Auteur Topic: Aflevering 11  (gelezen 17851 keer)

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #20 Gepost op: 7-05-2007, 22:36:41 »
Belgie  ::)

Is dat in België al de laatste aflevering? Of is dat de aflevering die wij zondag gezien hebben?
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 11
« Reactie #21 Gepost op: 7-05-2007, 22:44:43 »
Is dat in België al de laatste aflevering? Of is dat de aflevering die wij zondag gezien hebben?

Dat is de aflevering die wij zondag gezien hebben  :)

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #22 Gepost op: 8-05-2007, 00:52:16 »
Dat is de aflevering die wij zondag gezien hebben  :)

Oh, dus eigenlijk kunnen de Belgen al twee dagen spoilers lezen hier?  ::rofl::
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #23 Gepost op: 8-05-2007, 07:43:02 »
Huh, morgenavond? Alleen op zondag komt er toch een Peking Express?
::oink:: ::oink:: dat je dat nog niet wist
Ja ja dinsdag peking express  vt4 om 21.30 uur dus vandaag ,en dan willen we niet gestoord worden ( ::trots:: ::trots::
het zal erom spannen ::jaja:: ::jaja:: ::ok:: ::ok::
had je dat nog niet gemerkt ::vergroot:: op de forum ::)  ::vergroot::??????
 ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #24 Gepost op: 8-05-2007, 10:57:30 »
::oink:: ::oink:: dat je dat nog niet wist
Ja ja dinsdag peking express  vt4 om 21.30 uur dus vandaag ,en dan willen we niet gestoord worden ( ::trots:: ::trots::
het zal erom spannen ::jaja:: ::jaja:: ::ok:: ::ok::
had je dat nog niet gemerkt ::vergroot:: op de forum ::)  ::vergroot::??????
 ::zwaai::

Haha, nee kijk hier niet zo vaak. Althans, ik kijk vooral bij wat mensen over deelnemers zeggen dus dit wist ik nog niet.  ::regenboog::
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #25 Gepost op: 8-05-2007, 23:19:54 »
Ben erg blij dat Pascal & Miranda de finale hebben gehaald. Jozefien en Egbert hadden naar mijn idee onterecht een voorsprong van dertig minuten. Aangezien zij de proef alleen maar hebben mogen spelen, omdat Anja & Nancy hen hadden gekozen. Had weleens willen zien of ze zonder die voorsprong ook eerste waren geworden.
Verder heb ik ook het gevoel dat de productie weer flink heeft zitten flessen. Met de domme 'gesloten vrachtwagen actie' hadden Anja en Nancy zoveel tijd verloren dat het nagenoeg onmogelijk was om voordat de race werd stilggelegd in dat dorpje aan te komen waar Pascal & Miranda ook zaten. Ik heb zo'n vermoeden dat ze of langer hebben mogen doorracen of dat er een of ander Peking Express busje voor ze gereden heeft. Dit natuurlijk alles om het spannend te houden, maar eerlijk is anders.
Misschien zie ik ook wel spoken hoor..... ;D

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #26 Gepost op: 8-05-2007, 23:26:33 »
Ben erg blij dat Pascal & Miranda de finale hebben gehaald. Jozefien en Egbert hadden naar mijn idee onterecht een voorsprong van dertig minuten. Aangezien zij de proef alleen maar hebben mogen spelen, omdat Anja & Nancy hen hadden gekozen. Had weleens willen zien of ze zonder die voorsprong ook eerste waren geworden.
Verder heb ik ook het gevoel dat de productie weer flink heeft zitten flessen. Met de domme 'gesloten vrachtwagen actie' hadden Anja en Nancy zoveel tijd verloren dat het nagenoeg onmogelijk was om voordat de race werd stilggelegd in dat dorpje aan te komen waar Pascal & Miranda ook zaten. Ik heb zo'n vermoeden dat ze of langer hebben mogen doorracen of dat er een of ander Peking Express busje voor ze gereden heeft. Dit natuurlijk alles om het spannend te houden, maar eerlijk is anders.
Misschien zie ik ook wel spoken hoor..... ;D

Ik vond het ook wel vreemd dat ze in een gesloten vrachtwagen VOLLEDIG verkeerd reden, op een verlaten weg uitstapten en toch maar 5 minuten achterstand opliepen. Misschien hadden ze wel enorm veel geluk maar ik vond 't toch een beetje gek.  :-X
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #27 Gepost op: 9-05-2007, 07:35:52 »
Ik vond het ook wel vreemd dat ze in een gesloten vrachtwagen VOLLEDIG verkeerd reden, op een verlaten weg uitstapten en toch maar 5 minuten achterstand opliepen. Misschien hadden ze wel enorm veel geluk maar ik vond 't toch een beetje gek.  :-X
GOEDE MORGEN

denk dat alles kan in PE.Dat maakt het juist voor mij toch allesins heel goed,soms begin ik ook na te denken van  ::oink::,maar het is nu 1x een reality program knippen en plakken doen ze overal
laat niet weg dat het heeeel spannend zal worden en dat ik bijna niet kan wachten tot ....10/5/2007 ::zwaai:: ::zwaai:: ::ok:: 
dieren zijn je echte vrienden

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 11
« Reactie #28 Gepost op: 9-05-2007, 08:13:45 »
Ik vond het ook wel vreemd dat ze in een gesloten vrachtwagen VOLLEDIG verkeerd reden, op een verlaten weg uitstapten en toch maar 5 minuten achterstand opliepen. Misschien hadden ze wel enorm veel geluk maar ik vond 't toch een beetje gek.  :-X
Ik had het gezicht van die vrachtwagenchauffeur wel eens willen zien. Kom je daar in "the middle of nowhere" van een berg afgereden, liggen er plotseling twee blonde meiden op hun rugzakken, die opspringen, hun vrouwelijkheid in alle schoonheid aan je tonen, en je om je nek vliegen of ze mee mogen liften. Dat geloven ze thuis nooit :)

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #29 Gepost op: 9-05-2007, 13:00:27 »
Haha, ja precies.

Trouwens, de manier waarop het laatste stuk geknipt werd was ook erg suggestief. Telkens Pascal en Miranda die naar achteren keken en de camera vanuit de vrachtwagen van Anja en Nancy die een andere vrachtwagen bleef volgen. Ik had echt het idee dat ze op enkele seconden van elkaar reden.  ::rofl:: Blijkt het achteraf 9 minuten geweest te zijn... ::)
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #30 Gepost op: 9-05-2007, 19:50:30 »
Ik geef les op een basisschool en vandaag ging de geschiedenisles over de Inca's en wat staat daar in het boek......machu picchu en de quipu (de touwen met de knopen) Kon ik nu lekker precies uitleggen hoe zoiets werkt  8)
De kinderen vonden het hoogst interessant dat dit pas op televisie was geweest en dat ik het ook nog eens had gezien! Strax ff kijken of nog niets over de aflevering os opgenomen, dan kan ik volgende keer de beelden laten zien, zou leuk zijn.
Waar PE al niet goed voor is  ::vergroot::
 ::bravo::

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #31 Gepost op: 9-05-2007, 20:38:10 »
Top!  :D Zul je zien dat ze de hele aflevering strak willen kijken.  ::ok:: ::rofl::
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #32 Gepost op: 11-05-2007, 15:21:12 »
Top!  :D Zul je zien dat ze de hele aflevering strak willen kijken.  ::ok:: ::rofl::

Ja dat zou echt grappig zijn. Ik had de band nog dus es ff kijken of ik volgende week een plekje kan vrijmaken om het aan de kids te laten zien.  ::ok::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 11
« Reactie #33 Gepost op: 11-05-2007, 16:40:55 »
Leuk Tannie!  ::ok::
First you go backwards, but then forwards again