Auteur Topic: [koppel] Paul & Pascalle  (gelezen 82065 keer)

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #120 Gepost op: 11-03-2007, 22:51:32 »
Mij ook het doet me namelijk sterk denken aan jou ! ::ok::

Dus je doet jezelf denken aan mij.  ::)

Offline LSLY

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #121 Gepost op: 11-03-2007, 22:52:27 »
Dus je doet jezelf denken aan mij.  ::)

Nou als jij het zo wilt invullen Ha Ha Ha..

Offline dea

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #122 Gepost op: 11-03-2007, 22:59:49 »
LSLY en Ocampa wat lijken jullie op een stelletje kleuters ! jullie verlagen jullie tot elkaars niveau ,, hou hierover op zeg ! jullie hebben gewoon alletwee een andere mening PUNT

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #123 Gepost op: 11-03-2007, 23:09:08 »
WooW wat een drama tussen die 2. Als ik Paul was geweest had ik al lang en breed thuisgezeten, echt!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #124 Gepost op: 11-03-2007, 23:09:56 »
LSLY en Ocampa wat lijken jullie op een stelletje kleuters ! jullie verlagen jullie tot elkaars niveau ,, hou hierover op zeg ! jullie hebben gewoon alletwee een andere mening PUNT
Hier moet ik dea gelijk geven,het gaat hier niet meer over het topic Pascalle en Paul,maar blijkbaar kennen zij Pascalle ergens van   ::) ::)

Offline dea

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #125 Gepost op: 11-03-2007, 23:35:37 »
Hier moet ik dea gelijk geven,het gaat hier niet meer over het topic Pascalle en Paul,maar blijkbaar kennen zij Pascalle ergens van   ::) ::)
Of Paul !!!! daar lijkt het volgens mij meer op !

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #126 Gepost op: 12-03-2007, 00:00:50 »
Of Paul !!!! daar lijkt het volgens mij meer op !
Hmm, Hollywood enzo,dan denk ik eerder aan Botox-Pascalle,dan aan Paul  ::jaja::

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #127 Gepost op: 12-03-2007, 00:12:12 »
 ::rofl::

LSLY en ik hebben het al lang even opgelost via een IM, terwijl jullie zelf nu al 5 postings lang zitten te emmeren dat we teveel off-topic gaan.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #128 Gepost op: 12-03-2007, 07:16:46 »
::rofl::

LSLY en ik hebben het al lang even opgelost via een IM, terwijl jullie zelf nu al 5 postings lang zitten te emmeren dat we teveel off-topic gaan.

En ik geef de anderen daar deels gelijk in...het is het topic over Paul en pascalle en niet over ocampa en LSLY ;)

Dus vanaf nu weer graag on topic en dan graag op een respectvolle manier naar de kandidaten én naar elkaar toe ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #129 Gepost op: 12-03-2007, 08:42:02 »
Laat de moderators het off-topic geneuzel tussen LSLY en mij dan maar verwijderen hoor. Heb ik vrede mee.

On-topic: Pascalle zou volgens mij ook wel zeer welkom zijn in programma's Big Brother of de Gouden Kooi. Volgens mij zijn ze daar dol op van die wandelende tijdbommen die af en toe eens lekker stennis schoppen.

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #130 Gepost op: 12-03-2007, 09:40:31 »
Echt lullig voor Piet & Sylvia dat ze 's nachts met die Pascalle opgescheept worden. Denken ze gewoon een nachtje in een luxe hotel te liggen, komt dat hysterische figuur weer binnen.
Gezellig. ;D

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #131 Gepost op: 12-03-2007, 10:27:44 »
Uiteraard kan er gemanipuleerd zijn met de beelden. Maar zoals wij het krijgen voorgeschoteld (en op iets anders kunnen wij niet afgaan als onbevooroordeelde kijkertjes :P ) komt Paul mij over als een heel rustige, verstandige man. Zoals hier eerder al is gezegd verwijt Pascalle hem steeds wat ze feitelijk zelf doet: geen respect, niet willen luisteren en een veel te groot ego.

Wat ik nog wel het meest illustratief vind hiervoor is dat ze hem gelijk geeft over die 50 km maar er dan meteen aan toevoegt of dat nou zo belangrijk is terwijl ze dat hele deo verhaal omblaast buiten alle proporties. Kortom heeft hij een keertje gelijk is het blijkbaar niet belangrijk, heeft zij een keertje gelijk doet ze net of de derde wereldoorlog is uitgebroken.

Ik heb het al eens eerder gezegd, ik heb echt meelee met Paul. ::hug::
Geniet nooit met mate...

Offline adri

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #132 Gepost op: 12-03-2007, 12:39:14 »
lieve mensen,kom op nou,als je zo over paul en pascalle blijft denken,of je zo blijft irriteren,snap ik niet dat je telkens weer naar de volgende uitzending uitkijkt,volgens mij vinden jullie het steeds weer spannend,dat is het ook,beetje sensatie maakt het toch aangenamer,en op deze manier maken jullie van paul echt een watje hoor,hallo,het is toch een volwassen kerel neem ik aan,door jullie ga ik daar aan twijfelen,vergeet niet dat de race stress met zich meebrengt,ver van huis,twee vreemden van elkaar,en dan ook nog willen winnen,vermoeidheid zal ook een rol spelen,denk ik,alles bij elkaar zorgt ervoor dat je opgefokt raakt,beetje begrip mag wel hoor.

Offline kenneth

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #133 Gepost op: 12-03-2007, 17:31:55 »
mee
lieve mensen,kom op nou,als je zo over paul en pascalle blijft denken,of je zo blijft irriteren,snap ik niet dat je telkens weer naar de volgende uitzending uitkijkt,volgens mij vinden jullie het steeds weer spannend,dat is het ook,beetje sensatie maakt het toch aangenamer,en op deze manier maken jullie van paul echt een watje hoor,hallo,het is toch een volwassen kerel neem ik aan,door jullie ga ik daar aan twijfelen,vergeet niet dat de race stress met zich meebrengt,ver van huis,twee vreemden van elkaar,en dan ook nog willen winnen,vermoeidheid zal ook een rol spelen,denk ik,alles bij elkaar zorgt ervoor dat je opgefokt raakt,beetje begrip mag wel hoor.
Mee eens en misschien niet helemaal leuk voor Piet en Sylvia maar zonder Paul en pascalle hadden zijn staan liften ipv lekker in een luxe hotel te liggen ::tandpastasmiley:: en by the way paul waardeerde het enorm dat ze doorgingen, vond pascal daar een stuk minder enthousiast, lach me kapot hou wel van een beetje sensatie en what you see is what you get leuker dan zo'n stille Willie ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 12-03-2007, 20:15:06 door Bakkertje, Reden: tekst aangepast aan normale grootte »

Offline Jantina

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #134 Gepost op: 12-03-2007, 19:31:31 »
Die hele ruzie ging over de deodorantbus van Pascalle... ::ohno::

Offline LSLY

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #135 Gepost op: 12-03-2007, 19:32:45 »
Die hele ruzie ging over de deodorantbus van Pascalle... ::ohno::
niet ze hadden het er gewoon over dat Paul onverschillig deed ofzo .. maar die deodorantbus was gewoon een voorbeeld  ;)

Offline Jantina

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #136 Gepost op: 12-03-2007, 19:37:31 »
niet ze hadden het er gewoon over dat Paul onverschillig deed ofzo .. maar die deodorantbus was gewoon een voorbeeld  ;)

Volgens mij was die deodorantbus de aanleiding van die ruzie, en ging het van daaruit verder..
Moet het nu misschien nog even terugzien dan ;)

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #137 Gepost op: 12-03-2007, 19:56:34 »
Een deodorantbus is ook wel heeeeeel belangrijk.....  :-X

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #138 Gepost op: 12-03-2007, 21:10:45 »
lieve mensen,kom op nou,als je zo over paul en pascalle blijft denken,of je zo blijft irriteren,snap ik niet dat je telkens weer naar de volgende uitzending uitkijkt,volgens mij vinden jullie het steeds weer spannend,dat is het ook,beetje sensatie maakt het toch aangenamer,en op deze manier maken jullie van paul echt een watje hoor,hallo,het is toch een volwassen kerel neem ik aan,door jullie ga ik daar aan twijfelen,vergeet niet dat de race stress met zich meebrengt,ver van huis,twee vreemden van elkaar,en dan ook nog willen winnen,vermoeidheid zal ook een rol spelen,denk ik,alles bij elkaar zorgt ervoor dat je opgefokt raakt,beetje begrip mag wel hoor.

Ik heb dat eigenlijk helemaal niet zo. Zelf vind ik de scènes waar het gewoon normaal om het racen gaat, veel leuker om te kijken. De productiemaatschappij van Peking Express  (& ook die Expeditie Robinson nu doet) denkt vaak dat alleen een aan elkaar geknipte aflevering van dit soort fragmenten goed scoort. Ik vraag me eigenlijk af of dat wel zo is. Een ruzie af en toe kan natuurlijk voorkomen (kijk naar Piet & Sylvia vorige week) en moet dan ook worden weergegeven, maar dan liever niet zo breed uitgemeten, aan elkaar geknipt en uit zijn verband getrokken. De mooie beelden, de muziek, de cultuur, de race: dat is wat Peking Express interessant maakt.
De agressieve wijze waarop Pascalle Paul aanpakte vond ik dan ook niet fijn om te zien. Ik kan begrijpen dat Paul inwendig zo giftig werd. Je kunt ook op een normale toon met elkaar discussiëren. Ik vraag me af of het de combinatie van spanning, druk en vermoeidheid was. Of dat Pascalle echt zo is. Aangezien ze toch een lekker dagje uit inclusief overnachting kregen, zou ik toch gokken op het laatste......

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #139 Gepost op: 13-03-2007, 00:38:04 »
Wat een takke(n)wijf! ::oink:: :o
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...