Auteur Topic: Route Peking Express 2008 bekend  (gelezen 31942 keer)

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Route Peking Express 2008 bekend
« Reactie #60 Gepost op: 3-03-2008, 08:58:47 »
Nee, het zijn toch twee groepen van vier tweetallen (koppels)?
Dat is iets anders dan twee viertallen!  ;)
Het zijn namelijk twee groepen van acht! (en niet vier groepen van vier!)  ::) :P
Oh, dan had ik het verkeerd begrepen. En dan strijden ze bínnen die groep tegen elkaar, of met die groepen tegen elkaar?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Route Peking Express 2008 bekend
« Reactie #61 Gepost op: 3-03-2008, 09:29:56 »
Met die groepen tegen elkaar.
Maar ik ben wel heel benieuwd hoe dat precies gaat werken en hoe er dan koppels af gaan vallen. Want met acht man een auto regelen; dan moet je het alleen hebben van vrachtwagens, pick-ups en bussen.  ???
En als de ene groep verliest van de andere groep, hoe worden dan de afvallers bepaald? ???

Ik ben heel benieuwd wat ze daarop bedacht hebben!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Route Peking Express 2008 bekend
« Reactie #62 Gepost op: 3-03-2008, 18:59:08 »
Misschien gaat het erom welke groep als eerste voltallig bij de finish is? Dat het dus wel gesplitst kan worden als ze willen?

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Route Peking Express 2008 bekend
« Reactie #63 Gepost op: 2-04-2008, 18:45:17 »
Citaat
Wist je dat...
de race van Peking Express in eerste instantie ook door Cuba zou zijn? Cuba was de oorspronkelijke tweede bestemming die het realityprogramma zou aandoen. Dit land paste perfect in het revolutiethema, maar slechts enkele dagen voordat de opnamen zouden starten in de eerste bestemming Mexico trok de overheid van Cuba de toestemming in.
Presentator en eindredacteur Art Rooijakkers: “De weigering was natuurlijk een grote schok voor ons als makers. Maar Nicaragua is een meer dan geschikt alternatief. Het is een prachtig land en onze duo’s hebben in alle vrijheid tegen elkaar kunnen racen. Ik denk dat we erin geslaagd zijn unieke opnames te maken die we in Cuba nooit hadden kunnen filmen. Van een proef in een van de beste sigarenfabrieken van het land tot een loodzware hike door een canyon waar vroeger de rebellen zich verscholen. Nicaragua is de verrassing van dit jaar, ook voor ons als makers.”
Bron: Net 5

Wat zal de productie gevloekt hebben toen ze dat te horen kregen! Daar was Bruno waarschijnlijk niets bij. ;D

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Route Peking Express 2008 bekend
« Reactie #64 Gepost op: 2-04-2008, 18:49:28 »
Bron: Net 5

Wat zal de productie gevloekt hebben toen ze dat te horen kregen! Daar was Bruno waarschijnlijk niets bij. ;D

Kijk eens hier
Keep calm and eat chocolates!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Route Peking Express 2008 bekend
« Reactie #65 Gepost op: 2-04-2008, 19:05:45 »
Ik las het ook al in de krant inderdaad

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Route Peking Express 2008 bekend
« Reactie #66 Gepost op: 2-04-2008, 19:10:12 »
Kijk eens hier

Oeps, ik lees het nieuws op de voorpagina van deze site dus nooit  ::schaam::