Auteur Topic: Kandidaten Dieter en Steven  (gelezen 19724 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Kandidaten Dieter en Steven
« Gepost op: 29-02-2008, 17:52:42 »
Dieter en Steven



Post hier alles over deze kandidaten.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Dieter en Steven
« Reactie #1 Gepost op: 2-03-2008, 00:20:48 »
Zie ik hier Egbééééééééééért typetjes?  ::nieuwsgierig::

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Dieter en Steven
« Reactie #2 Gepost op: 5-03-2008, 00:19:21 »
Die ogen..  ::love::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Dieter en Steven
« Reactie #3 Gepost op: 5-03-2008, 09:16:26 »
Die ogen..  ::love::
Neeeeeeee! Die priemen vreselijk eng!  :-\\
Keep calm and eat chocolates!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Kandidaten Dieter en Steven
« Reactie #4 Gepost op: 5-03-2008, 20:01:04 »
Neeeeeeee! Die priemen vreselijk eng!  :-\\
Ja klopt :P
First you go backwards, but then forwards again

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Kandidaten Dieter en Steven
« Reactie #5 Gepost op: 5-03-2008, 20:17:11 »
Die pet is wel vet (he dat rijmt  ::rofl::) lijkt een beetje op die van Georgina ::hypocriet::

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Dieter en Steven
« Reactie #6 Gepost op: 5-03-2008, 22:13:53 »
Neeeeeeee! Die priemen vreselijk eng!  :-\\

NIIEET  ;D

Ook in de aflevering  ::love::

Zij zijn dus echtt mijn favorieten..  ::bravo:: Alleen al vanwege die ogen  ::hypocriet::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Kandidaten Dieter en Steven
« Reactie #7 Gepost op: 5-03-2008, 22:14:15 »
Ze kunnen goed Spaans dat kan ook nog veel betekenen en ik vind dat ze ondanks die handicap het voortreffelijk gedaan hebben, ben benieuwd hoe ze het volgende week doen zonder handicap. ;D :)

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Dieter en Steven
« Reactie #8 Gepost op: 5-03-2008, 22:25:11 »
Ze kunnen goed Spaans dat kan ook nog veel betekenen en ik vind dat ze ondanks die handicap het voortreffelijk gedaan hebben, ben benieuwd hoe ze het volgende week doen zonder handicap. ;D :)

Ik denk dat het wel los zal lopen met deze twee, dit zijn goede kanshebbers om te winnen.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Kandidaten Dieter en Steven
« Reactie #9 Gepost op: 5-03-2008, 22:28:25 »
Ik denk dat het wel los zal lopen met deze twee, dit zijn goede kanshebbers om te winnen.

Ja, de adrealine gieren door hun lichamen en ze zijn lekker fanatiek en symphatiek ook, en ik zie hun ook zeker niet als eerste afvallen. ;)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Kandidaten Dieter en Steven
« Reactie #10 Gepost op: 5-03-2008, 22:38:22 »
Sterk duo. ::ok:: Bovendien komen ze nog sympathiek over ook.  :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Dieter en Steven
« Reactie #11 Gepost op: 5-03-2008, 23:08:36 »
Ik heb toch een beetje mijn twijfels. Aan de ene kant vind ik ze wel sterk, maar aan de andere kant dat van dat voorwerp dat ze dat mapje kwijt waren en niet van tevoren hadden gekeken naar de coordinaten.. In liften zijn ze wel goed  ::ok::
I'm a real big goblin..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Kandidaten Dieter en Steven
« Reactie #12 Gepost op: 5-03-2008, 23:17:43 »
Ik denk dat die lui wel ver komen, als je ziet hoe snel ze nu al liftte terwijl ze Maria (nouja, Guadaloupe oid, maar ze leek op Maria) bij zich hadden.
Ze moeten echter niet in de valkuil trappen dat ze volgende week te veel gaan stressen ofzo, want dan zouden ze er zo uit kunnen liggen.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Kandidaten Dieter en Steven
« Reactie #13 Gepost op: 6-03-2008, 09:28:10 »
Leuk stel, sportief, gedreven en makkelijk contact leggen. En natuurlijk, dat ze de taal spreken is een voordeel met het liften en slaapplaatsen regelen.
En gelukkig raakte ze in de eerste etappe hun route kwijt. Ze zijn nu (hopelijk) zuiniger op hun spullen.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Kandidaten Dieter en Steven
« Reactie #14 Gepost op: 6-03-2008, 14:24:32 »
Het was wel slim van ze om niet tegen de andere koppels te zeggen dat ze de kaart kwijtgeraakt waren; die anderen hadden waarschijnlijk weinig begrip gehad.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Kandidaten Dieter en Steven
« Reactie #15 Gepost op: 8-03-2008, 17:48:31 »
Tot nu toe zijn dit mijn favorieten voor de eindzege dit jaar, en nee nie vanwege hun mooie kijkers ( die ze wel hebben trouwens ) ik vind het gewoon een leuk spontaan duo. Het verschil is duidelijk te zien, dieter heeft zijn haar in een kuif en Steven heeft het wilder. Het viel me wel op dat Dieter meer aanwezig is, ook in het filmpje waar ze over zichzelf vertellen hoor je alleen hem. Steven lijkt wat rustiger. Wel een beetje dom dat ze het kaartje kwijt waren geraakt, maar wel slim dat ze het niet verteld hadden. ::jaja::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline MrKreukel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Dieter en Steven
« Reactie #16 Gepost op: 9-03-2008, 14:51:53 »
Het was wel slim van ze om niet tegen de andere koppels te zeggen dat ze de kaart kwijtgeraakt waren; die anderen hadden waarschijnlijk weinig begrip gehad.

Zouden ze dat inderdaad bewust hebben gedaan? Ik vond het in ieder geval erg asociaal het (voor de camera althans) niet te zeggen dat je zo oerstom was geweest het kaartje te verliezen...

Ze komen wel bij de laatste 2. Nu in afl 2 niets stom doen anders lig je er al uit, en onze huismutsjes gaan wel door...

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Kandidaten Dieter en Steven
« Reactie #17 Gepost op: 9-03-2008, 21:41:20 »
Het is toch slim? je gaat toch niet tegen de rest zeggen dat je zo dom bent geweest om je kaartje kwijt te raken, beetje tactiek moet je wel hebben. Ik vond het slim van ze, gewoon zeggen dat ze verdwaald waren in het giga doolhoof en niks konden vinden. Had ik ook gedaan.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Dieter en Steven
« Reactie #18 Gepost op: 9-03-2008, 22:57:14 »
Leuk koppel. Tot nu toe komen ze ook erg sympathiek over. En leuk dat ze het nadeel meteen ombogen in hun voordeel. Meteen kijken hoe Maria ze geluk kan brengen. Heerlijk zo'n mentaliteit. Ik hoop dat ze dit vol kunnen houden.  ::ok:: Tot nu toe zijn dit mijn favorieten.

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Dieter en Steven
« Reactie #19 Gepost op: 10-03-2008, 09:30:12 »
Het is toch slim? je gaat toch niet tegen de rest zeggen dat je zo dom bent geweest om je kaartje kwijt te raken, beetje tactiek moet je wel hebben. Ik vond het slim van ze, gewoon zeggen dat ze verdwaald waren in het giga doolhoof en niks konden vinden. Had ik ook gedaan.
Inderdaad. En daarbij hebben ze niet gelogen ;) Het werd hun gewoon niet gevraagd. Als het gevraagd werd, en ze hadden het verzwegen, had ik het wat anders gevonden.

Hun zijn dik wel mijn favorieten  ::love::