Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 14073 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Aflevering 5
« Gepost op: 31-03-2008, 08:34:39 »
Zes duo's verschijnen aan de start van de eerste etappe in Nicaragua. Een afmattende tocht door de Somosa-Canyon laat de deelnemers aan den lijve ondervinden dat de omstandigheden ruiger en harder worden...

kortom... het wordt weer spannend! ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 5
« Reactie #1 Gepost op: 2-04-2008, 21:58:41 »
Jeey eindelijk bruno en wendy weg werd tijd. Had het wel verwacht aangezien wendy er zo door heen zat. Vond het maar een zeurend en vervelend koppel, blij dat ze weg zijn.
Spannende strijd voorin tussen Mark,marlinde, Peter en Vero en Marion en dominique. Leuk dat Mark en Marlinde hebben gewonnen, vind ze leuker dan peter en vero, maar vind die ook het minst leuk. Ze worden met de week arroganter: ja tis wel vanzelfsprekend dat we eerste zijn.
Marion en dominique zijn echt leuk, worden met de week beter.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Annemiek D.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #2 Gepost op: 3-04-2008, 13:42:11 »
Zou er nou volgende week niemand naar huis hoeven nu Wendy en Bruno vrijwillig naar huis zijn gegaan? Of ben ik nou in de war met Expeditie Robinson... ??? Enfin...volgende week zullen we het weten ::jaja:: Vond het trouwens wel een onnoemelijk zware tocht door die canyon en gaf Raymond en Liesbeth groot gelijk dat ze die 10 kilo stenen weggooiden. Alleen wel jammer van de dubbele straftijd... :P

Offline franca65

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #3 Gepost op: 3-04-2008, 13:52:17 »
Ik vind PE tot nu toe erg tegenvallen, weinig leuke koppels.
Mark en Marlinde veel te zoet, om over de rollende r van haar maar niet te spreken, poR favoR
en dan het andere koppel waarvan de vrouwelijke helft alleen maar het woord tering kan zeggen.
Hoop dat het wat leuker gaat worden de komende afleveringen!

Offline Naomi_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #4 Gepost op: 3-04-2008, 18:07:05 »
Wendy en Bruno zijn vroegtijdig met PE gestopt, nu zijn zij vervangen door een ander duo en dat vinden de andere duo's niet zo leuk....

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 5
« Reactie #5 Gepost op: 3-04-2008, 18:42:09 »
Hoe kom je daar nu bij?  ??? :P Is wel een leuk scenario.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Naomi_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #6 Gepost op: 3-04-2008, 18:43:40 »
Ik?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 5
« Reactie #7 Gepost op: 3-04-2008, 18:44:13 »
Ja jij!  :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Naomi_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #8 Gepost op: 3-04-2008, 18:44:57 »
Weet ik, ga woensdag maar kijken  ::trots::

Offline Thomasd

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #9 Gepost op: 3-04-2008, 22:09:21 »
Op de website www.vt4.be/pekingexpress onder het kopje afleveringen - aflevering 6 staat te lezen dat er een vervangende koppel komt voor Wendy en Bruno. Weet iemand hier al meer over?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #10 Gepost op: 3-04-2008, 23:09:00 »
 ::oink:: Vreemd hoor. Dat zou ik ook niet zo leuk vinden, als ik één van die andere koppels was. Die gaan het vast erg moeilijk krijgen in de groep. Ik ben benieuwd.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #11 Gepost op: 4-04-2008, 07:25:44 »
Voor de kandidaten denk ik dat ze buiten de boot gaan vallen en ook als kijker is het niet leuk als je na 5 afleveringen nog aan een nieuw koppel moet gaan wennen denk ik.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #12 Gepost op: 4-04-2008, 08:46:32 »
Voor de kandidaten denk ik dat ze buiten de boot gaan vallen en ook als kijker is het niet leuk als je na 5 afleveringen nog aan een nieuw koppel moet gaan wennen denk ik.

Tenzij eerder afgevallen kandidaten weer terug mogen komen  ??? Hopelijk Dieter en Stefan dan trouwens  :-X :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline RHG87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Go Speedy Gonzales
Re: Aflevering 5
« Reactie #13 Gepost op: 4-04-2008, 11:50:50 »
Etappe 5 was weer lachen. Vond hem minder spannend als de vorige eliminatie-etappe,
maar weer genoeg leuke momenten.  :D
Alleen jammer dat Marion en Dominique naar Peter en Vero gaan hangen, zag ze liever met
bv Mark en Marlinde samenwerken. Dat gaat nog wat geven de komende etappes.
Volgende week wordt wel weer spannend van de preview te oordelen.
Dat idee van een nieuw koppel zal me ook benieuwen. Hoe dat zich gaat uitpakken ben ik
wel eens benieuwd naar. Dus wordt weer spannend volgende week.

Offline bongo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • King of the Bongo
Re: Aflevering 5
« Reactie #14 Gepost op: 4-04-2008, 12:17:27 »
Het staat echt op de site van VT4... maar het zou mij ook niet leuk lijken als er een nieuw koppel bijkomt, of als er een koppel terugkomt. ::ohno:: Ik zou dan er gewoon voor zorgen dat deze aflevering niemand afvalt.
Bekijk mijn foto's van over de hele wereld op www.panoramio.com/user/88717

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #15 Gepost op: 4-04-2008, 12:30:11 »
Tenzij eerder afgevallen kandidaten weer terug mogen komen  ??? Hopelijk Dieter en Stefan dan trouwens  :-X :D

Dat zou wel leuk zijn!!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #16 Gepost op: 4-04-2008, 12:40:07 »
Trouwens echt leuk dat ze door León kwamen. León is de zusterstad van Utrecht en ik heb bij de organisatie in Utrecht stage gelopen, die daar over ging. Maar ik ben er nog nooit geweest, dus ik vond het wel leuk om León nu eens voorbij te zien komen. Hopelijk zien we er komende week nog wat meer van.  ::jaja::

Offline Naomi_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #17 Gepost op: 4-04-2008, 17:14:09 »
Tenzij eerder afgevallen kandidaten weer terug mogen komen  ??? Hopelijk Dieter en Stefan dan trouwens  :-X :D

Ja daar dacht ik ook al aan  ::tandpastasmiley:: ,  maar ik denk het niet, dat zou ondeerlijk zijn voor het andere afgevallen duo ofzo... Het is gewoon een nieuw duo, en ze gaan het heel erg moeilijk krijgen met de andere kandidaten, die het helemaal niks vinden dat er nieuwe mensen mee gaan doen
« Laatst bewerkt op: 4-04-2008, 17:16:51 door Naomi_ »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 5
« Reactie #18 Gepost op: 4-04-2008, 17:16:53 »
Dan zouden Jamila & Hassan veel logischer zijn; die hebben nog maar 1 aflevering gemist.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Naomi_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #19 Gepost op: 4-04-2008, 17:18:41 »
nah, ik denk het niet, zijn ze net thuis, moeten ze gelijk weer gaan pakken