Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 11180 keer)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Aflevering 6
« Gepost op: 8-04-2008, 15:57:56 »
En het is alweer bijna tijd voor Aflevering 6 van Peking Express!  ::ok::
Wie wint de proef, en wie de vrijgeleide? Wie is het nieuwe koppel?
Misschien wel Mieke en Lieke van ER of Art en Roos themself  ;D
Afijn, we zullen het wel zien op: (  ::vergroot:: )
9 April, 20:30, Net 5! 8)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 6
« Reactie #1 Gepost op: 9-04-2008, 19:53:57 »
Lekker druk hier zeg  ::) :P

OT:
Nog 37 minuten!  ;D

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #2 Gepost op: 9-04-2008, 20:05:28 »
inderdaad lkker druk  ::rofl::

Offline Thomasd

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #3 Gepost op: 9-04-2008, 21:10:01 »
Dit belooft nog wat te worden, ben razend benieuwd naar de tweede helft. Ik denk toch dat Raymond & Liesbeth eruit vliegen... Ik vond het supergrappig toen Hassan en Jamila gortdroog dat hoekje om kwamen lopen, en dan de gezichten van die anderen! Dit word spannend, maar we kijken verder!

Edit: goede aflevering. Jamila en Hassan hebben dus gewoon een DERDE kans. Ik denk dat ze het gaan doen, van dat onzichtbaar racen. Je ziet ze namelijk in de leader onder een kleed in een auto zitten. Jos en Loes deden het ook boven verwachting goed! Zie zie echt met de week verder komen!
« Laatst bewerkt op: 9-04-2008, 21:35:55 door Thomasd »

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 6
« Reactie #4 Gepost op: 9-04-2008, 21:33:57 »
NEE! Niet weer een herkansing!  :-X :-\\

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #5 Gepost op: 9-04-2008, 21:37:10 »
Ongelofelijk :o

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 6
« Reactie #6 Gepost op: 9-04-2008, 21:41:14 »
zo hé.

denk ook wel dat jamila en hassan het doen.
als ze het zo erg vinden dat ze er uit liggen, gaan ze zeker wel voor die 3e kans.

maar 3 koppels voorbij racen onder een deken, dat gaat nog niet zo makkelijk worden.
al was het alleen maar omdat de communicatie met de chauffeurs niet optimaal zal zijn..  :)

wel weer een leuke wending!

Offline RHG87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Go Speedy Gonzales
Re: Aflevering 6
« Reactie #7 Gepost op: 9-04-2008, 21:42:18 »
Weer een spannende aflevering vandaag.
Vond het ergens wel terecht dat Hassan en Jamilla tweede kans kregen.
Hadden Wendy en Bruno immers eerder opgegeven waren zij er nog ingeweest.
En Jamilla is gewoon grappig, dus daarom vond ik het ook niet erg om dit
duo weer terug te zien. Meteen helemaal chaotisch  ::rofl::
Loes en Jos worden ook steeds beter en die 2 hebben ook humor. Lekker droge
opmerkingen af en toe van hun  ;D.
Ik hoop alleen dat die ziekte bij Marion niet doorzet, want dat zou jammer zijn.
En ik denk ook dat Jamilla en Hassan de kans aangrijpen, want Jamilla is zo gedreven.
Ik denk niet dat zij het hierbij zal laten zitten.  :)


Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #8 Gepost op: 9-04-2008, 21:51:24 »
Een koppel dat een herkansing krijgt mag eerder vertrekken dan een koppel dat er nog steeds in zat. Sorrie hoor, maar ik vind dat écht niet kunnen. ::niet-ok:: ::ohno::
Geniet nooit met mate...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #9 Gepost op: 9-04-2008, 22:09:38 »

Een koppel dat een herkansing krijgt mag eerder vertrekken dan een koppel dat er nog steeds in zat. Sorrie hoor, maar ik vind dat écht niet kunnen. ::niet-ok:: ::ohno::

Ik heb de uitzending niet gezien, maar ik begrijp dat Jamila en Hassan terugkwamen en er weer uitgevlogen zijn? Ik snap deze zin niet helemaal geloof ik Test  ::schaam::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #10 Gepost op: 9-04-2008, 22:52:20 »
Ik heb de uitzending niet gezien, maar ik begrijp dat Jamila en Hassan terugkwamen en er weer uitgevlogen zijn? Ik snap deze zin niet helemaal geloof ik Test  ::schaam::


Omdat Bruno & Wendy vorige keer opgaven kwamen Jamila & Hassan in hun plaats inderdaad. Zij kregen bij de start een half uur achterstand net zo als Liesbeth & Raymond maar die kregen dus nog een half uur extra achterstand vanwege het weggooien van die ballast vorige etappe. Dus hadden zij meer achterstand in het begin en dat vind ik niet eerlijk heel eerlijk gezegd.
Geniet nooit met mate...

Offline Linda84

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #11 Gepost op: 9-04-2008, 22:58:47 »
Dit belooft nog wat te worden, ben razend benieuwd naar de tweede helft. Ik denk toch dat Raymond & Liesbeth eruit vliegen... Ik vond het supergrappig toen Hassan en Jamila gortdroog dat hoekje om kwamen lopen, en dan de gezichten van die anderen! Dit word spannend, maar we kijken verder!

Edit: goede aflevering. Jamila en Hassan hebben dus gewoon een DERDE kans. Ik denk dat ze het gaan doen, van dat onzichtbaar racen. Je ziet ze namelijk in de leader onder een kleed in een auto zitten.

Volgens mij was dat toen in die afl. met de stopvlag. Ik vrees eigenlijk dat ze het of niet gaan doen of het niet gaan halen .. Dus ik hoop nog maar nergens op ... Ik vind dit echt het leukste koppel..

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #12 Gepost op: 9-04-2008, 23:26:36 »
Ik was het vergeten op te nemen  :\'( Nou ja, ik kan 'm vast nog wel ergens zien van de week.

Offline Broer karel

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #13 Gepost op: 10-04-2008, 09:24:12 »
Dit irritante stel uit België krijgt dus een derde kans. Volgens mij wordt dit koppel in de lucht gehouden tot aan de finale. Wordt dit nu bedoeld met "positieve discriminatie"?
Hoewel Raymond en Liesbeth zeker niet mijn favorieten zijn, kan ik mij de opmerking van Liesbeth dat zij zich genaaid voelt, goed voorstellen. Hopelijk sloeg die op de wachttijd van tweemaal 30 minuten en niet op iets dat 's nachts heeft plaatsgevonden met haar schoonbroer (in Nederland noemen wij zo iemand overigens zwager).
Hoop verder van harte dat Marion er weer bovenop komt. Dat verdient zij wel, na alle inspanningen die zij heeft moeten doen "dank zij" haar uitermate passieve partner Dominique. En verder deed het mij goed om te zien dat Peter in de stress schoot. Kortom, een aflevering die ik een dezer dagen nog eens ga terugkijken.
« Laatst bewerkt op: 10-04-2008, 09:25:45 door Broer karel »

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 6
« Reactie #14 Gepost op: 10-04-2008, 09:36:43 »
BELACHTELIJK, ja met hoofdletters! Dat was mijn eerste gedachte toen de twee (Jamilla en Hassan) weer werden toegelaten in de race. Eruit is Eruit. Ook tegenover de andere kandidaten niet fair. En als je dan als Richard en Liesbeth, die vorige aflevering niet de regels hadden gevolgd, een half uur later dan Jamilla en Hassan moesten vertrekken, ja dan voel je je toch aardig in de zeik gezet.

Maar P.E. had gewoon een afvaller nodig deze aflevering. Volgende week moet de afvaller als onzichtbaar koppel de etappe goed volbrengen. Beetje een rare twist dit jaar.

Verder een goede aflevering van Marion. Ziek geworden tijdens P.E.. Logisch, als je ziet dat de koppels hoofdzakelijk achter in de bak van de diverse pickup, volop in de wind, het traject afleggen. En ik hou mijn hart vast, als je de beelden voor volgende week ziet. Marion was alles behalve hersteld. Krijgen dadelijk Jamilla en Hassan een VIERDE kans. Dit verlaagd voor mijn gevoel wel het format van P.E. Nogmaals eruit is eruit. Dan maar één keer geen eliminatie, maar geen koppels terugbrengen waarvan je al afscheid hebt genomen.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 6
« Reactie #15 Gepost op: 10-04-2008, 10:52:48 »
is er gisteren ook nog een koppel afgevallen miss?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #16 Gepost op: 10-04-2008, 11:22:17 »
is er gisteren ook nog een koppel afgevallen miss?

Ja Jamila en Hassan, maar die hebben dus weer een kans terug te komen...
Geniet nooit met mate...

Offline Peking-Robinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #17 Gepost op: 10-04-2008, 17:15:04 »
1 Zin: een superspannende en grappige aflevering, van de race tot het dansen was alles zeer leuk om naar te kijken.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 6
« Reactie #18 Gepost op: 10-04-2008, 17:21:14 »
Fantastisch samen gevat!  ::ok:: ::regenboog::

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #19 Gepost op: 10-04-2008, 17:24:54 »
Marion & dominique hadden een vrijgeleide en dat echt massel hebben.
Moesten ze vertrekken dan hoop ik dat er gewoon geen afvaller was. Soms begrijp ik net als Marion ook niet waarom dominique mee doet. Maar gisteren ging het goed,eerlijk gezegd had ik verwacht Loes zou winnen.

Raymond & Liesbeth werden wel heel erg gestraft door 4 uur later dan Mark en Marlinde aan te komen.

Zou het kunnen dat Jamilla en Hassan niet gewoon vervangers zijn,misschien dat als Wendy & Bruno niet na huis waren geweest ze ook terug hadden mogen komen. Bij Wie is De Mol was ook van te voren gepland dat Richard terug kon komen,Gijs Staverman was wel toevallig. Elke aflevering is voor hun 2 dagen geweest en hun gingen weg in aflevering 5,dus waren ze 2 dagen weg.

Als ik nu moet oordelen wie ik vind dat moet winnen dat zijn het Peter & veronique,Joesje & Loes,Marion & Dominique. Raymond & Liesbeth hebben nog te weinig laten zien en Mark en Marlind zijn weer het stel dat altijd gaat winnen volgens hun eigen. Wij weten in ierdergeval wat veronique met Peter van plan is.  ::hug::
« Laatst bewerkt op: 10-04-2008, 17:37:06 door Pierce_Brosnan »