. dat zal te maken hebben met die 3e kans.  ::schaam::
Je kan het hebben jongen!

Offline RHG87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Go Speedy Gonzales
Re: Aflevering 6
« Reactie #24 Gepost op: 10-04-2008, 22:13:02 »
Jamila en Hassan hebben gewoon echt puur geluk deze keer dat ze deze
3e kans ook aangeboden krijgen.
Ik heb eigenlijk er niet zoveel problemen mee dat ze dit koppel een nieuwe
kans hebben gegeven. Jamila heeft het dan wel vaak over Allah, maar
moet daar eigenlijk juist om lachen hoe ze van allerdaagse dingen opeens
allemaal problemen ziet vanwege haar geloof en hoe ze daar dan mee om gaat. ;D
Ze hebben gewoon echt geluk.
En dat deze regel Peking Express minder leuk maakt, vind ik juist niet.
Deze regel wordt zo vaak toegepast in reality shows en het verandert ook
weer eens het concept. Maakt het alleen maar spannender, vind ik dan.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #25 Gepost op: 11-04-2008, 14:52:07 »
Ik snap ook niet waarom dat iedereen hier zo moeilijk doet over de terugkeer van Jamila en Hassan. Zij hadden gewoon mazzel dat Wendy & Bruno ermee stopten. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om deze etappe geen eliminatie-etappe te laten zijn, maar dat wordt naar mijn idee ook vrij saai twee weken na elkaar. Dat Jamila en Hassan nu weer een derde kans krijgen is gewoon een toeval in hun voordeel. Het stond immers in die krant gedrukt. Of er moet iemand heel creatief hebben zitten photoshoppen. Ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen. De kandidaten kunnen immers wel onder een deken gaan liggen, maar dat wil niet zeggen dat de cameraman en het volgbusje van de productie ook onder een deken liggen. Een beetje opvallend lijkt me  ::).
Peter & Veronique blijven mijn favoriete koppel. Liesbeth en Raymond mogen er van mij wel uit (maar dat heeft misschien te maken met mijn aversie tegen Amsterdammers in het algemeen  ;)).


Offline peerke63

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #26 Gepost op: 12-04-2008, 00:39:43 »
Tjeeeeeemig he...

Kom ik er vandaag pas achter dat de recorder niet heeft gewerkt.  :-[

Iemand enig idee waar ik eventueel een herhaling kan zien?
Hoewel de verhalen hier natuurlijk ook al veel vertellen  ::tandpastasmiley::
Hopen dat t volgende week wél goed gaat met opnemen in ieder geval....

...editje...
inmiddels een .nzb-tje gevonden die ik morgen kan downloaden :-)

Kan ik dus toch mooi kijken als het goed is :-)
Cheerio
« Laatst bewerkt op: 12-04-2008, 01:02:58 door peerke63 »

Offline Broer karel

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #27 Gepost op: 14-04-2008, 19:47:33 »
Liesbeth en Raymond mogen er van mij wel uit (maar dat heeft misschien te maken met mijn aversie tegen Amsterdammers in het algemeen  ;)).



Ik vrees dat deze "Amsterdammers" uiteindelijk toch de race zullen winnen ...

Offline Linda84

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #28 Gepost op: 15-04-2008, 01:24:18 »
Bah, weer een aflevering naar dat gezeik over Allah luisteren. Jemig wat overdreven zeg.
Ik denk erover om niet meer te kijken, wat een domme regel dit. Eruit is eruit. Had dan die tweeling weer toegelaten...

Had al eerder in dit topic een beetje het vermoeden dat bij sommige users die tegen een terugkeer van een koppel zijn het eerder ging om het betreffende koppel dat terug mocht komen dan de regel zelf, en bij jou is dat nu in ieder geval helemaal duidelijk.  ;) Eerst 'eruit is eruit' , en dan 'had dan die tweeling weer toegelaten'.  ::rofl::