Auteur Topic: [koppel] Pascal & Miranda  (gelezen 75320 keer)

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #40 Gepost op: 15-03-2007, 19:49:10 »
Pascal die durfde hen niet om te draaien  ??? moest ik in zijn plaats geweest zijn  ::) ::) ::) alhoewel, hij mocht misschien niet van Miranda  :-\\ :-\\   ;D ;D
awel mijne man zou ze ook hebben omgedraaid,en ni ::ohno:: mogen van mij ,dan zou je pas flauw zijn ::zwaai::,
dieren zijn je echte vrienden

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #41 Gepost op: 15-03-2007, 20:04:21 »
awel mijne man zou ze ook hebben omgedraaid,en ni ::ohno:: mogen van mij ,dan zou je pas flauw zijn ::zwaai::,
me hiel aantwaarpen,moar niej met dendeze zulle(klinkt het een beetje Antwerps?)  ::tandpastasmiley:: moest je man aan Anja en Nancy zitten om hen op hun rug te leggen? dan jij zou niet als een stressie mama reageren? nee ik geloof je niet  ::ohno::
Ik denk dat hij "den djoef op de muil van de week" zou krijgen  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: (grapje hoor)  :D :D

Eeuuhm,hoe moet ik hier nu ontopic blijven? Pascal en Miranda zie ik nog ver raken  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #42 Gepost op: 15-03-2007, 22:49:23 »
Anja en Nancy, die gingen op de grond liggen, met hun handen voor hun ogen. :-\\

Dat was toch grappig joh ::rofl:: ::rofl::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #43 Gepost op: 18-03-2007, 22:43:59 »
Pascal & Miranda blijven gewoon één van mijn favoriete koppels. Hou ze omgaan met een zak stront aan hun broek wekt bij mij heel veel respect ::ok::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #44 Gepost op: 18-03-2007, 23:14:36 »
Dat viel me ook op Pascal & Miranda werden gelukkig niet zo pissed zoals voorgaande jaren wel toen werden de koppels bloeddorstig maar, dit jaar viel het erg mee wel vind ik dat het tever gaat dat ze een zak stront mee moeten nemen tot aan de finish maarja, je weet waar je je voor opgeeft.;D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #45 Gepost op: 19-03-2007, 09:28:31 »
Ze reageerden heel sportief op die zak stront, dus dat is heel sympathiek van ze!  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #46 Gepost op: 19-03-2007, 10:07:32 »
Knap hoor, je helemaal suf sjouwen aan 40 kilo stront en dan toch nog 3e worden!
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #47 Gepost op: 19-03-2007, 14:22:21 »
Ik durf te wedden dat Egbert & Jozefien het ongeveer opgegeven hadden als ze die stront mee hadden gekregen

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #48 Gepost op: 19-03-2007, 15:24:53 »
Dat zou ik niet willen beweren.
Ze liepen nog wel ff 18 kilometer om ook in dat dorp te kunnen overnachten.
Ze geven het dus ook niet zo snel op.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #49 Gepost op: 19-03-2007, 16:42:50 »
Dat zou ik niet willen beweren.
Ze liepen nog wel ff 18 kilometer om ook in dat dorp te kunnen overnachten.
Ze geven het dus ook niet zo snel op.

Maar ze hebben het wel heel moeilijk met teleurstellingen

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #50 Gepost op: 19-03-2007, 16:46:57 »
Mwa, ze laten het duidelijk merken als ze balen, maar ze gaan niet bij de pakken neerzitten.

Edit: maar volgens mij hebben we het hier in dit topic nu over het verkeerde koppel.  ;D

Ik durf te wedden dat Egbert & Jozefien het ongeveer opgegeven hadden als ze die stront mee hadden gekregen
« Laatst bewerkt op: 19-03-2007, 16:48:43 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #51 Gepost op: 19-03-2007, 18:30:19 »
me hiel aantwaarpen,moar niej met dendeze zulle(klinkt het een beetje Antwerps?)  ::tandpastasmiley:: moest je man aan Anja en Nancy zitten om hen op hun rug te leggen? dan jij zou niet als een stressie mama reageren? nee ik geloof je niet  ::ohno::
Ik denk dat hij "den djoef op de muil van de week" zou krijgen  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: (grapje hoor)  :D :D

Eeuuhm,hoe moet ik hier nu ontopic blijven? Pascal en Miranda zie ik nog ver raken  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
het klinkt antwaarps ,maar nee ne klap op de muil ::oink:: vergeet het!tzou geen zicht zen kgon trouwen  ::hug::
en stressie reageren voor zulks  ::ohno::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #52 Gepost op: 19-03-2007, 19:42:36 »
het klinkt antwaarps ,maar nee ne klap op de muil ::oink:: vergeet het!tzou geen zicht zen kgon trouwen  ::hug::
en stressie reageren voor zulks  ::ohno::

waar gaat t over ::oink::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #53 Gepost op: 19-03-2007, 23:51:16 »
waar gaat t over ::oink::

Nergens over.  ::ohno::

Offline Me-No-Nothing

  • Forumlid
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #54 Gepost op: 20-03-2007, 07:49:01 »
Had inderdaad EBEEEEEEEEEEERTJE en JOZEFIEEEEEEEEEEENTJE willen bezig zien, die gaven gelijk op want als het hen even tegenzit ohohooooooooooooo en dam maar schelden en vloeken weer. Goed gedaan mannen.

Offline RG

  • Winnaar pixelprikken PE VIPs 2006
  • Forumlid
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #55 Gepost op: 26-03-2007, 22:10:26 »
Mooi gedaan Miranda & Pascal. Alleen Pascal wees toch niet zo bang voor die beestjes. Kom maar even een poosje bij mij in de leer, weet je gewoon niet beter dan dat het mooie prachtige dieren zijn die als je ze met respect benaderd echt niet zo gevaarlijk zijn. Ik had ook graag die tocht door de Pantanal willen maken, maar ja kom ik geloof ik nooit aan, ben dan steeds opzoek naar reptielen.
Ik hoop dat jullie zo doorgaan, want het is toch knap dat je een getrainde piloot van de luchtmacht voor kan blijven, knap hoor.
Ga zo door ik geniet ervan.

Groet,
RG

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #56 Gepost op: 27-03-2007, 13:29:00 »
het is toch knap dat je een getrainde piloot van de luchtmacht voor kan blijven,

Hoezo? Dat is ook maar een mens hoor? En dan nog, hij is piloot, geen commando ofzo hoor.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #57 Gepost op: 27-03-2007, 15:31:28 »
Hoezo? Dat is ook maar een mens hoor? En dan nog, hij is piloot, geen commando ofzo hoor.

Maar het is wel een mens met een hele sterke conditie

Offline RG

  • Winnaar pixelprikken PE VIPs 2006
  • Forumlid
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #58 Gepost op: 27-03-2007, 21:37:25 »
Juist Willemson, jij snapt het ::ok::. Moet je eens kijken hoe die piloten worden getraind op overleven in vijandelijkgebied. Dan is het knap dat je ze er uitloopt en dat ook nog door een miss Nederland, ook een echte meid met pit net als die twee Haagse meiden en dat mag ik graag zien. Laten we dan Egbeeeeeeeeeeeeeeeert maar snel vergeten.

Groet,
René


Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #59 Gepost op: 28-03-2007, 06:18:07 »
Mooi gedaan Miranda & Pascal. Alleen Pascal wees toch niet zo bang voor die beestjes. Kom maar even een poosje bij mij in de leer, weet je gewoon niet beter dan dat het mooie prachtige dieren zijn die als je ze met respect benaderd echt niet zo gevaarlijk zijn. Ik had ook graag die tocht door de Pantanal willen maken, maar ja kom ik geloof ik nooit aan, ben dan steeds opzoek naar reptielen.
Ik hoop dat jullie zo doorgaan, want het is toch knap dat je een getrainde piloot van de luchtmacht voor kan blijven, knap hoor.
Ga zo door ik geniet ervan.

Groet,
RG
GOEDE MORGEN
ze hebben het inderdaad mooi gedaan maar hij is piloot
wel een hele prestatie ,ze liepen een behoorlijk hoog tempo,het wa toch bij een hoge temperatuur(maar dat is voor iedereen ) allen chapeau

en da in Pantanal,zou wel even zijn van :"oei maar zou er toch ook zijn doorgaan ,dit doe je niet elke dag hé ::zwaai::
::ok::
dieren zijn je echte vrienden