Auteur Topic: [koppel] Anja & Nancy  (gelezen 83058 keer)

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #200 Gepost op: 7-05-2007, 12:14:43 »
Wat misselijk dat deze twee trutjes juist zo idioot reageerden dat Miranda haar Miss-titel gebruikte om een lift te regelen. Zelf lopen ze de hele serie lang al met hun tieten te zwaaien om een lift te kunnen regelen. Miranda heeft in haar eentje al 10 keer meer klasse dan Anja en Nancy bij elkaar.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #201 Gepost op: 7-05-2007, 12:19:13 »
Wat misselijk dat deze twee trutjes juist zo idioot reageerden dat Miranda haar Miss-titel gebruikte om een lift te regelen. Zelf lopen ze de hele serie lang al met hun tieten te zwaaien om een lift te kunnen regelen. Miranda heeft in haar eentje al 10 keer meer klasse dan Anja en Nancy bij elkaar.

Was ook precies wat ik dacht. Maar volgens eigen zeggen was het absoluut geen jaloezie..  nee nee..  ::pinokkio::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #202 Gepost op: 7-05-2007, 13:24:25 »
Ik vroeg me toch echt af waarom Miranda haar Miss-titel gebruikte, want de plaatselijke bevolking was er niet echt van onder de indruk, aangezien ze toch geen lift kregen ;)

Jammer dat Anja en nancy ze eruit liggen, had ze graag de finale zien spelen  :(

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #203 Gepost op: 7-05-2007, 14:09:11 »
Wat misselijk dat deze twee trutjes juist zo idioot reageerden dat Miranda haar Miss-titel gebruikte om een lift te regelen. Zelf lopen ze de hele serie lang al met hun tieten te zwaaien om een lift te kunnen regelen. Miranda heeft in haar eentje al 10 keer meer klasse dan Anja en Nancy bij elkaar.

Precies wat ik dacht.
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline mick1

  • Forumlid
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #204 Gepost op: 7-05-2007, 14:23:19 »
kan het wel begrijpen dat A en N zo reageerden. Pascal en Miranda vonden het steeds twee barbiepoppen, maar ondertussen heeft Miranda haar liften geregeld door overal folders van zichzelf in lingerie uit te delen. niet is bekend in Nederland wel in belgie

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #205 Gepost op: 7-05-2007, 14:27:17 »
kan het wel begrijpen dat A en N zo reageerden. Pascal en Miranda vonden het steeds twee barbiepoppen, maar ondertussen heeft Miranda haar liften geregeld door overal folders van zichzelf in lingerie uit te delen. niet is bekend in Nederland wel in belgie

Apart. Bron?

Ik heb gehoord dat Anja en Nacy gematst zijn toen ze in die dichte vrachtwagen ergens werden gedropt. De leiding heeft toen een en ander geregeld waardoor ze nog mee konden doen, zodat de aflevering spannend zou blijven.
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline mick1

  • Forumlid
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #206 Gepost op: 7-05-2007, 14:45:19 »
bron is te vinden in belgie, bedoel alleen te zeggen. dat over die meisjes iederee steeds loopt te zeuren dat ze hun uiterlijk gebruiken terwijl degene die over a en n zegt dat ze barbies zijn ook onder de gordel opmerkingen maakt en uiterlijk gebruikt. De meisjes lagen goed bij de ander koppels  hun vrienden en p em m bij bijna iedereen niet. Zal dan vast wel een reden voor zijn. a en n bleven trouwens loyaal aan hun vrienden


Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #207 Gepost op: 7-05-2007, 19:17:22 »
De 'ze liggen niet goed, daar zal dus vast wel een reden voor zijn'-argumentatie vind ik eigenlijk een dooddoener, die je wel vaker hoort in commentaar over realityprogramma's. Dan ga je ervan uit dat een meerderheid van de personen in het programma sowieso alles heel eerlijk en rechtvaardig beoordeelt, wat natuurlijk in werkelijkheid niet zo is.

Als iemand niet goed in een groep ligt, dan is het beslist niet zo dat die persoon per definitie fout zit. 'De groep' kan ook onrechtvaardig zijn. Zie bijvoorbeeld ER, waar een groep onder leiding van John en Carl zich heel gemeen gedroeg tegen een individu (Esther).

Niet dat ik vind dat Pascal & Miranda zo onrechtvaardig behandeld zijn, maar het feit dat ze het niet zo konden vinden met A & N en E & J betekent niet direct dat ze onsympathiek zijn. ::ohno::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #208 Gepost op: 7-05-2007, 19:40:43 »
 en weer moet ik afwachten  >:( >:(

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #209 Gepost op: 8-05-2007, 19:33:26 »
en weer moet ik afwachten  >:( >:(

Arme koekoe.....iig veel plezier met kijken  ::bravo::

Offline DR

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #210 Gepost op: 8-05-2007, 20:34:16 »
Anja, Nancy,

Jammer dat jullie eruit zijn. Goed gedaan!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #211 Gepost op: 8-05-2007, 21:19:59 »
Arme koekoe.....iig veel plezier met kijken  ::bravo::
dankje  ::hug:: nu is het niet lang meer he  ::bravo::

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #212 Gepost op: 8-05-2007, 22:30:11 »
dankje  ::hug:: nu is het niet lang meer he  ::bravo::
even onderdreken
ben aan het kijken ::rofl::
tot straks of morgenvroeg of middag ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #213 Gepost op: 8-05-2007, 22:49:01 »
dankje  ::hug:: nu is het niet lang meer he  ::bravo::
ja ja ze moeten naar huis koekoe
vragen wel veel juist maar de tijd heeft hun de das omgedaan
spijtig
maar denk dat het een keitoffe en bikkelharde  finale wordt tussen e&j    en p&m
kan haast niet meer wachten  ::zwaai:: ::joehoe::
dieren zijn je echte vrienden

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #214 Gepost op: 8-05-2007, 23:46:36 »
kan het wel begrijpen dat A en N zo reageerden. Pascal en Miranda vonden het steeds twee barbiepoppen, maar ondertussen heeft Miranda haar liften geregeld door overal folders van zichzelf in lingerie uit te delen. niet is bekend in Nederland wel in belgie

Loze kreten en echt nergens op gebaseerd.

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #215 Gepost op: 8-05-2007, 23:51:18 »
Dat overal folders van zichzelf in lingerie vond ik ook een beetje...apart.

Enige wat ik wat schunnig vond is dat Pascal tegen Miranda zei dat ze die ene man maar een beetje moest zoenen.
In het land der blinden is éénoog koning.

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #216 Gepost op: 9-05-2007, 00:00:28 »
Dat overal folders van zichzelf in lingerie vond ik ook een beetje...apart.

Enige wat ik wat schunnig vond is dat Pascal tegen Miranda zei dat ze die ene man maar een beetje moest zoenen.

Eerlijk is eerlijk, dat vond ik ook nogal bizar.

Voor de rest vind ik die Miranda echt een topwijf, dat mens is een geboren winnaar.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #217 Gepost op: 9-05-2007, 07:46:01 »
Eerlijk is eerlijk, dat vond ik ook nogal bizar.

Voor de rest vind ik die Miranda echt een topwijf, dat mens is een geboren winnaar.
a  & n hebben het heel goed gedaan  ::ok:: maar er kunnen er maar 2 de finale spelen
en men favo zijn er bij balpen knip en plak

maar iedereen zal zo wel eens gevloekt hebben op een andere kandidaat ,
ook nancy en anja gisteren ,met het miss holland gedoe,misschien niet zo mooi het viel me even op dat ze dat vermelden
beetje spijtig dat ze eruit liggen de tijd deed hen de das om maar het is nu eenmaal zo(denk dat ze toch met opgeheven hoofd huiswaarts mogen keren.::jaja::

wat ik wel wil zeggen pascal en miranda hebben zich heel goed geweerd ,en ja moet toch beetje toegeven dat ze het ergens wel echt verdienen

nu naar de finale het zal erom spannen ::zwaai::

dieren zijn je echte vrienden

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #218 Gepost op: 9-05-2007, 19:15:38 »
ja ja ze moeten naar huis koekoe
vragen wel veel juist maar de tijd heeft hun de das omgedaan
spijtig
maar denk dat het een keitoffe en bikkelharde  finale wordt tussen e&j    en p&m
kan haast niet meer wachten  ::zwaai:: ::joehoe::
Heya mama  ::joehoe::

hihi, heya,heya  mama die yeya  ::tandpastasmiley::

Ik moet het nog bekijken,heb het opgenomen.
Ze zijn er dus uit.  :\'( :\'( :\'(

Maar goed; ik kan maar 1 iets zeggen; PRIMA GEDAAN MEIDEN  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Op naar de finale he,en duimen voor Egbéééééééééééééééééééééééééééért en Jozefien  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #219 Gepost op: 9-05-2007, 19:26:21 »
Heya mama  ::joehoe::

hihi, heya,heya  mama die yeya  ::tandpastasmiley::

Ik moet het nog bekijken,heb het opgenomen.
Ze zijn er dus uit.  :\'( :\'( :\'(

Maar goed; ik kan maar 1 iets zeggen; PRIMA GEDAAN MEIDEN  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Op naar de finale he,en duimen voor Egbéééééééééééééééééééééééééééért en Jozefien  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::
hey koekoe
je moet echt zien
eeeeeeeeeeeegbert was kei grappig met knip plak balpen enz (verstond het eerlijk gezegd voor ik de aflevering had gezien ook echt niet goed
de meiden hebben het inderdaad ook squper gedaan ,maar ja er kunnen er maar 2 naar de finale ::jaja::
trouwens vindt je niet alle koppels  ::bravo:: ::bravo::
dieren zijn je echte vrienden