Auteur Topic: [koppel] Anja & Nancy  (gelezen 83031 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #120 Gepost op: 13-03-2007, 00:40:11 »
Ze worden beter en beter, ze gaan het liften nog eens snappen ook. ;D

Ik vind het een tof en leuk stel, van mij mogen ze er nog hééél lang in blijven. ::love::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #121 Gepost op: 13-03-2007, 23:02:00 »
Waarom woon ik niet in Brazillië  ::) ::) ::) :P :P :P

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #122 Gepost op: 13-03-2007, 23:05:57 »
Waarom woon ik niet in Brazillië  ::) ::) ::) :P :P :P

He Koe! Als je nou nog is hier komt voor een biertje, ik woon vlakbij Den Haag he! ;) ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #123 Gepost op: 13-03-2007, 23:09:56 »
He Koe! Als je nou nog is hier komt voor een biertje, ik woon vlakbij Den Haag he! ;) ;D
okee  ;) ;) ;)  ::ok:: ::ok::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #124 Gepost op: 15-03-2007, 14:18:47 »
(bijna) iedereen plakte meteen een etiket op het hoofd van Anja& Nancy,met DOM BLONDJE erop.
Na enkele afleveringen begint men een totaal ander beeld van hen te krijgen.
Ik heb hier een deja-vu gevoel  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
Dat dacht ik inderdaad ook wel na 1 aflevering, hoewel ik ze niet als echt dom zag, maar meer als 2 meisjes die echt geeen kaart kunnen lezen. Ik denk niet dat ze gaan winnen, maar ik hoop wel dat ze er nog lang in blijven, kunnen we lachen niet uitlachen, maar nu ook toelachen, net als die hoofddoeken   ::rofl:: :D ::bravo::
I'm a real big goblin..

Offline LSLY

  • Forumlid
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #125 Gepost op: 15-03-2007, 20:37:25 »
vond het super met die hoofddoeken  ::ok:: ::rofl:: was echt leuk !

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #126 Gepost op: 20-03-2007, 15:25:53 »
Ze hebben het goed gedaan deze aflevering  ::bravo:: :)
I'm a real big goblin..

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #127 Gepost op: 20-03-2007, 22:57:46 »
Hebben we nog geen leuke foto's van die twee?  :)

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #128 Gepost op: 25-03-2007, 20:58:39 »
Volgens mij hebben ze echt de allerdiepste topjes gekocht die ze konden vinden, om zo aan een lift te komen. Jammer toch dat ze het zo aanpakken want volgens mij hebben ze dat helemaal niet nodig want ook zonder dat ze zichzelf zo verkopen zouden het echt wel goed doen.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #129 Gepost op: 25-03-2007, 21:55:51 »
Dat ben ik wel met je eens.  ;D  Maar ik vind ze toch wel wat leuker worden, ze hebben het in ieder geval goed gedaan deze aflevering.  ::ok::
First you go backwards, but then forwards again

Offline duvel

  • Forumlid
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #130 Gepost op: 25-03-2007, 23:28:05 »
anja en nancy jullie waren geweldig heb jullie trouwens als enige twee piranhas zien vangen en dat gezeur over jullie topjes ,snap ik trouwens niet, misschien gewend om met een vrouw met een coltrui te lopen of een burka wat een gezeur zeg, maar meises doe je best . ::ok::

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #131 Gepost op: 26-03-2007, 09:30:45 »
en dat gezeur over jullie topjes ,snap ik trouwens niet, misschien gewend om met een vrouw met een coltrui te lopen of een burka wat een gezeur zeg

Hoe kun jij wat zeggen over hoe mijn vrouw erbij loopt? Jij vindt het blijkbaar geweldig om te zien dat je vrouw kleding draagt waarbij de tieten er bijna uitspringen. Wellicht getrouwd met een puntje puntje puntje?
« Laatst bewerkt op: 28-03-2007, 15:45:29 door Bakkertje, Reden: tekst aangepast »

Online hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #132 Gepost op: 26-03-2007, 10:59:07 »
Wellicht getrouwd met een puntje puntje puntje?
::rofl:: Scheelt in ieder geval wel een boel geld !

De opvatting van verzorgde of nette kleding is natuurlijk voor iedereen anders. Een generatiekloof noemen we dat. Hedentendaage gaat menig jonge meid zaterdagsavond stappen in haar ondergoed. Hoe meer kant of string je ziet, des te mooier (denkt men). Dit zijn volgens mij de consequenties van de MTV-generatie. Als je maar vaak op TV half-naakte meiden ziet, ga je dit vanzelf als normaal gedrag ervaren. Dus daarom vinden sommige bezoekers van dit forum het ook normaal als hun vrouw/vriendin/verkering of twee kandidaten van Peking Express als goedkope delletjes rondwandelen door Zuid-Amerika en gebruik maken van hun enige twee talenten. Hun eigen recht natuurlijk, maar dit roept ook weer reactie op.
« Laatst bewerkt op: 28-03-2007, 15:46:00 door Bakkertje, Reden: quote aangepast »

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #133 Gepost op: 26-03-2007, 11:27:31 »
Goed hun best gedaan, go girls!  ::bravo::
I'm a real big goblin..

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #134 Gepost op: 26-03-2007, 16:59:23 »
::rofl:: Scheelt in ieder geval wel een boel geld !

De opvatting van verzorgde of nette kleding is natuurlijk voor iedereen anders. Een generatiekloof noemen we dat. Hedentendaage gaat menig jonge meid zaterdagsavond stappen in haar ondergoed. Hoe meer kant of string je ziet, des te mooier (denkt men). Dit zijn volgens mij de consequenties van de MTV-generatie. Als je maar vaak op TV half-naakte meiden ziet, ga je dit vanzelf als normaal gedrag ervaren. Dus daarom vinden sommige bezoekers van dit forum het ook normaal als hun vrouw/vriendin/verkering of twee kandidaten van Peking Express als goedkope delletjes rondwandelen door Zuid-Amerika en gebruik maken van hun enige twee talenten. Hun eigen recht natuurlijk, maar dit roept ook weer reactie op.

Mooi verwoord wel.

Maar ik vind dat hun zélf toegeven dat hun tactiek van het liften voortvloeit uit hun 'sexy uiterlijk'. Dus ze doen het bewust, express. Hun kledingkeuze is normaal gesproken dus misschien wel anders, maar nu moeten ze gebruik maken van wat ze hebben ofzoiets volgens henzelf denk ik.
Do you want to go to the Seaside?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #135 Gepost op: 26-03-2007, 17:32:20 »
is het nog geen dinsdagavond?  ::)  ::hyper:: ::hyper::

Offline mick1

  • Forumlid
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #136 Gepost op: 26-03-2007, 21:50:12 »
wat een gezeik weer over topjes en enige troeven van de dames. Wel eens over nagedacht dat humor en doorzettingsvermogen ook wel eens troeven kunnen zijn? Voorlopig zijn het wel twee niet al te grote en stevige meisjes die zonder man erbij die zware rugzakken met tent dragen. respect voor ze ::ok::

Offline RG

  • Winnaar pixelprikken PE VIPs 2006
  • Forumlid
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #137 Gepost op: 26-03-2007, 22:04:59 »
Geweldig meiden, met alle respect, jullie hebben mij doen verbazen met die tocht door de Pantanal. Jullie hebben het geweldig gedaan, ik had het niet sneller kunnen doen, maar ja ik ga ook achter al die leuke kaaimannen, hagedissen en slangen aan en zal dan voor geen meter opschieten. ::rofl::
Ik hoop dat wij nog lang van jullie mogen genieten.

Groet,
RG

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #138 Gepost op: 26-03-2007, 22:42:48 »
hé meiden,
ook even een duim  ::ok::(en geen middelvinger, maar dit voor intimi!!!) van mijn kant hoor.
Carla & Sofie maakten twee jaar geleden ook gebruik van hun vrouw zijn dus wat een gezeur over jullie haren en borsten. Grote klasse daar door het moeras heen en ik weet waar ik het over heb, 30 km. sjouwen met volle bepakking is volgens mij zwaarder dan 25 km. door de woestijn met een ezel en twee geiten. Dus nogmaals, top en laat ze maar zeuren!!!! ::oink:: ::oink:: ::oink::
grote groeten rinck

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #139 Gepost op: 28-03-2007, 14:46:51 »
Jammer dat ze de proef met de soep niet hadden gewonnen, had nooit gedacht dat ze zo in een keer die piranha's zouden vangen. Goed gedaan!  ::ok::
Hoop echt dat ze heel ver gaan komen, ze verbazen me elke week weer! ::bravo::