Auteur Topic: [koppel] Anja & Nancy  (gelezen 83034 keer)

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #180 Gepost op: 25-04-2007, 20:06:48 »


Cynneke, waarom kijk jij eigenlijk? alleen om negatief commentaar tegeven?
Ben je soms jaloers op deze meiden, lijkt er wel op, hoereren wat een groot woord gebruik je.
En dit slaat nergens op, ga alsjeblief een stukje wandelen dan koel je wat af.
 ::niet-ok::
desiree goeie avond

da heb ik ook al geantwoord,zulke woorden  ::ohno:: ::ohno::
ze doen het heel goed ,en leuk om te zien (zeker voor de mannen denk ik toch ::joehoe:: ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #181 Gepost op: 25-04-2007, 20:17:22 »
inderdaad deel toch je mening ,ze doen het tock kei goed en zijn toffe meiden(en ik ben niet lesbi ::zwaai::

Ik ben ook niet lesbisch en ik vind ze ook tof 8)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #182 Gepost op: 26-04-2007, 09:23:25 »
Ik vind ze nog steeds dom. Ze gooien bij alles hun blonde haar en hun lichaam in de strijd. Als je je zo hoereert, ben je in mijn ogen dom.

Mee eens!  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::



Ben je soms jaloers op deze meiden, lijkt er wel op, hoereren wat een groot woord gebruik je.

Je kunt ook wel een netter woord verzinnen inderdaad: Prostitueren bijvoorbeeld.  ::) ::rofl::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #183 Gepost op: 26-04-2007, 20:13:21 »
Ik ben ook niet lesbisch
Telkens ik naar Anja kijk,zou ik lesbisch willen zijn  ::jaja::  ::tandpastasmiley::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #184 Gepost op: 26-04-2007, 20:20:53 »

ze doen het heel goed ,en leuk om te zien (zeker voor de mannen denk ik toch ::joehoe:: ::zwaai::
  ::jaja:: ::jaja::   ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #185 Gepost op: 26-04-2007, 20:26:14 »
Telkens ik naar Anja kijk,zou ik lesbisch willen zijn  ::jaja::  ::tandpastasmiley::

Oh ik ben dan het liefst de hetero man die ik ben ::jaja::

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #186 Gepost op: 27-04-2007, 07:44:13 »
Telkens ik naar Anja kijk,zou ik lesbisch willen zijn  ::jaja::  ::tandpastasmiley::
welke man niet ::rofl::
dieren zijn je echte vrienden

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #187 Gepost op: 30-04-2007, 11:58:19 »
na al die weken weet ik nog steeds niet wie Anja en wie Nancy is :-[

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #188 Gepost op: 30-04-2007, 13:05:45 »
na al die weken weet ik nog steeds niet wie Anja en wie Nancy is :-[
ik wel  ::jaja:: ::jaja::

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #189 Gepost op: 1-05-2007, 12:36:24 »
Waaaw, wat een kracht gaat uit van die meiden. In die kano vond ik echt fantastisch knap! en dan ook nog eens de proef winnen. Super gedaan hoor!

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #190 Gepost op: 1-05-2007, 12:43:05 »
Anja en Nancy vond ik eerst helemaal niks maar nu zijn ze echt super!!!

Had ik trouwens met Karla en Sophie ook in PE2. Eerst vond ik ze niks en later zijn ze mijn favoriet geworden.

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #191 Gepost op: 1-05-2007, 18:23:48 »
Grappig hoe het met Anja en Nancy is gegaan de afgelopen weken. In het begin typische domme 'mutsjes' en nu bloedfanatieke deelneemsters. Daar wringt meteen de schoen een beetje. Telkens dat gezeik van deze twee dames over hoe fanatiek Pascal en Miranda zijn, terwijl ze zelf minstens zo fanatiek zijn.

Eerste afleveringen: Niet echt voor of tegen.
Middelste deel: Voor. Ze herpakten zich goed en deden het leuk.
Laatste paar afleveringen tot nu toe: Tegen. Ze zijn doorgeslagen en hypocriet geworden. Heel erg jammer.  :\'(

Vooral de aflevering van de zoutvlakten heeft mijn ogen geopend, geloof ik. Die met die x-benen, vergeet steeds wie Anja is en wie Nancy, begon toen zo te mekkeren over het tempo...niet normaal. Op hetzelfde moment laat Pascal merken dat hij naast fanatiek, ook nog eens sportief en eerlijk is. Hij complimenteert Anja/Nancy(*doorhalen wat niet van toepassing is :P) met haar loopvermogen. Chapeau! Zo nemen zij blokken aan het been ook gewoon aan en lopen ze er niet steeds over te mekkeren naar de anderen. Moet je de rode vlag-aflevering eens terugkijken. Ongelofelijk hoe moeilijk Anja en Nancy daar doen over een spelelement. Alleen kinderen van 10 duwen hun gezicht tegen een tas om iets niet te hoeven zien. Bah, bah, bah. Wees een vent en speel 't spel gewoon. Ben helemaal afgeknapt op deze twee meiden.  ::ohno::
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline desiree

  • Forumlid
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #192 Gepost op: 1-05-2007, 18:52:39 »
Oh jee Oh jee, wat een triest commentaar.
Positief blijven is moeilijker dan negatief.
 ::niet-ok::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #193 Gepost op: 1-05-2007, 19:20:52 »
Waarom moet je altijd positief blijven?
In het leven kom je dingen tegen die je leuk vindt en dingen die je niet leuk vindt en dat mag je dan toch ook kwijt.

Als iedereen hier op het forum steeds alleen loopt te posten dat Egbert en Jozefien zo schattig zijn, dat Anja en Nancy er zo goed uit zien en dat Miranda en Pascal zo goed met tegenslagen om gaan, wordt dat ook saai.
Juist de discussie hierover zorgt dat het loopt hier. En dat kan alleen met diverse visies op een onderwerp en juist diverse visies zorgt voor positieve en negatieve dingen. Als iedereen het met elkaar eens is, krijg je geen discussies.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #194 Gepost op: 1-05-2007, 20:21:15 »
Grappig hoe het met Anja en Nancy is gegaan de afgelopen weken. In het begin typische domme 'mutsjes' en nu bloedfanatieke deelneemsters. Daar wringt meteen de schoen een beetje. Telkens dat gezeik van deze twee dames over hoe fanatiek Pascal en Miranda zijn, terwijl ze zelf minstens zo fanatiek zijn.

Eerste afleveringen: Niet echt voor of tegen.
Middelste deel: Voor. Ze herpakten zich goed en deden het leuk.
Laatste paar afleveringen tot nu toe: Tegen. Ze zijn doorgeslagen en hypocriet geworden. Heel erg jammer.  :\'(

Vooral de aflevering van de zoutvlakten heeft mijn ogen geopend, geloof ik. Die met die x-benen, vergeet steeds wie Anja is en wie Nancy, begon toen zo te mekkeren over het tempo...niet normaal. Op hetzelfde moment laat Pascal merken dat hij naast fanatiek, ook nog eens sportief en eerlijk is. Hij complimenteert Anja/Nancy(*doorhalen wat niet van toepassing is :P) met haar loopvermogen. Chapeau! Zo nemen zij blokken aan het been ook gewoon aan en lopen ze er niet steeds over te mekkeren naar de anderen. Moet je de rode vlag-aflevering eens terugkijken. Ongelofelijk hoe moeilijk Anja en Nancy daar doen over een spelelement. Alleen kinderen van 10 duwen hun gezicht tegen een tas om iets niet te hoeven zien. Bah, bah, bah. Wees een vent en speel 't spel gewoon. Ben helemaal afgeknapt op deze twee meiden.  ::ohno::
  ??? ???

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #195 Gepost op: 1-05-2007, 20:24:15 »
Ik begrijp de redenering ook niet helemaal. Tis toch juist mooi hoe zij zich verbeterd hebben deze race!

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #196 Gepost op: 6-05-2007, 18:36:20 »
na al die weken weet ik nog steeds niet wie Anja en wie Nancy is :-[
dat heb ik ook bij egbert en jozefien :-\\
Menno is gek

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #197 Gepost op: 6-05-2007, 21:31:00 »
Bah, wat een jaloerse grieten. Ze vinden zichzelf o zo knap met hun 'mooie figuurtjes'(al heeft 1 van de twee nog x-benen ook), maar Miranda gunnen ze d'r miss-titel niet.  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #198 Gepost op: 6-05-2007, 21:46:14 »
::zwaai:: :(

Offline desiree

  • Forumlid
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #199 Gepost op: 6-05-2007, 22:13:14 »
Geweldig meiden, jullie hebben het supergoed gedaan, petje af ::ok::
Bijna was het gelukt, jammer maar jullie hebben je kranig geweerd.
Anja en Nancy, jullie komen er wel, ben ik vast en zeker van overtuigd.
Prima girls, bedankt voor het kijkplezier.

Een fan ::zwaai::