Auteur Topic: [koppel] Anja & Nancy  (gelezen 83068 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #140 Gepost op: 28-03-2007, 15:49:06 »
De Haagse chicks gaan de laatste tijd erg goed, nu ze doorhebben hoe het spel echt werkt. 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline LSLY

  • Forumlid
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #141 Gepost op: 28-03-2007, 17:14:52 »
Gaat Supeeer goed  ;D Alleen jammer van je voet  :\'( anders waren jullie eerste gewordeen !! ik gun het die Pascalle && hoe heetste ook alweerr niet :p SUC6 ! ::ok::

Offline LSLY

  • Forumlid
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #142 Gepost op: 28-03-2007, 17:17:19 »
  ::oink:: Srry verkeerd geschreven ;']  ik gun het pascal en miranda niet ;p  >:D   SUC6 NOGMAALS  ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #143 Gepost op: 2-04-2007, 20:23:30 »
Is er geen nieuws over de nichtjes?

Getekend;een  ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: anonieme Belg.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #144 Gepost op: 2-04-2007, 21:55:09 »
Ik vind ze leuker geworden  ::ok::
First you go backwards, but then forwards again

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #145 Gepost op: 4-04-2007, 17:17:45 »
 Dat topje van Anja....  ::hyper::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #146 Gepost op: 4-04-2007, 18:02:52 »
Het zal aan mij liggen, zelfde leeftijd en geslacht enzo, maar valt me niks op aan hun kleding hoor :D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #147 Gepost op: 4-04-2007, 18:09:31 »
Dat topje van Anja....  ::hyper::

 ::rofl:: Dat laag ingesneden topje bedoel je   ;)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #148 Gepost op: 4-04-2007, 19:23:32 »
Het zal aan mij liggen, zelfde leeftijd en geslacht enzo, maar valt me niks op aan hun kleding hoor :D
mij ook niet,ik let enkel op de plaatsen waar geen kledij aanwezig is  ::) ::) ::)

Citaat
::rofl:: Dat laag ingesneden topje bedoel je   ;)
Bingo!!  ::tandpastasmiley::  Zouden mannen dan toch op andere zaken letten dan vrouwen? Megan begreep mijn post niet zo goed,terwijl Guik meteen wist wat ik bedoelde  :P (en door de rugzak liep Anja dan nog een beetje voorovergebogen  :D 't is waar he Guikie?)  ::rofl::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #149 Gepost op: 4-04-2007, 20:26:19 »
Bingo!!  ::tandpastasmiley::  Zouden mannen dan toch op andere zaken letten dan vrouwen? Megan begreep mijn post niet zo goed,terwijl Guik meteen wist wat ik bedoelde  :P (en door de rugzak liep Anja dan nog een beetje voorovergebogen  :D 't is waar he Guikie?)  ::rofl::

Ja... Mannen hebben meer oog voor detail op dat gebied koekoe  :P :P ;) ::rofl:: Die rugzak doet het idd goed bij de vrouwen  ::)
« Laatst bewerkt op: 4-04-2007, 20:55:04 door Guikie »

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #150 Gepost op: 10-04-2007, 16:24:40 »
Gelukkig hoeven ze nog niet naar huis. Go blonds!!!! ::bravo::

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #151 Gepost op: 11-04-2007, 19:37:58 »
mij ook niet,ik let enkel op de plaatsen waar geen kledij aanwezig is  ::) ::) ::)
Bingo!!  ::tandpastasmiley::  Zouden mannen dan toch op andere zaken letten dan vrouwen? Megan begreep mijn post niet zo goed,terwijl Guik meteen wist wat ik bedoelde  :P (en door de rugzak liep Anja dan nog een beetje voorovergebogen  :D 't is waar he Guikie?)  ::rofl::
awel kzen wel een vrouw mor kweet wel goe wat jullie bedoelen ,mijne man zijn ogen dwaalden ook af naar die zware rugzak(grapje) naar de voorovergebogen nichtjes ,ale de boezems die volgens denk ik wel elke man zeer goed tot hun recht kwamen ::jaja:: ::oink:: ::vergroot::
maar eerlijk ,ze doen het toch ook heel goed ,men favorieten heb ik al wel zo een beetje maar ze mogen nog wel lang meegaan ,en wie weet ::joehoe::
dieren zijn je echte vrienden

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #152 Gepost op: 11-04-2007, 20:02:43 »
awel kzen wel een vrouw mor kweet wel goe wat jullie bedoelen ,mijne man zijn ogen dwaalden ook af naar die zware rugzak(grapje) naar de voorovergebogen nichtjes ,ale de boezems die volgens denk ik wel elke man zeer goed tot hun recht kwamen ::jaja:: ::oink:: ::vergroot::
maar eerlijk ,ze doen het toch ook heel goed ,men favorieten heb ik al wel zo een beetje maar ze mogen nog wel lang meegaan ,en wie weet ::joehoe::
::bravo:: ::bravo::
Tja stressie mama,na de 1é aflevering (of zelfs er voor nog) kregen Anja en Nancy al de stempel "dom blondje" op hun voorhoofd geplakt,maar de meiden zijn er toch nog lekker bij he  :P :P ze groeien  aflevering per aflevering  ::ok:: (en dan heb ik het niet over hun 2...alee,ik heb het wel over hun 2,maar niet over, phoeeeh hoe moet ik dat nu uitleggen? Wel hun 2= Anja & Nancy  ::jaja:: ::jaja::  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Me-No-Nothing

  • Forumlid
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #153 Gepost op: 11-04-2007, 21:49:53 »
Sorry meiden, maar mijn inziens zijn jullie het slechtste koppel van de overblijvende duo's. Nog geen proeven gespeeld en geen etappes gewonnen dus  ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #154 Gepost op: 12-04-2007, 10:02:41 »
je hoeft geen proeven te winnen en steeds als eerste aankomen hoor!
zelfs op deze wijze kun je uiteindelijk winnen
wacht maar es af, geef ze nog heel goede kansen!!
8berg

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #155 Gepost op: 12-04-2007, 13:23:24 »
De dames stijgen per aflevering in aanzien (bij mij). In de eerste afleveringen stonden de twee "blondjes" nog met hun kaart ondersteboven, reden ze de route achterwaarts en waren afhankelijk van hun (in grote getalle aanwezige) Girl-Power.

Maar ze hebben zich snel aangepast aan de omstandigheden en zijn compleet op eigen kracht de P.E. aan het volbrengen. Hoewel ik natuurlijk wel de indruk heb, dat twee fantastische meiden (plus de cameraman) eerder worden meegenomen dan een koppeltje.

Niets menselijks is ons vreemd  ::jaja::

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #156 Gepost op: 15-04-2007, 21:51:40 »
Petje af voor de meiden deze aflevering! Jammer dat ze de proef niet hebben gewonnen, had het hun veeeeel meer gegund dat Pascal en (valsspelende) Miranda. Zeer zeer kinderachtig!
Ik hoop dat Anja en Nancy de finale halen, hebben zich zeker bewezen!

Offline duvel

  • Forumlid
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #157 Gepost op: 15-04-2007, 22:22:07 »
ben ik helemaal mee eens ik vond ze geweldig

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #158 Gepost op: 16-04-2007, 11:32:29 »
Wat zeiden ze nou tegen elkaar in de voorbeschouwing van de aflevering van volgende week?  ???

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #159 Gepost op: 16-04-2007, 17:30:49 »
Wat zeiden ze nou tegen elkaar in de voorbeschouwing van de aflevering van volgende week?  ???

Dat iemand haar voorgevel wel mocht betasten voor 10 boliviano's  ::rofl:: (of iets van gelijke strekking  ;))