Auteur Topic: [koppel] Anja & Nancy  (gelezen 83064 keer)

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #80 Gepost op: 3-03-2007, 19:34:19 »
gho
iedereen zijn gedacht erover
de mannen hebben al mooie close ups gekregen
 ::rofl::
dieren zijn je echte vrienden

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #81 Gepost op: 4-03-2007, 09:46:25 »
Domme blondjes  ??? ik dacht het niet  ::ohno::
Beroep van Anja;Beleidsondersteunend medewerker relatiemanagement en Protocol op het ministerie van LNW  :o :o  ik kan het nieteens onthouden,laat staan dat ik zou weten wat het inhoud  ::)

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #82 Gepost op: 4-03-2007, 19:14:09 »
Hahahah

Tja idd..
Ik denk dat ze het deze aflevering beter gaan doen dan iedereen denkt (gezien de pool)
Do you want to go to the Seaside?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #83 Gepost op: 4-03-2007, 21:59:52 »
Weer problemen met de weg vinden, meiden ;D

Offline DR

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #84 Gepost op: 4-03-2007, 23:08:30 »
Ik heb ze alleen maar zien genieten en een hoop interessante mensen zien ontmoeten. Zou ik ook hebben gedaan. We weten niet hoe hoog of laag ze deze aflevering zijn geeindigd, maar als het laag was geweest vanwege een verkeerde route hadden ze dat wel gezegd. Kwestie van imago building en houden. Dat is wat net5 nu aan het doen is. Imago's neer zetten zodat wij sympathie of antipathie krijgen naar de koppels. In dit geval is het wel erg makkelijk en voor de hand liggend om de meiden als domme blondjes neer te zetten. Dat zijn ze beslist niet!
Overigens denk ik dat de montage afdeling de weg kwijt is en niet de meiden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #85 Gepost op: 4-03-2007, 23:12:40 »
Ik begin me steeds meer te ergeren aan het muziekje dat constant word gedraait als Anja & Nancy in beeld komen.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #86 Gepost op: 5-03-2007, 09:07:32 »
laat die ergenis toch varen willemson, kijk naar de mooiere dingen nl. dat je ze ziet genieten!!! prachtig toch
al die vooroordelen komen nog ruim aan bod, let maar op
wat ik echt jammer vond is dat je deze uitzending de indruk kreeg dat er maar 4 koppels meededen
waarschijnlijk een beleidswijziging; alleen de koplopers worden uitgezonden!!! en daar zijn onze blonde dames , gelukkig, ook bij!!!!
doeg 8berg (rinck)

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #87 Gepost op: 5-03-2007, 12:55:59 »
Kwestie van imago building en houden. Dat is wat net5 nu aan het doen is.

Welkom bij de reality-tv.

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #88 Gepost op: 5-03-2007, 13:08:46 »
Ik begin me steeds meer te ergeren aan het muziekje dat constant word gedraait als Anja & Nancy in beeld komen.

Ik vind dat juist humor! Ze hebben dat image toch ook een beetje aan zichzelf te wijten hoor, met die uitspraken van "wij zijn twee mooie blonde meiden en we kleden ons sexy en an is een lift zo geregeld". En zoals deze aflevering ook weer, pontificaal een slip ophangen in de cabine van 1 van die truckers. En dan krijgen ze aandacht van mannen (aflevering 1) en dan zijn het opeens vieze kerels.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #89 Gepost op: 5-03-2007, 14:50:27 »
En dan krijgen ze aandacht van mannen (aflevering 1) en dan zijn het opeens vieze kerels.
Vind je het gek als er een stuk of 8 man (met drank in de handen en 1 ervan hing om de nek van Anja) naar twee blondines kijken! Die willen maar 1 ding..........zo'n mals kippetje in hun hokje krijgen.
En omdat moment waren ze niet ultra-sexy gekleed, ze hadden namelijk hun jas aan.
Dus ja, ik zou het dan ook vieze kerels vinden.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #90 Gepost op: 5-03-2007, 16:03:56 »
Het was ook wel lullig hoe ze dat stukje met die kat hadden gemonteerd, dat ze weer zo dom overkwamen. Ik weet zeker dat ik dezelfde reactie zou hebben gehad, ik zou alleen keihard wegrennen van die kat ipv er naartoe  ::) Maar aan de andere kant moest ik ook wel erg lachen,,  ::rofl::
I'm a real big goblin..

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #91 Gepost op: 5-03-2007, 16:14:06 »
Vind je het gek als er een stuk of 8 man (met drank in de handen en 1 ervan hing om de nek van Anja) naar twee blondines kijken! Die willen maar 1 ding..........zo'n mals kippetje in hun hokje krijgen.
En omdat moment waren ze niet ultra-sexy gekleed, ze hadden namelijk hun jas aan.
Dus ja, ik zou het dan ook vieze kerels vinden.

Ik vond het ook vieze kerels, maar ze zochten ze toch zelf op? Ze gingen zelf naar dat café met dronken kerels in de hoop snel een slaapplaats te krijgen. Ze weten precies hoe ze mannen moeten bespelen, maar als die mannen dan opeens een typisch mannelijke reactie terug geven dan zijn het opeens twee puriteinse poldermeisjes. Dubbele moraal.

Offline mick1

  • Forumlid
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #92 Gepost op: 5-03-2007, 18:00:40 »
vind wel opvallen dat de voiceover het steeds over hun uiterlijk heeft. en dat je steeds stukjes van hetzelfde interview (aflev 1 waarin ze volgens mij en vraag beantwoorden)ziet. zo bloot waren ze nl niet in afl 2. had ook graag meer vd andere koppels gezien, hoe ging het daar eigenlijk mee. Weet iemand daar iets over? vond het stukje bij de hippies wel grappig.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #93 Gepost op: 5-03-2007, 18:05:14 »
Dubbele moraal.

Helemaal mee eens.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline RG

  • Winnaar pixelprikken PE VIPs 2006
  • Forumlid
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #94 Gepost op: 5-03-2007, 21:43:58 »
Nou ik moet wel zeggen dat ze toch wel smaakmakers zijn van deze PE, ze zijn blond, maken gebruik van de zwakte van de man en gaan nog de verkeerde kant op ook, echt geweldig ::rofl::, als het zo door gaat maken zij twee keer zoveel kilometers dan de andere koppels en winnen ze nog. Moet zeggen de beelden en opmerkingen over hun uiterlijk en hoe ze daar gebruik van maken zegt meer over de makers van PE, dan over de twee meiden. Meiden ga ervoor en laat ons nog heerlijk genieten van jullie prachtige escapades.
Oja je ziet het er zijn domme blondjes en slimme blondjes en ze maken allemaal wel eens een fout en zie ze lijken dus precies op alle mensen ::rofl::

Groet,
René  ::zwaai::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #95 Gepost op: 5-03-2007, 22:06:32 »
Het was weer met enige regelmaat genieten deze aflevering.. >:D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline pekingkoningin

  • Forumlid
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #96 Gepost op: 6-03-2007, 10:12:48 »
Ik ben fan van deze twee meiden. Ze komen misschien nog wat onhandig over (of zoals sommigen zeggen; als domme blondjes) maar volgens mij gaan ze heel ver komen, net als Chris en Lut vorig jaar! Ik hoop het in ieder geval. Ze zijn spontaan, grappig en komen oprecht over (bijvoorbeeld bij het dilemma rond het aangereden katje).

Offline Jantina

  • Forumlid
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #97 Gepost op: 6-03-2007, 19:19:31 »
Ik vind ze wel een leuk koppel hoor, zoals met die kat; ik zou ook zo staan en gaan denken wat ik nou zou kunnen doen ;D
Alleen reden ze nu wéér de verkeerde kant op ::rofl:: Misschien reden ze 9 van de 10 keer wel goed, en wordt die ene keer er juist zo uitgelicht, maar ik vond het persoonlijk wel grappig. En dat muziekje vind ik nu ook wel irritant worden...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #98 Gepost op: 6-03-2007, 19:34:49 »
Wat trouwens met die kat zo lullig was, was dat in het volgende shot een Braziliaan hem gewoon oppakte en in de berm pleurde

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Anja & Nancy
« Reactie #99 Gepost op: 6-03-2007, 23:44:01 »
Wat trouwens met die kat zo lullig was, was dat in het volgende shot een Braziliaan hem gewoon oppakte en in de berm pleurde

Ja, dat was echt een geweldig shot. Die meiden stonden helemaal ontdaan bij die dooie zwerfkat, komt er zo'n Braziliaan en die gooit 'm met een grote boog aan de staart 20 meter het weiland in.  ::rofl::