Auteur Topic: [koppel] Hans & Emely  (gelezen 26273 keer)

Offline Me-No-Nothing

  • Forumlid
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #40 Gepost op: 11-04-2007, 21:44:28 »
doet inderdaad een beetje uit de hoogte,een echte commandand,die chauffeur kreeg zen bak vol ,
pascal en miranda zijn wel niet met favo maar  ::ok:: goed gedaan in de mijnen
Nou dat vind ik niet hoor. Kijk maar als die man met de groene jeep hen eerst in de middle of nowhere afzet zeggen respectvol bedankt en zelfs ga met god. Waarom: wel die man pakte hen belangeloos (?????) mee. Bij die laatste chauffeur werd er duidelijk gezegd dat hun gastgezin voor de lift heeft moeten betalen en dan zou het pas onrespectvol van hen geweest zijn om daar niets over te zeggen want die man heeft dus hun gastheer bedrogen. Was trouwens ontroerend hoe zo'n bink als Hans zo emptioneel was over het lot van dat kindje, denk daar maar eens over na voor dat je al te voorbarige conclusies trekt

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #41 Gepost op: 12-04-2007, 07:48:43 »
Nou dat vind ik niet hoor. Kijk maar als die man met de groene jeep hen eerst in de middle of nowhere afzet zeggen respectvol bedankt en zelfs ga met god. Waarom: wel die man pakte hen belangeloos (?????) mee. Bij die laatste chauffeur werd er duidelijk gezegd dat hun gastgezin voor de lift heeft moeten betalen en dan zou het pas onrespectvol van hen geweest zijn om daar niets over te zeggen want die man heeft dus hun gastheer bedrogen. Was trouwens ontroerend hoe zo'n bink als Hans zo emptioneel was over het lot van dat kindje, denk daar maar eens over na voor dat je al te voorbarige conclusies trekt
sorry maar soms is hans wat bruut ,een voorbeeld in de mijn tegenover emily toen ze haar hoofd stoote
en voorbarige conclusies zal ik zeker niet trekken ,van mij mogen ze allemaal de eindstreep halen zelfs hans en emily,maar heb zo mijn voorkeur,al een geluk da we allemaal niet hetzelfde denken he
nog een prettige zonnige dag
en van dat kindje ,wie zou dat niet zijn (da zijn mensen zonder hart )hij zal wel zijn kwaliteiten hebben hé, daar twijfelt niemand niet aan,
« Laatst bewerkt op: 12-04-2007, 07:55:51 door stressie mama »
dieren zijn je echte vrienden

Offline garco

  • Forumlid
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #42 Gepost op: 13-04-2007, 11:52:16 »
Om die 'Grande leugenaar' kon ik toch wel lachen. En 'Bandido' vond ik ook goed gevonden. Hoewel ik even gemist had waarom hij zo boos was (even chips uit de kast halen...)

Die opmerking bij de mijnen van Emily vond ik gewoon schandalig!

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #43 Gepost op: 16-04-2007, 17:22:17 »
Vond het een beetje vreemd dat Hans bij het zoeken van de slaapplen Jozefien en Egbert geen blik waardig keurde. Dat je fanatiek bent bij het liften, ok, maar je gunt toch iedereen wel een fatoenlijke slaapplek na zo'n zware wandeling! En zeker als je met diegene die wandeling als eerste uitloopt!!!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #44 Gepost op: 22-04-2007, 21:44:15 »
::zwaai:: ::zwaai::

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #45 Gepost op: 22-04-2007, 23:52:07 »
 :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'(
Menno is gek

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #46 Gepost op: 22-04-2007, 23:57:01 »
Jammer Hans & Emily, maar dit had ik wel verwacht.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #47 Gepost op: 25-04-2007, 07:56:07 »
Jammer Hans & Emily, maar dit had ik wel verwacht.
het was nipt
maar ja er moest weer een koppel afvallen ,
de duo's die er nu nog in zijn daar zitten men favorieten bij
dus voor mij persoonlijk oef ::ok::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Me-No-Nothing

  • Forumlid
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #48 Gepost op: 25-04-2007, 20:43:58 »
Ik heb maar een woord voor dit sterk, sportief en mooi  ::bravo:: duo: RESPECT.
Jullie hebben jullie gedurende deze race steeds waardig gedragen en ook in de nederlaag blijven jullie groots dus nogmaals RESPECT RESPECT RESPECT. Het gaat jullie goed in jullie verdere leven  ::hug:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #49 Gepost op: 27-04-2007, 07:47:47 »
Vond het een beetje vreemd dat Hans bij het zoeken van de slaapplen Jozefien en Egbert geen blik waardig keurde. Dat je fanatiek bent bij het liften, ok, maar je gunt toch iedereen wel een fatoenlijke slaapplek na zo'n zware wandeling! En zeker als je met diegene die wandeling als eerste uitloopt!!!

goede morgen
da was ook mijn mening
maar misschien de stress wat moe en hoe reageer je dan (zelf hebben we ook allemaal zo van die momenten denk ik)
maar toch was het wel geen leuke reactie
e&j zijn wel zeker een blik waard ::jaja:: ::zwaai:: ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #50 Gepost op: 27-04-2007, 07:51:14 »
Ik heb maar een woord voor dit sterk, sportief en mooi  ::bravo:: duo: RESPECT.
Jullie hebben jullie gedurende deze race steeds waardig gedragen en ook in de nederlaag blijven jullie groots dus nogmaals RESPECT RESPECT RESPECT. Het gaat jullie goed in jullie verdere leven  ::hug:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::
goede morgen
ze waren inderdaad ook heel sterk en het was nipt
maar het heeft niet mogen zijn ,da is nu eenmaal  zo
en sommige reactiez daar had ik het wat moeilijk mee ,maar da is voorbij hé
iedereen in pe IV heeft al weleens een rare reactie ::jaja::
nog een prettige werkdag ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden