Auteur Topic: [koppel] Egbert & Jozefien  (gelezen 86069 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #20 Gepost op: 4-03-2007, 22:09:11 »
Ik kan wel lachen om die twee, maar af en toe inderdaad respectloos en irritant.

En je merkt weer dat een kaart echt van levensbelang is.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #21 Gepost op: 4-03-2007, 22:09:26 »
Ik vind ze nogal respectloos over komen  ::niet-ok::
Vind ik ook, vooral Egbert dan, de hele tijd dat 'schreeuwen' als hem iets niet goed uitkomt
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #22 Gepost op: 4-03-2007, 22:15:16 »
Vind ik ook, vooral Egbert dan, de hele tijd dat 'schreeuwen' als hem iets niet goed uitkomt

Ik denk dat Egbert gewoon niet tegen de spanning kan

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #23 Gepost op: 4-03-2007, 22:17:03 »
Ik denk dat Egbert gewoon niet tegen de spanning kan
Kan ie zich nog wel op z'n minst proberen in te houden..

Maar ik denk toch dat ze winnen, een soort van Wendy & Yves
First you go backwards, but then forwards again

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #24 Gepost op: 4-03-2007, 22:19:13 »
Aldus Egbert  ;D

Citaat
5. Op welke manier ga jij bestuurders van auto’s, bussen, vrachtwagens overtuigen om jou een lift te geven?

E: Ik ben er zeker van dat je met vriendelijkheid, kalmte en een brede glimlach iedereen kan overtuigen om iets voor jou te doen.

En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Zwabbertetje

  • Forumlid
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #25 Gepost op: 5-03-2007, 00:17:15 »
Ik vind Jutta eigenlijk een beetje een zaag. Misschien ben je wel jaloers dat jij gewoon Peking niet hebt kunnen meemaken en moet je je nu tevreden stellen door commentaar te geven op mensen die je niet eens kent.
Ik vind Jozefien en egbert best een leuk koppel. Ze gaan ervoor om te winnen en in sommige situaties is het toch te bergijpen dat je onbewust een arrogante reactie geeft.
Kijk maar uit, ik zie die twee nog ver eindigen!

Offline jesse(deeln)

  • Forumlid
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #26 Gepost op: 5-03-2007, 00:25:54 »
hey maatjes!!!

jullie zijn de beste!!echt niemand hier weet wel hoe geweldig jullie zijn. nog nooit op zo'n korte tijd zo'n geweldige band met iemand gehad! egbert en jozefien bedroggeld maatjes!

jesse

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #27 Gepost op: 5-03-2007, 06:30:04 »
Ik vind Jutta eigenlijk een beetje een zaag. Misschien ben je wel jaloers dat jij gewoon Peking niet hebt kunnen meemaken en moet je je nu tevreden stellen door commentaar te geven op mensen die je niet eens kent.

Hmmmm waarom een andere forummer aanvallen op zijn/haar mening?
iedereen mag zijn mening geven mits dit op een respectvolle manier gebeurd....en in mijn mening doet jutta dat op een normale manier :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #28 Gepost op: 5-03-2007, 13:28:30 »
Ik vind Jutta eigenlijk een beetje een zaag. Misschien ben je wel jaloers dat jij gewoon Peking niet hebt kunnen meemaken en moet je je nu tevreden stellen door commentaar te geven op mensen die je niet eens kent.

Hoezo, jij geeft toch ook commentaar? In jouw geval is dat pro-E & F, Jutta heeft een andere mening. Waarom zou hij/zij niet zijn/haar mening mogen geven en jij wel?

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #29 Gepost op: 5-03-2007, 14:13:35 »
Ik vind het best wel een leuk koppel. Vooral met het bestuderen van die steentjes.
Jozefien: Voor mij is dit echt Chinees!
Egbert: Dit is echt Latijn voor mij!

Van mij mogen ze ver eindigen!

Btw, ik kan best begrijpen dat ze zich af en toe 'niet netjes' gedragen. Als je opgefokt bent, stress hebt of onder grote druk moet presteren kunnen de spanningen nogal hoog oplopen. En dan denk ik dat iedereen wel eens verkeerde dingen roept of doet waar men later best wel spijt van heeft.
Denk dat vrind Rinck daar ook wel een paar voorbeelden kan opnoemen tijdens PE2.

Dus ik neem sommige reacties met een klein korreltje zout. En daarmee bedoel ik niet dat ik je mening slecht vind! Ik denk er alleen zo over en respecteer jullie mening!
Klaar.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #30 Gepost op: 5-03-2007, 14:39:42 »
Ik vond ze de eerste minuut grappig, maar ze begonnen al gauw op mijn zenuwen te werken. Maar goed, zo zit er voor iedereen denk ik wel teams bij die ze leuk of juist niet leuk vinden. Houdt het ook nog een beetje spannend.  ;D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #31 Gepost op: 5-03-2007, 18:03:16 »
Ik vond ze best grappig eigenlijk. Het zijn in ieder geval wel aparte typetjes.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #32 Gepost op: 5-03-2007, 18:56:21 »
Die Josefien praat vet schattig trouwens. Voor dat in aflevering 1 bij het voorstellen: "En nu is het mijn allerbeste vriend.", dat was heel schattig ::jaja::

Offline Jantina

  • Forumlid
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #33 Gepost op: 5-03-2007, 19:15:39 »
Ik heb me enorm geergerd aan Egbert. Hij leek me zo een hele goede gozer, maar hij is me vies tegengevallen deze aflevering. Natuurlijk ken ik hem verder niet en is hij misschien in het echt wel een toffe gozer(voordat ik iedereen over me heen krijg) maar hij komt gewoon niet zo over op tv. Ik vond hem bot, arrogant en totaal respectloos tegen de mensen daar, terwijl zij hen gewoon probeerden te helpen. Zoals die man die stotterde..Heb ik gewoon geen woorden voor. Hoe laag kun je gaan zeg! ::niet-ok::
Ik moest wel lachen om Jozefien die met de proef gewoon maar elke keer een kaartje pakte, terwijl Pascalle héél rustig de tijd nam ::rofl::

Offline Iriske

  • Forumlid
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #34 Gepost op: 5-03-2007, 23:04:51 »
Hallo,

Ik wou gewoon eventjes zeggen dat Jozefien en Egbert 2 schatten van mensen zijn. Op TV zie je enkel kleine fragmenten en de productie kan de werkelijkheid verdraaien zoals ze willen. Voordat iemand respectloze commentaar uit zouden ze zich eens beter in hun plaats stellen. Wat zouden jullie doen en hoe zouden jullie reageren in zo'n situaties? Ik denk dat ieder van ons serieus zou verschieten van onze eigen reacties op zo een moment.
Ik kan enkel maar mijn respect en verwondering uiten voor hen en voor alle andere kandidaten, het is een niet te onderschatten emotionele en fysiek uitputtende race!
Ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat ze er lang inblijven want ze verdienen dit! Ze zijn vrienden voor het leven en ik wens ze het allerbeste toe!

Offline pekingkoningin

  • Forumlid
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #35 Gepost op: 6-03-2007, 10:15:24 »
Vinden jullie Egbert ook zo op Jamai lijken?  ::rofl::
En van die commentaren over dat de montage  iemand anders doet overkomen dan ie is, geloof ik niks. Tuurlijk zie je niet alles, maar dat betekent niet dat de makers van Peking Express iemand express negatief neer gaan zetten, volgens mij. Kortom, Egbert was deze aflevering niet zo aardig tegen sommige Brazilianen, misschien kwam dat door de stress ofzo. Geen probleem, iedereen heeft wel eens een offday. Maar geef niet meteen de makers de schuld, da's te makkelijk! Het komt vast wel weer goed met Egbert. Ik vind het in ieder geval een aardig menneke!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #36 Gepost op: 6-03-2007, 17:22:33 »
Vind ik ook, vooral Egbert dan, de hele tijd dat 'schreeuwen' als hem iets niet goed uitkomt

Ik heb de aflevering nog eens bekeken: Egbert schreeuwde volgens mij maar 1 keer

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #37 Gepost op: 6-03-2007, 19:05:24 »
Ik heb de aflevering nog eens bekeken: Egbert schreeuwde volgens mij maar 1 keer
Wel meer hoor, weet ik zeker. Maarja in ieder geval de manier waarop. Hoe hij tegen die man die stotterde deed enzo, was echt niet leuk. Juist dan moet je veel geduld hebben (en ik kan het weten, ben ongeduldig maar heb wel een broertje die stottert) en ook tegen die man die zo z'n best aan het doen was om een lift te regelen voor hen.
First you go backwards, but then forwards again

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #38 Gepost op: 11-03-2007, 20:55:26 »
O, wat waren ze net weer geinig.  ::rofl::

Zoals Jozefien naar hem stond te schreeuwen en hoe hij dan aan kwam rennen.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #39 Gepost op: 11-03-2007, 20:57:02 »
O, wat waren ze net weer geinig.  ::rofl::

Zoals Jozefien naar hem stond te schreeuwen en hoe hij dan aan kwam rennen.  ;D

Ja ::rofl:: ::rofl::
En met zijn roze shirt. ;D