Auteur Topic: oproep aan deelnemers PE2007  (gelezen 18064 keer)

Offline RG

  • Winnaar pixelprikken PE VIPs 2006
  • Forumlid
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #40 Gepost op: 6-03-2007, 21:06:29 »
Deelnemers geweldig dat jullie iets van je laat horen, zo kunnen wij nog meer mee genieten met deze PE 2007. Misschien kunnen jullie ons ook nog wel wat dingen vertellen die wij niet hebben gezien, maar toch de moeite waard zijn om eens te horen. Trouwens de taal van Nancy, prima meid, je mag dan wel eens de verkeerde kant op liften  ::rofl::(waar wij trouwens erg van genieten en niet om dat je alleen maar blond bent, maar ja humor is ook erg leuk, maar gaat altijd wel ten koste van iemand en dat mag best als het maar niet te kwetsend wordt), maar je normen en waarden staan wel in de goede richting.  ::ok::
Ik hoop dat wij nog veel van jullie mogen horen en genieten.

Groet,
RG ::zwaai::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #41 Gepost op: 7-03-2007, 18:18:27 »
Hoe weten we zo zeker dat de mensen die zeggen een van de deelnemers te zijn, ook werkelijk zijn wie ze zeggen dat ze zijn? Ik bedoel: ik kan me hier ook aanmelden met de nickname "Roos van Acker" en zeggen dat ik het echt ben.

Ik zou de uitspraken van zogenaamde deelnemers hier maar met een korrel zout nemen. Het is en blijft Internet he.....

Je kan heel wat afleiden van ip-adressen hoor. ::vergroot::
Geniet nooit met mate...

Offline frango piripiri

  • Forumlid
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #42 Gepost op: 7-03-2007, 21:27:32 »
Heel tof dat jullie je aanmelden. Als ik de beelden zie dan stel ik mij in jullie plaats. Toen ik hoorde dat het Zuid-Amerika was waar Peking naartoe ging heb ik al mijn dinsdagavonden gereserveerd want Brazilie is een land dat mij erg boeit. En zo krijg ik ook via jullie een beetje een idee hoe het er ginder allemaal uitziet !
Veel succes aan jullie allemaal en dat de beste mogen winnnen !!!!!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #43 Gepost op: 9-03-2007, 12:02:43 »
geachte ex-kandidaten,
nou jullie lezen het!!!, valt best mee hé
nou niet afhaken maar juist dat vertellen waar het om gaat
dus niet dat je alle situaties wilt ge- misbruiken maar dat dat gewoon de sfeer is waar je in terecht komt en dat vaak geen bewuste keuze is, zoals bv. bij de hippies!!!
sommige zaken zijn berekend en te plannen andere zijn voor jullie in gang gezet en de meeste situaties zijn zoals ze lopen, toch????
 groene groet RINCK 8BERG

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #44 Gepost op: 12-03-2007, 09:45:15 »
Ik ben ook een deelnemer, ik zit namelijk elke aflevering met een biertje voor de tv. Dat vind ik actief genoeg. 8)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #45 Gepost op: 12-03-2007, 20:26:31 »
Ik ben ook een deelnemer, ik zit namelijk elke aflevering met een biertje voor de tv. Dat vind ik actief genoeg. 8)
in dat geval ben ik hyperactief  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #46 Gepost op: 13-03-2007, 10:10:54 »
in dat geval ben ik hyperactief  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Je drinkt twee biertjes?! ;)

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #47 Gepost op: 3-04-2007, 08:20:45 »
ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe de ex-kandidaten het nu vinden om zichzelf terug te zien en of de beelden ook dicht bij de waarheid komen???
Toe eens en laat wat van jullie horen!!! ::oink:: ::oink:: ::oink::

Offline jesse(deeln)

  • Forumlid
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #48 Gepost op: 3-04-2007, 12:29:01 »
hey iedereen,

over ons avontuur kan ik kort en bondig zijn...geweldige ervaring enja velen denken dat we te plat waren omdat we onze liften weggaven mja kan er niet alles over kwijt maar aan men woorden moet je al wel meer weten... net zoals onze laatste lift voor we uit het programma gingen, wasdat wel onze laatste...desondanks een fantastisch avontuur en een geweligde productie, maar reality is reality

jesse

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #49 Gepost op: 3-04-2007, 13:15:07 »
Ah, kwestie van de meest stresserige beelden inzetten op het spannendste moment, dus! Net zoals het altijd heel toevallig is dat twee koppels precies tegelijk een stad binnenkomen. Bij de laatste aflevering geloof ik eigenlijk ook niet dat Egbert & Jozefien en Raf & Martha bij het eindpunt zo dicht bij elkaar lagen en dat de drank hen de das om deed.
Kwestie van goed monteren, maakt het er wel spannender op!
« Laatst bewerkt op: 3-04-2007, 13:17:50 door honeymaker »

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #50 Gepost op: 3-04-2007, 18:26:42 »
hey iedereen,

over ons avontuur kan ik kort en bondig zijn...geweldige ervaring enja velen denken dat we te plat waren omdat we onze liften weggaven mja kan er niet alles over kwijt maar aan men woorden moet je al wel meer weten... net zoals onze laatste lift voor we uit het programma gingen, wasdat wel onze laatste...desondanks een fantastisch avontuur en een geweligde productie, maar reality is reality

jesse
Hey jesse
te plat ,zeker niet misschien ietsje te braaf,maar misschien zeggen jullie nu ook van oh hadden we maar dit ,en hadden we maar dat ,maar het is voorbij ,en dat het een unieke ervaring is en avontuur enz daar ben ik (wij)zeker van ,duizenden kunnen er enkel van dromen ::)
jullie zaten er niet zo lang in maar jullie laten voor mij toch een heel goede indruk achter (denk dat jullie toffe kerels zijn .En tussen " " ,denk dat je op deze jonge leeftijd wel heel volwassenen bent toffe reportage in blik
goe studeren ::ok::
dieren zijn je echte vrienden

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #51 Gepost op: 4-04-2007, 20:05:56 »
 Zal Anja nog eens iets posten?  tikketikketikketikketikketik (dat zijn mijn vingers die staan te popelen van ongeduld)  ::) ::)

Offline jesse(deeln)

  • Forumlid
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #52 Gepost op: 5-04-2007, 13:45:05 »
hey stressie mama,

indd nooit meer gaan we dit vergeten ook al was het maar kort. enja egbert en jozefien bijvoorbeeld horen we dagelijks en zien we wekleijks ook al wonen ze zover! nee echt geweldig ook met hans en emily hebben we vaak contact en met raf en martha. en misschien verbaasd het jullie maar ook met pascalle klikt het wel. ze valt echt mee hoor. ook al is het miss moeilijk te geloven. reportage in blik? in ieder geval peking express blijft voor mij het beste reality programma dat er ooit al is gemaakt geweest! blijven genieten maar

jesse

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: oproep aan deelnemers PE2007
« Reactie #53 Gepost op: 5-04-2007, 16:52:13 »
hey stressie mama,

indd nooit meer gaan we dit vergeten ook al was het maar kort. enja egbert en jozefien bijvoorbeeld horen we dagelijks en zien we wekleijks ook al wonen ze zover! nee echt geweldig ook met hans en emily hebben we vaak contact en met raf en martha. en misschien verbaasd het jullie maar ook met pascalle klikt het wel. ze valt echt mee hoor. ook al is het miss moeilijk te geloven. reportage in blik? in ieder geval peking express blijft voor mij het beste reality programma dat er ooit al is gemaakt geweest! blijven genieten maar

jesse
hey jesse

blik NR 13 het is een weekblad(koop dit voor men dochter)
Wel leuk dat jullie contact blijven houden,met de andere kandidaten(denk dat dat normaal is,en de ene ligt al wat beter dan de andere ,blijven genieten geen probleem aflevering per aflevering en hop naar de finale,ben benieuwd
 ::joehoe::
dieren zijn je echte vrienden