Auteur Topic: Aflevering 11  (gelezen 17850 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 11
« Gepost op: 6-05-2007, 21:17:52 »
Hier kun je alles kwijt over aflevering 11
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline lindaaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #1 Gepost op: 6-05-2007, 21:25:23 »
ik houd het niet meer.. wat een spannende aflevering.. nog eventjes en we weten het

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #2 Gepost op: 6-05-2007, 21:45:46 »
Shit, Anja en Nancy :(

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 11
« Reactie #3 Gepost op: 6-05-2007, 21:52:55 »
Wat onterecht dat het tweede koppel dat naar Machu Piccu ging gekozen moest worden zeg ::niet-ok:: Nu maakten Pascal & Miranda geen kans op een voorsprong terwijl ze wel 2e waren ::niet-ok::

Maar de aflevering is aardig afgelopen, al had ik liever die meiden in de finale gezien ipv Egbeeeeeeeeeeert & Jozefien

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #4 Gepost op: 6-05-2007, 21:59:25 »
Echt spannend. En weer had ik het voorgevoel dat Anja en Nancy eruit gingen.
Maar ben zo super blij dat Egbert en Jozefien door zijn.
En ze gaan winnen (Ik hoop het gewoon heel erg)
Ben nog nooit zo erg voor een koppel geweest.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 11
« Reactie #5 Gepost op: 6-05-2007, 22:36:59 »
Ik ben blij met de finale, prima finalisten, die aan elkaar gewaagd zijn. Ze hebben allebei veel gewonnen, dus dat gaat nog heel spannend worden!

Aan de andere kant is het dit keer niet zo dat ik tégen één van de twee koppels ben, maar ik ben iets meer voor Egbert & Jozefien dan voor Pascal & Miranda, omdat de 'komische noot' deze serie PE van Egbert kwam.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #6 Gepost op: 6-05-2007, 23:00:12 »
Ik heb er maar erg weinig van gezien, ik heb alleen meegekregen dat Anja en Nancy eruit liggen. Had ik niet verwacht. Ik dacht dat Egbert en Jozefien zouden gaan.

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 11
« Reactie #7 Gepost op: 6-05-2007, 23:12:39 »
jammer dat P & Miss muts er nog in zitten....Ik had die mooie dames het toch gegund, ze waren veel beter dan P & M. Ze hadden die schapen sneller van de vrachtwagen moeten schoppen...of krijg je dan problemen met PvdD?  ;D


(PS Waarom kregen ze geen 2 min straf per fout antwoord? vind ik eigenlijk toch eerlijker  >:D >:D)

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #8 Gepost op: 7-05-2007, 10:20:21 »
Heb net de laatste minuten gemist. Wat was het verschil in tijd/ punten waardor A&N verloren? Jammer hoor, die P&M zijn een stelletje slechte verliezers. Bye bye, zwaai zwaai als het goed gaat maar mopperen als het eens tegenzit. Hopelijk winnen E&J. Maar dat zal wel niet...

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 11
« Reactie #9 Gepost op: 7-05-2007, 11:54:45 »
9 minuten
First you go backwards, but then forwards again

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #10 Gepost op: 7-05-2007, 12:03:23 »
Yugh, Egbert en Jozefien in de finale.  ::ohno:: Een beetje doen alsof je erg ziek bent, nee, dat verdient een pluim.  ::hypocriet::

Ik hoop echt dat Pascal en Miranda winnen.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #11 Gepost op: 7-05-2007, 12:20:41 »
Heb net de laatste minuten gemist. Wat was het verschil in tijd/ punten waardor A&N verloren? Jammer hoor, die P&M zijn een stelletje slechte verliezers. Bye bye, zwaai zwaai als het goed gaat maar mopperen als het eens tegenzit. Hopelijk winnen E&J. Maar dat zal wel niet...

Nee Anja en Nancy waren weer eens waardig bezig met hun gevloek toen Pascal en Miranda hen voorbij reed toen hun vrachtauto moest stoppen. Ik heb hen deze aflevering ook flink horen mopperen, dus als je het dan toch over slechte verliezers hebt...

Pascal en Miranda namen in elk geval dapper hun handicaps mee.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 11
« Reactie #12 Gepost op: 7-05-2007, 12:50:20 »
Ook op de vraag aan het einde aan beide koppels waarom ze de finale verdienden, vond ik Pascal sportiever antwoorden dan Anja/Nancy. Hij zei niet dat Anja & Nancy het volgens hem niet verdienden. Omgekeerd zei Anja/Nancy dat weliswaar ook niet expliciet, maar wel impliciet: door te stellen dat zij het spel tenminste eerlijk en sportief hadden gespeeld en van de omgeving etc genoten hadden.
Ook treurig dat Anja/Nancy zelfs tegen wildvreemde Peruanen af gaat lopen geven op Miranda, door te zeggen dat ze lelijk is. Ten eerste kan dat die mensen niks schelen en ten tweede maakte ze er vooral zichzelf belachelijk mee.

Volgens mij zijn Pascal & Miranda (bijna) altijd heel sportief en eerlijk geweest.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #13 Gepost op: 7-05-2007, 13:27:04 »
Wat onterecht dat het tweede koppel dat naar Machu Piccu ging gekozen moest worden zeg ::niet-ok:: Nu maakten Pascal & Miranda geen kans op een voorsprong terwijl ze wel 2e waren ::niet-ok::

Maar de aflevering is aardig afgelopen, al had ik liever die meiden in de finale gezien ipv Egbeeeeeeeeeeert & Jozefien

Geen fan van Pascal en MIranda, maar ik vond het inderdaad ook heel onterecht dat het eerste koppel een ander koppel mocht kiezen. Dan gaat het naar mijn mening niet meer om het racen, maar om wie de meeste vriendjes heeft en dat is jammer, zeker als er maar 3 koppels over zijn.
Vond het wel een beetje onsportief van MIranda en Pascal, dat ze van tevoren al zeiden dat ze het liefst allebei de koppels niet kozen. Btje flauw ook.
Ik had ook liever de meiden in de finale gezien, maar dan tegen Egbeeeert en Jozefien  ;)

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #14 Gepost op: 7-05-2007, 14:01:11 »
Wat ben ik blij dat die twee blonde mutsen eruit liggen. Gatverdamme, ze lieten zichzelf weer volledig kennen bij het Miss Holland gedeelte. En dan nog zeggen dat het geen jaloezie is...gatverdamme. Het meest genieten van de natuur en cultuur, dikke lul, beetje afgeven op Miranda tegenover de plaatselijke bevolking. Gatverdamme.

Het beeld van die vrouw waartegen ze het zei was veelzeggend. Je las gewoon de afkeur uit haar blik, over de manier waarop Anja/Nancy over Miranda sprak. Bah! Bah! Bah!

BYE, BYE, ZWAAI, ZWAAI.  ::zwaai:: ::zwaai:: ::joehoe:: ::joehoe::
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline mick1

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #15 Gepost op: 7-05-2007, 14:49:28 »
er zal wel een reden zijn geweest dat alle koppels behalve Hans en Emily  p en m niet zo hoog hadden staan de rest is ook fanatiek maar maakten wel vrienden. zullen dan wel niet zo aardig overgekomen zijn.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #16 Gepost op: 7-05-2007, 15:04:45 »
er zal wel een reden zijn geweest dat alle koppels behalve Hans en Emily  p en m niet zo hoog hadden staan de rest is ook fanatiek maar maakten wel vrienden. zullen dan wel niet zo aardig overgekomen zijn.

Zoiets dacht ik inderdaad ook al. En dan maar klagen dat het twee tegen één was. Hebben ze toch echt aan zichzelf te danken, denk ik dan.
Ben echt benieuwd naar volgende week!
Is de finale één of twee afleveringen??
 ::bravo::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #17 Gepost op: 7-05-2007, 19:16:40 »
Wat ben ik blij dat die twee blonde mutsen eruit liggen. Gatverdamme, ze lieten zichzelf weer volledig kennen bij het Miss Holland gedeelte. En dan nog zeggen dat het geen jaloezie is...gatverdamme. Het meest genieten van de natuur en cultuur, dikke lul, beetje afgeven op Miranda tegenover de plaatselijke bevolking. Gatverdamme.

Het beeld van die vrouw waartegen ze het zei was veelzeggend. Je las gewoon de afkeur uit haar blik, over de manier waarop Anja/Nancy over Miranda sprak. Bah! Bah! Bah!

BYE, BYE, ZWAAI, ZWAAI.  ::zwaai:: ::zwaai:: ::joehoe:: ::joehoe::
Reactie na morgenavond  >:D

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #18 Gepost op: 7-05-2007, 22:12:31 »
Reactie na morgenavond  >:D

Huh, morgenavond? Alleen op zondag komt er toch een Peking Express?
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 11
« Reactie #19 Gepost op: 7-05-2007, 22:13:08 »
Huh, morgenavond? Alleen op zondag komt er toch een Peking Express?
Belgie  ::)