Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 14092 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 5
« Reactie #20 Gepost op: 4-04-2008, 17:49:16 »
Nee joh, die waren vast nog niet naar huis op het moment dat Wendy en Bruno opgaven.
Dat was namelijk maar 1 dag nadat Jamila en Hassan uit het spel lagen!
Het lijkt me sterk dat ze meteen binnen een uur ofzo in het vliegtuig zijn gestapt; misschien hebben W & B wel de vlucht genomen die J & H eigenlijk zouden nemen!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Naomi_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #21 Gepost op: 4-04-2008, 17:51:24 »
Er komt toch een nieuw koppel, beetje dom als Hassan en Jamila weer meedoen, dat zouden de andere duo's ook oneerlijk vinden,

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 5
« Reactie #22 Gepost op: 4-04-2008, 17:57:19 »
Het is hoe dan ook oneerlijk. Een geheel nieuw koppel is nóg oneerlijker dan J & H. J & H hebben in ieder geval nog 1 executieronde overleefd en áls B & W íets eerder hadden opgegeven, dan waren J & H er überhaupt nooit uit gegaan.

Een geheel nieuw koppel is veel oneerlijker: die hebben dan twee eliminatieronden overgeslagen en zijn nog 100% fit.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Naomi_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #23 Gepost op: 4-04-2008, 17:58:56 »
ik vind dat ze het gewoon dom hebben gedaan, ze hadden er gewoon niemand meer bij moeten doen, en gewoon de volgende ronde niemdand laten weggaan

Offline breezer

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #24 Gepost op: 4-04-2008, 18:26:16 »
Nee joh, die waren vast nog niet naar huis op het moment dat Wendy en Bruno opgaven.
Dat was namelijk maar 1 dag nadat Jamila en Hassan uit het spel lagen!
Het lijkt me sterk dat ze meteen binnen een uur ofzo in het vliegtuig zijn gestapt; misschien hebben W & B wel de vlucht genomen die J & H eigenlijk zouden nemen!

Jamila en hassan zijn in mexico eruit gegaan, en wendy en bruno in nicaragua.
dus J&H waren allang thuis, of de productie heeft voorzien dat wendy en bruno zouden stoppen. ::oink::

Offline bongo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • King of the Bongo
Re: Aflevering 5
« Reactie #25 Gepost op: 4-04-2008, 19:50:31 »
als eerder uitgevallen kandidaten terug gaan komen denk ik dat het Dieter en Steven zijn. Jamila en Hasan zijn net terug in Belgie en waarschijnlijk veel te blij om hun kinderen weer terug te zien. Dan ga je niet zomaar terug.
Maar ja, ff afwachten tot wat het gaat worden...
Bekijk mijn foto's van over de hele wereld op www.panoramio.com/user/88717

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 5
« Reactie #26 Gepost op: 4-04-2008, 23:33:12 »
wel raar hoor, want dat nieuwe duo is natuurlijk hartstikke fris als ze nu pas beginnen. (denk alleen al aan voedsel ed, mits ze vanuit nederland komen)

Offline Peking-Robinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #27 Gepost op: 5-04-2008, 01:04:31 »
Over Mark en Marlinde: Toppie dat ze die laatste amulet hebben gekregen en vooral de anderen te slim af waren, Peter was tot mijn grote vreugde er niet mee gediend!

Over Bruno en Wendy: Alhoewel ik ze soms irritant vond, vind ik het jammer dat ze hebben opgegeven, ze hadden beter gestreden tot ze echt geelimineerd werden.

Nu is da gelijk zo unfair, maja hoe minder koppels, hoe meer kans Mark en Marlinde hebben op de overwinning!

Offline Naomi_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #28 Gepost op: 5-04-2008, 12:19:38 »
Het is gewoon heel onverwacht dat wendy en bruno gestopt zijn dus moesten de mensen van PE snel een oplossing verzinnen, helaas is die niet zo eerlijk gezien de fitheid enzo van het nieuwe duo..

Offline loesloes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #29 Gepost op: 5-04-2008, 17:28:18 »
Ik vraag me nu af of het reservekoppel wat wel standbye stond voordat PE begon soms ook voor de zekerheid gedurende de hele opname periode beschikbaar moest blijven. Ik hoop dat ze er snel uitliggen, want ze komen veel te laat in het spel dat het nog eerlijk is. Loes

Offline Peking-Robinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #30 Gepost op: 5-04-2008, 18:09:55 »
Man man man! Een nieuw koppel?? Das pas een verrassende wending!! Ik hoop dat ze wat meevallen, indien niet, dan mogen ze er snel uitliggen. Maja, we mogen geen vooroordelen hebben.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 5
« Reactie #31 Gepost op: 5-04-2008, 18:13:11 »
weet iemand al wie dit Koppel is? of zien we dit a.s. woensdag?

Offline Naomi_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #32 Gepost op: 6-04-2008, 15:18:32 »
weet iemand al wie dit Koppel is? of zien we dit a.s. woensdag?


Dat krijgen we woensdag pas te zien, tot dan blijft het een verrassing  ???

Offline Joanne

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #33 Gepost op: 7-04-2008, 13:50:35 »
wel raar hoor, want dat nieuwe duo is natuurlijk hartstikke fris als ze nu pas beginnen. (denk alleen al aan voedsel ed, mits ze vanuit nederland komen)
Is dit een belgische grap(mits ze uit nederland komen)?
Anders vind ik hem ongepast.

Offline Joanne

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #34 Gepost op: 7-04-2008, 13:53:48 »
Ik vraag me nu af of het reservekoppel wat wel standbye stond voordat PE begon soms ook voor de zekerheid gedurende de hele opname periode beschikbaar moest blijven. Ik hoop dat ze er snel uitliggen, want ze komen veel te laat in het spel dat het nog eerlijk is. Loes
Ben het helemaal met je eens.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 5
« Reactie #35 Gepost op: 7-04-2008, 18:47:40 »
Is dit een belgische grap(mits ze uit nederland komen)?
Anders vind ik hem ongepast.

Lautjuh zou dat soort stomme opmerkingen niet maken, dus ik denk gewoon dat ze bedoelt dat dat koppel een voordeel heeft qua voedsel, mits ze van huis komen. Het kan natuurlijk ook dat ze gewoon mee zijn gelopen met de crew.
Dan zouden ze overigens ook een voordeel hebben, maar dat ff terzijde.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 5
« Reactie #36 Gepost op: 9-04-2008, 19:05:23 »
Lautjuh zou dat soort stomme opmerkingen niet maken, dus ik denk gewoon dat ze bedoelt dat dat koppel een voordeel heeft qua voedsel, mits ze van huis komen. Het kan natuurlijk ook dat ze gewoon mee zijn gelopen met de crew.
Dan zouden ze overigens ook een voordeel hebben, maar dat ff terzijde.

pas na 3 keer overlezen snap ik de 'grap' die ik gemaakt zou hebben.  :P
neehoor, ik bedoel gewoon dat als ze vanuit nederland (of belgie, ook goed) komen dat ze dan natuurlijk een dik voordeel hebben wat betreft de andere koppels.
thuis hebben ze nog fatsoenlijk kunnen eten en slapen, enzo.