Auteur Topic: aflevering 12: de finale!!!  (gelezen 35320 keer)

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #60 Gepost op: 21-05-2007, 07:54:44 »
Prachtig prachtig dat iedereen zo tekeer gaat, blijkt dat het een prachtige race was. En ik moet zeggen ik heb ook echt genoten van alles. En wat de spelers betreft, ieder kijkt vanuit zijn optiek. Ik kijk heel anders als ondernemer dan iemand die iedere dag achter de lopende band staat (echt niets verkeerds mee hoor) om maar eens een groot verschil te noemen. Ik kijk met mijn optiek, mening en interesse en daar bepaal ik wie ik goed en wie ik niet goed vind en dat heb ik ook wel gemeld. Zo doen wij dat allemaal en daar worden wij het met elkaar nooit over eens. Maar de reakties geven wel aan dat er werd mee geleefd en dat is waar het de makers denk ik om gaat en dat is ze wederom gelukt ::ok::. Op naar de volgende, maar wat jammer dat ik maar niet mee kan doen aan die race >:(, ja en dat heb je als eigen ondernemer, je bedrijf gaat voor, ach ja wie weet in de toekomst.
Maar tot de volgende race en groeten aan alle fans van PE ::joehoe::

Groet,
RG
Goede morgen,
reacties van verschillende aard zullen er steeds zijn  ::jaja::
van genoten hebben we hier ook wel
iedereen zal toch voor het grote deel naar zichzelf zien ,of toch heel veel momendten
ze mogen nog enkel jaartjes doorgaan
hop naar peking V ::zwaai:: ::ok::


dieren zijn je echte vrienden

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #61 Gepost op: 21-05-2007, 21:57:57 »
PE win je voor de eer, niet voor het geld
....Zeiden de winnaars.... Dat geloof je toch zelf niet Willem?
Neem nu Egbert en Jozefien,(verbeter me als ik mis ben) maar ik dacht dat,indien Egbert en Jozefien gewonnen hadden,zij 60.000 Euro opgestreken hadden.
60.000 Euro? mmmwwwjaa da's bijzaak, het is de eer,het mooie landschap enzo...... BULLSHIT!!!! elk duo gaat toch gewoon voor de centen, wat is me dat nou?  :o :o

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #62 Gepost op: 22-05-2007, 07:45:26 »
....Zeiden de winnaars.... Dat geloof je toch zelf niet Willem?
Neem nu Egbert en Jozefien,(verbeter me als ik mis ben) maar ik dacht dat,indien Egbert en Jozefien gewonnen hadden,zij 60.000 Euro opgestreken hadden.
60.000 Euro? mmmwwwjaa da's bijzaak, het is de eer,het mooie landschap enzo...... BULLSHIT!!!! elk duo gaat toch gewoon voor de centen, wat is me dat nou?  :o :o
hey goedemorgen koekoe

je gaat inderdaad ook wel voor de eer denk ik,en voor het ongeloofelijke unieke avontuur ,zien dat je zo ver mogelijk geraakt en de centjes kan binnen rijven,denk dat iedereen daar toch op hoopt ::jaja::

Ok als je ze niet wint dan is dat natuurlijk erg sneu
maar dat is nu eenmaal een wedtrijd ,game
tot de volgende ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden