Auteur Topic: Kandidaten Marion en Dominique  (gelezen 49222 keer)

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Kandidaten Marion en Dominique
« Reactie #20 Gepost op: 20-03-2008, 11:54:35 »
klopt helemaal. Het is jammer voor Marion. Ze is zo gedreven, om haar best te doen. Ze gaat helemaal voor de winst. Jammer dan, dat ze door Miss Anorexia keer op keer word afgeremd.
En waarom doet zo'n Anorexia mee? Er zijn duizenden die zich aangemeld hebben, en wel gedreven zijn om te rennen of door het stof te bijten voor PE (waaronder ik), en die niet door de selektieprocedure kwamen. Geen last van voedseltekort (moet ze maar niet kokhalzen) of bloeddrukprobleempjes. Nee, dan casten ze Anorexia. Ze is te fragiel om te rennen, ze breekt af net boven haar knieën. Ook haar blanek, tere huidje is ongeschikt om langer dan een half uur in de zon te zijn.
Zou ze enkel meedoen om naamsbekendheid te krijgen voor haar modellenwerk ? Vind ik ook zo vreemd: een model die nog nooit heeft gevlogen. Leg mij het maar uit !

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Kandidaten Marion en Dominique
« Reactie #21 Gepost op: 20-03-2008, 11:55:37 »
klopt helemaal. Het is jammer voor Marion. Ze is zo gedreven, om haar best te doen. Ze gaat helemaal voor de winst. Jammer dan, dat ze door Miss Anorexia keer op keer word afgeremd.
En waarom doet zo'n Anorexia mee? Er zijn duizenden die zich aangemeld hebben, en wel gedreven zijn om te rennen of door het stof te bijten voor PE (waaronder ik), en die niet door de selektieprocedure kwamen. Geen last van voedseltekort (moet ze maar niet kokhalzen) of bloeddrukprobleempjes. Nee, dan casten ze Anorexia. Ze is te fragiel om te rennen, ze breekt af net boven haar knieën. Ook haar blanek, tere huidje is ongeschikt om langer dan een half uur in de zon te zijn.
Zou ze enkel meedoen om naamsbekendheid te krijgen voor haar modellenwerk ? Vind ik ook zo vreemd: een model die nog nooit heeft gevlogen. Leg mij het maar uit !

Dat doen ze juist expres omdat het spectaculaire TV oplevert: het zijn tegenpolen.

Offline Thomasd

  • Forumlid
Re: Kandidaten Marion en Dominique
« Reactie #22 Gepost op: 20-03-2008, 12:33:17 »
Nou, als er in PE één voorbeeld is van tegenpolen zijn het wel die Paul en Pascalle van vorig jaar. Daar moet ik bij Marion & Dominique heel te tijd aan denken, P&P waren ook zo in het begin, Marion is heel gedreven, Dominique hobbelt er wat achteraan. Maar ik denk dat dat nog wel goed komt, maar wat Marion in aflevering één al zei: "zo lang ik maar niet te veel ga moederen"...

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Kandidaten Marion en Dominique
« Reactie #23 Gepost op: 20-03-2008, 16:46:11 »
Dominique ziet er ook heel slecht uit, in een shot schrok me echt te pletter. Ook te dun idd.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Marion en Dominique
« Reactie #24 Gepost op: 20-03-2008, 19:29:24 »
Dominique ziet er ook heel slecht uit, in een shot schrok me echt te pletter. Ook te dun idd.
Ja idd ze zag er echt eng uit  :o komt vast nog een mooi shot van whahahaha  ;D

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Marion en Dominique
« Reactie #25 Gepost op: 20-03-2008, 19:59:16 »
Ja idd ze zag er echt eng uit  :o komt vast nog een mooi shot van whahahaha  ;D

Dit bedoel je?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Kandidaten Marion en Dominique
« Reactie #26 Gepost op: 20-03-2008, 20:10:25 »
Die laatste  :o  Nja ik bedoel eigenlijk nadat ze heeft gerend, en als je haar zo'n interview ziet geven. Toen schrok ik echt, jeetje.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Kandidaten Marion en Dominique
« Reactie #27 Gepost op: 21-03-2008, 11:52:52 »
Ze is echt ontzettend uitgemergeld ja ::oink::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kandidaten Marion en Dominique
« Reactie #28 Gepost op: 21-03-2008, 13:46:00 »
Ik denk eigenlijk dat ze best ver gaan komen. Marion Is erg gedreven en ik denk dat ze uiteindelijk Dominique gewoon mee trekt in haar enthousiasme. Hoop ik tenminste wat ik vind Marion echt ::ok::

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Marion en Dominique
« Reactie #29 Gepost op: 21-03-2008, 14:47:18 »
ik vind Marion wel érg fanatiek, kan me best voorstellen dat Dominique niet zo veel meer durft in te brengen :-\\

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kandidaten Marion en Dominique
« Reactie #30 Gepost op: 21-03-2008, 14:50:02 »
ik vind Marion wel érg fanatiek, kan me best voorstellen dat Dominique niet zo veel meer durft in te brengen :-\\
Ja, die word misschien een beetje 'onderdrukt' Ze gaf zelf al aan verlegen te zijn.

Offline Harriette

  • Forumlid
Re: Kandidaten Marion en Dominique
« Reactie #31 Gepost op: 21-03-2008, 18:15:21 »
Marion en Dominique



Post hier alles over deze kandidaten.

hihihi die marion is wel me schoonzusje he  ::ok::

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Marion en Dominique
« Reactie #32 Gepost op: 23-03-2008, 14:35:05 »
Vet bedrag € 50.-- was het ::niet-ok::

Nou, ik had haar iig meer gegund  ;D

Hopelijk komt ze nu ver, maar dat zal niet door haar ongemotiveerd lijkende reispartner komen...
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Marion en Dominique
« Reactie #33 Gepost op: 24-03-2008, 09:50:06 »
Marion lijkt me wel een hele lieve vrouw. Oké, ze is erg gedreven, maar hoe ze omging met die Tsotsil-mensen (schrijf ik dat goed?  ??? ) vond ik wel heel mooi om te zien. En dat gedrevene.. tja, je doet wel mee aan een wedstrijd natuurlijk. Van mij mag Dominique dus ook wel iets fanatieker worden. En ik schrok inderdaad ook van hoe ze eruit zag na het rennen!  :o

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Marion en Dominique
« Reactie #34 Gepost op: 25-03-2008, 00:28:07 »
Dominique is inderdaad erg mager, zoals mijn vent zegt, een zak met botten.

Zit geen grammetje vet op, totaal geen reserves, denk niet dat ze het fysiek gaat redden.

Marion is erg gedreven, en dan Dominique er tegenover, ben reuze benieuwd.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Marion en Dominique
« Reactie #35 Gepost op: 26-03-2008, 21:06:24 »
Marion is soms een beetje te fanatiek. Het lijkt me logisch dat Mark en Marlinde tijdens de proef voor de winst gaan, kan me niet voorstellen dat je je dit verkeerd begrijpt.
Ook een rare keuze dat Marion wil leren en Dominique moet fietsen. Hoe ze het ook zei vond ik nogal vreemd: "Ik ga tellen want ik kan beter leren...."
Ze mag van mij af en toe wel een beetje gas terug nemen.
De stopvlag hebben ze wel super goed gebruikt!!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Kandidaten Marion en Dominique
« Reactie #36 Gepost op: 26-03-2008, 21:35:15 »
Ondanks de tegenstelling vind ik ze een erg leuk koppel, mja ik hou van tegenstellingen :P Vooral omdat ik denk ik wel weet hoe Dominique en Marion in elkaar zitten en ik denk dat ze elkaar wel zullen vinden (net zoals met Chris en Lut)
First you go backwards, but then forwards again

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Kandidaten Marion en Dominique
« Reactie #37 Gepost op: 26-03-2008, 21:50:26 »
Jammer dat ze de vrijgeleide hebben, ::niet-ok::
M&M verdienden het gewoon meer!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Kandidaten Marion en Dominique
« Reactie #38 Gepost op: 26-03-2008, 21:50:44 »
Jammer dat ze de vrijgeleide hebben, ::niet-ok::
M&M verdienden het gewoon meer!
Neuuh
First you go backwards, but then forwards again

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Kandidaten Marion en Dominique
« Reactie #39 Gepost op: 26-03-2008, 21:52:34 »
Echt wel, Marion is echt veel té fanatiek, en die Dominique heeft echt totaal géén uithoudingsvermogen..
Gaat ze ook nog aan modellen werk denken tijdens het eten: "Nee joh, ik heb wel genoeg aan die koekjes" niet normaal!  ::ohno::