Auteur Topic: [koppel] Paul & Pascalle  (gelezen 81772 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #140 Gepost op: 13-03-2007, 23:07:58 »
 Hmmm,Paul woont op luttele kilometers van mijn deur,hij is dus ook een beetje mijn favo,over zijn "partner" zal ik.... geen commentaar geven  ::ohno:: ::ohno::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #141 Gepost op: 13-03-2007, 23:10:01 »
Hmmm,Paul woont op luttele kilometers van mijn deur,hij is dus ook een beetje mijn favo,over zijn "partner" zal ik.... geen commentaar geven  ::ohno:: ::ohno::

In België woont iedereen op luttele kilometers van elkaar ::jaja::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #142 Gepost op: 13-03-2007, 23:20:49 »
In België woont iedereen op luttele kilometers van elkaar ::jaja::
Misschien wel maar het West-Vlaams is een beetje zoals het Fries(een appart taaltje) Daarom zijn Paul en Egbert  ::) en Josefien een beetje mijn streekfavo's, alhoewel Willem, jou streekgenootjes....  ::) ::) ::) ::)

Offline dolfijn666

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #143 Gepost op: 14-03-2007, 17:24:52 »
Schijn bedriegd zo zal ik het maar noemen. Wat een discussies over de tas van Pascalle en haar make-up. Tjong jonge ze moeten er toch een verhaal van maken bij die programma,s. Geloven jullie nou echt dat die PAUL heeeeeel de dag met twee tassen heeft lopen sjouwen. Ik denk het niet!!! En Een dame mag die zich niet opmaken? Ik denk dat de make-up van Pascalle bij Paul anders goed van  pas had kunnen komen. Als je nou eens terug kijkt naar de eerste aflevering. Toen sliepen ze op een kamer. HAD JE DIE VIEZE PAUL eens MOETEN ZIEN KIJKEN het is maar goed dat die Pascalle kleren aan had, AL hoewel ik het idee had dat paul liever door de kleren heen wilde kijken. Ik vind het maar een VIES mannetje die zich mooi probeert te verkopen. De Pascalle is wel eerlijk en zegt gewoon waar het op staat.  Tja dat valt voor een man natuurlijk niet mee die thuis waarschijnlijk de touwtjes in handen heeft. En Het programma kan iemand neer zetten zoals zij willen natuurlijk. Ze maken er een heel verhaal van!!! maar wat mij opvalt is dat de volgorde van de gebeurtenissen niet helemaal kloppen. Bij de tweede aflevering met die woorde wisseling bij het eten en gelijk daarna had Pascalle en Piet an zijn vrouw andere kleren aan. Daar klopte iets niet in de volgorde. Ik vind Die paul in ieder geval een ENG mannetje

Offline dolfijn666

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #144 Gepost op: 14-03-2007, 17:33:07 »
Nou ik krijg eerder het idee dat het helemaal niet om een deo bus gaat. Dat zal misschien de druppel hebben doen overlopen maar die engerd zal wel iets anders geflikt hebben waar die Pascalle van over de rooien is gegaan



niet ze hadden het er gewoon over dat Paul onverschillig deed ofzo .. maar die deodorantbus was gewoon een voorbeeld  ;)

Offline dolfijn666

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #145 Gepost op: 14-03-2007, 17:36:38 »
pekingkoningin??? Je bent zeker gefrustreerd!!! je hebt je zelf opgegeven bij de audities en viel bij de eerste ronden gelijk af omdat je niets en dan ook niets zeggend bent. sorry Pekingkoningin. Maar soms is de realiteit hard. En afgeven op mensen die je niet eens kent??? enkel van een paar minuten gemanipuleerde tv knap van je
Pascalle is echt met afstand de meest verschrikkelijke deelnemer van de afgelopen jaren! Ze is nog erger dan Inge en Lien! Totaal hysterisch, onaardig tegen haar reispartner en mentaal gestoord of minimaal flink in de war. Brrrr, wat een gruwel om naar haar (door plastische chirurgie?) verwrongen gezicht te moeten kijken.... Sorry, dit moest me even van het hart!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #146 Gepost op: 14-03-2007, 17:39:28 »
En afgeven op mensen die je niet eens kent??? enkel van een paar minuten gemanipuleerde tv knap van je

Lijkt er op dat jij Pascalle kent, je neemt t nogal voor dr op... of ben je t zelf? ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline dolfijn666

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #147 Gepost op: 14-03-2007, 17:43:25 »
Nee ken haar niet. Maar er wordt zo op haar afgeven over een deo bus etc en over het feit dat ze tenminste eerlijk is. Ik vind het gewoon wel Tof da ze wa actie in de express brengt. Maar de regie van z,n programma hebben naar mijn mening niet voor niets twee verschillende personen bij elkaar gezet. Dan is het makkelijk om dat te laten zien wat ze willen laten zien om iemand in een bepaalde hoek te zetten. Er zijn mij niet allen bij deze peking maar ook bij eerder pekings al enkele dingen opgevallen die volgens mij zo helemaal niet gegaan zijn. Maar zo neer worden gezet door de regie


Lijkt er op dat jij Pascalle kent, je neemt t nogal voor dr op... of ben je t zelf? ::)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #148 Gepost op: 14-03-2007, 17:46:23 »
Ik zeg..... De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet!!

HAD JE DIE VIEZE PAUL eens MOETEN ZIEN KIJKEN het is maar goed dat die Pascalle kleren aan had, AL hoewel ik het idee had dat paul liever door de kleren heen wilde kijken. Ik vind het maar een VIES mannetje die zich mooi probeert te verkopen.

 ::zwaai::

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #149 Gepost op: 14-03-2007, 17:52:57 »
Dolfijn666, De manier waarop jij je posts schrijft, lijk je precies op hoe Pascalle over komt in het programma. Heel agressief, kort lontje. Ik vind het belachelijk hoe je Paul ieder keer benoemt als 'vies mannetje'. Paul komt op mij over als een rustige, normale man die (in mijn ogen, waarbij ik af ga op de getoonde beelden) terecht geďrriteerd raakt door het gedrag van Pascalle. Het karakter van Paul & Pascalle ligt mijlenver uit elkaar. Paul is volgens mij een rustig iemand, maar wil graag ook inbreng in bepaalde kwesties hebben. Pascalle is vrij druk, komt ietwat dominant over en walst daardoor over Paul heen, die daar naar verloop van tijd niet echt vrolijk meer van wordt. Wanneer je die mensen samen laat werken in niet al te normale omstandigheden is het logisch dat dit botst. En al die botsingen hopen zich dan op, totdat een ruzie losbarst over een deodorantbus.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #150 Gepost op: 14-03-2007, 17:55:39 »
Pascalle is vrij druk, komt ietwat dominant over en walst daardoor over Paul heen


En niet alleen over Paul! Zag je hoe ze de kamer van Piet & Sylvia binnenmarcheerde midden in de nacht :o Vragen en gelijk doorlopen, wat een plaat voor je kop heb je dan! Niet eens even denken dat die mensen ook recht hebben op hun privacy :-\\
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline dolfijn666

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #151 Gepost op: 14-03-2007, 17:59:19 »
Dat zal dan denk ik toch wel een bepaalde reden gehad hebben om zo maar je kamer uit te vluchten en als een dolle door te lopen bij andere mensen. Ze is mans genoeg om naar mannetje te staan dus waarom is zij weg gelopen???????????????

En niet alleen over Paul! Zag je hoe ze de kamer van Piet & Sylvia binnenmarcheerde midden in de nacht :o Vragen en gelijk doorlopen, wat een plaat voor je kop heb je dan! Niet eens even denken dat die mensen ook recht hebben op hun privacy :-\\

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #152 Gepost op: 14-03-2007, 18:01:18 »
Dat zal dan denk ik toch wel een bepaalde reden gehad hebben om zo maar je kamer uit te vluchten en als een dolle door te lopen bij andere mensen.

neemt niet weg dat het onfatsoenlijk is
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #153 Gepost op: 14-03-2007, 18:50:48 »
Poeh wat een discussies hier. 't lijkt hier wel een pro-Paul en een pro-Pascalle kamp. Valt mij op dat idd de pro-Pascalle types niet altijd even genuanceerd zijn, waar de pro-Paul aanhangers dan iets op zeggen en dan even ongenuanceerd over Paul beginnen te schrijven. Vooral erg grappig dat de 2e categorie de 1e categorie (enigzins terecht aanvalt) op de geregiseerde/gemonteerde (gemanipuleert vind ik iets te hard klinken) beelden, om dan even keihard een oordeel te vellen over Paul naar aanleiding van diezelfde gemonteerde beelden. Mensen mensen wat een disucussie  ::rofl:: ::rofl:: Kunnen we dan misschien nu iets respectvoller met elkaar en de kandidaten omgaan? Kunnen teksten als engerd, takkewijf etc. achterwege laten. Natuurlijk heeft iedereen zijn favorieten en iedereen heeft een eigen mening die hij mag geven (daar is het een forum voor), maar je kunt iets toch op zijn minst op een normale manier brengen.

In elk geval Paul en Pascalle, allebei mijn favorieten niet.  ::tandpastasmiley::

« Laatst bewerkt op: 14-03-2007, 18:53:45 door Mloesje »

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #154 Gepost op: 14-03-2007, 18:58:21 »
Volgens mij is het allemaal simpeler: pascalle doet er alles aan om de indruk te geven naar de andere koppels toe dat het helemaal fout gaat en dat Paul nu wel snel de race zal verlaten. Zo wordt je niet langer als favoriet gezien en dat heeft zo zijn voordelen. Paul wou al eerder de race verlaten en meende dat echt, maar ik denk dat Pascalle hem overtuigd heeft van de te volgen strategie. Of zouden er toch andere factoren hebben gespeeld?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #155 Gepost op: 14-03-2007, 21:36:04 »
HAD JE DIE VIEZE PAUL eens MOETEN ZIEN KIJKEN het is maar goed dat die Pascalle kleren aan had, AL hoewel ik het idee had dat paul liever door de kleren heen wilde kijken. Ik vind het maar een VIES mannetje die zich mooi probeert te verkopen. De Pascalle is wel eerlijk en zegt gewoon waar het op staat.  Tja dat valt voor een man natuurlijk niet mee die thuis waarschijnlijk de touwtjes in handen heeft.
Ik vind Die paul in ieder geval een ENG mannetje

Dit vind ik ronduit grof en zeer ongepast. Dit is ongefundeerd kwetsend en heeft volgens mij niets meer met het programma te maken. ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::


En afgeven op mensen die je niet eens kent??? enkel van een paar minuten gemanipuleerde tv knap van je

Beste dolfijn, ik vind dit niet knap van je, ik vind het BELACHELIJK.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #156 Gepost op: 14-03-2007, 21:43:29 »
Hmmm,Paul woont op luttele kilometers van mijn deur,hij is dus ook een beetje mijn favo,over zijn "partner" zal ik.... geen commentaar geven  ::ohno:: ::ohno::
paul is nen brave denk ik ,welke man pikt het geschreeuw van een vrouw en dan nog zonder reden (alé voor nen stomme deodorant kzou verlegen zijn in pascalle haar plaats ::schaam::
kben ook een vrouw en kan soms uitvliegen ,maar menne man zou dit niet pikken ::zwaai::
paul zou iets meer b..... aan zen lijf moeten hebben
dieren zijn je echte vrienden

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #157 Gepost op: 14-03-2007, 22:17:09 »
paul is nen brave denk ik ,welke man pikt het geschreeuw van een vrouw

Omdat Paul haar man dus niet is en niet wist wat m overkwam zo te zien, hij kent dr amper. Als je normaal gesproken door een vreemde zo afgebekt wordt, draai je je om en ga je je eigen weg, maar dat gaat hier niet ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #158 Gepost op: 14-03-2007, 23:03:59 »
Volgens mij is het allemaal simpeler: pascalle doet er alles aan om de indruk te geven naar de andere koppels toe dat het helemaal fout gaat en dat Paul nu wel snel de race zal verlaten. Zo wordt je niet langer als favoriet gezien en dat heeft zo zijn voordelen. Paul wou al eerder de race verlaten en meende dat echt, maar ik denk dat Pascalle hem overtuigd heeft van de te volgen strategie. Of zouden er toch andere factoren hebben gespeeld?

met alle respect maar ik denk echt niet dat welke PE deelnemer dan ook op zo'n tactiek zou komen, maar als ze dit zo gepland heeft dan vind ik het briljant  ;D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #159 Gepost op: 14-03-2007, 23:06:17 »
Sterker nog: Paul & Pascalle zijn helemaal geen onbekenden van elkaar, maar gewoon grootvader en kleindochter!
Ze hebben allebei toneelschool gedaan en kunnen acteren als de beste. Ze spelen gewoon dat ze boos op elkaar zijn om zo te winnen op te vallen op TV (Acteurs houden natuurlijk van media-aandacht!)

Dat is 't zonder meer ::jaja::