Auteur Topic: [koppel] Paul & Pascalle  (gelezen 81788 keer)

Offline dea

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #80 Gepost op: 7-03-2007, 22:34:08 »
Heb met verbazing het commentaar gelezen van de kijkers van Peking Express, volgens mij is het niveau van deze kijkers niet erg hoog, om meteen een oordeel te vellen als je deze mensen nauwelijks kent, en de programmamakers ze neer kunnen zetten hoe zij willen. Hopelijk hebben ze ook weleens naar het wielrennen gekeken dan zagen ze een mooie opgemaakte Leontien van Moorsel en toch sportief en zij kon ook nog winnen. Die Paul vind ik een engerd en het feit dat hij geen engels spreekt zegt wel iets over hem. Ik vind Pascalle een mooie vrouw en lekker temperamentvol, daar zit leven in en dat is belangrijk. Dan ervaar je hoogte- en dieptepunten en daardoor is je beleving van alles 100 procent. Misschien is het jaloezie, triest.Dus Pascalle ik heb respect voor je dat jemet deze man ook nog een ammulet kunt winnen. Wensje veel sterkte en voormij mag je de finale winnen.

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #81 Gepost op: 7-03-2007, 22:45:48 »
Heb met verbazing het commentaar gelezen van de kijkers van Peking Express, volgens mij is het niveau van deze kijkers niet erg hoog, om meteen een oordeel te vellen als je deze mensen nauwelijks kent, en de programmamakers ze neer kunnen zetten hoe zij willen. Hopelijk hebben ze ook weleens naar het wielrennen gekeken dan zagen ze een mooie opgemaakte Leontien van Moorsel en toch sportief en zij kon ook nog winnen. Die Paul vind ik een engerd en het feit dat hij geen engels spreekt zegt wel iets over hem. Ik vind Pascalle een mooie vrouw en lekker temperamentvol, daar zit leven in en dat is belangrijk. Dan ervaar je hoogte- en dieptepunten en daardoor is je beleving van alles 100 procent. Misschien is het jaloezie, triest.Dus Pascalle ik heb respect voor je dat jemet deze man ook nog een ammulet kunt winnen. Wensje veel sterkte en voormij mag je de finale winnen.

eerst zeg je dat je niet begrijpt dat forummers hier meteen een mening over iemand neerzetten en dan een paar regels verder zeg je dat je Paul een engerd vindt..je spreekt jezelf dan nogal tegen

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #82 Gepost op: 7-03-2007, 22:57:16 »
Heb met verbazing het commentaar gelezen van de kijkers van Peking Express, volgens mij is het niveau van deze kijkers niet erg hoog, Die Paul vind ik een engerd en het feit dat hij geen engels spreekt zegt wel iets over hem.
Eeuuhm, jij vind ons dus dommekloten :o :o :o
Zelf spreek ik ook niet perfect Engels,ben ik daarom een debiel? Wat voor een zeveraar ben jij? (mijn reactie zal wel verwijderd(t) worden,maar dit moet me wel ff van het hart  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #83 Gepost op: 7-03-2007, 23:05:45 »
dankje -A- ,ik dacht dat ik weer de enige zou zijn die op zulke reacties zou reageren  :D :D

Offline kenneth

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #84 Gepost op: 7-03-2007, 23:12:49 »
niet perfect is iets anders dan helemaal niet!pascal spreekt ook niet top engels maar kan zich goed verstaanbaar maken wil niet lullig doen maar heb paul nog niet 1 keer moeite zien doen om met de brazilianen te communiceren aan de andere kant vind ik engerd ook weer overdreven

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #85 Gepost op: 8-03-2007, 00:05:40 »
niet perfect is iets anders dan helemaal niet!pascal spreekt ook niet top engels maar kan zich goed verstaanbaar maken wil niet lullig doen maar heb paul nog niet 1 keer moeite zien doen om met de brazilianen te communiceren aan de andere kant vind ik engerd ook weer overdreven

Ik vind Pascalle's Engels vet grappig ::rofl::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #86 Gepost op: 8-03-2007, 08:25:38 »
Heb met verbazing het commentaar gelezen van de kijkers van Peking Express, volgens mij is het niveau van deze kijkers niet erg hoog. <knip> Die Paul vind ik een engerd en het feit dat hij geen engels spreekt zegt wel iets over hem. Ik vind Pascalle een mooie vrouw en lekker temperamentvol, daar zit leven in en dat is belangrijk. Dan ervaar je hoogte- en dieptepunten en daardoor is je beleving van alles 100 procent. Misschien is het jaloezie, triest.Dus Pascalle ik heb respect voor je dat jemet deze man ook nog een ammulet kunt winnen. Wensje veel sterkte en voormij mag je de finale winnen.

Fijn dat jouw niveau wél hoog ligt....
Waarom zou het niet spreken van engels wat over hem moeten zeggen? Paul is niet meer zo jong en zo vanzelfsprekend was het toen niet om op school engels te krijgen. Mijn moeder is 65 en heeft het ook nooit geleerd. Je kan Paul niet vergelijken met de jongere deelnemers, die zijn er mee opgegroeid.
Je opmerking is dus nogal erg kortzichtig en daarmee schaar je je bij de groep die je zelf "niet zo hoog niveau" noemde. Is dus iets met pot en ketel!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline LSLY

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #87 Gepost op: 8-03-2007, 22:23:38 »
Ehh ik vind eigenlijk dat ze wel gelijk heeft we kraken ze alleen maar af en dat is niet netjes als we ze in het echt tegen zouden komen zouden we niet zo hebben gepraat. Laten we onze mening voortaan voor ons houden  ;) of tenminste minder hard aanbrengen  ::bravo::

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #88 Gepost op: 9-03-2007, 18:17:56 »
Ehh ik vind eigenlijk dat ze wel gelijk heeft we kraken ze alleen maar af en dat is niet netjes als we ze in het echt tegen zouden komen zouden we niet zo hebben gepraat. Laten we onze mening voortaan voor ons houden  ;) of tenminste minder hard aanbrengen  ::bravo::

Het gaat ons er niet om of ze gelijk heeft of niet, maar dat ze in haar post waarin ze anderen beticht van schelden op Pascalle, precies hetzelfde doet over Paul maar dat blijkbaar opeens wel geoorloofd is

Offline LSLY

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #89 Gepost op: 9-03-2007, 23:10:14 »
 ;D ik kan niet wachten tot zondag  ::oink:: Ben benieuwd naar die ruzie  >:D

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #90 Gepost op: 10-03-2007, 21:32:10 »
Heb met verbazing het commentaar gelezen van de kijkers van Peking Express, volgens mij is het niveau van deze kijkers niet erg hoog, om meteen een oordeel te vellen als je deze mensen nauwelijks kent, en de programmamakers ze neer kunnen zetten hoe zij willen. Hopelijk hebben ze ook weleens naar het wielrennen gekeken dan zagen ze een mooie opgemaakte Leontien van Moorsel en toch sportief en zij kon ook nog winnen. Die Paul vind ik een engerd en het feit dat hij geen engels spreekt zegt wel iets over hem. Ik vind Pascalle een mooie vrouw en lekker temperamentvol, daar zit leven in en dat is belangrijk. Dan ervaar je hoogte- en dieptepunten en daardoor is je beleving van alles 100 procent. Misschien is het jaloezie, triest.Dus Pascalle ik heb respect voor je dat jemet deze man ook nog een ammulet kunt winnen. Wensje veel sterkte en voormij mag je de finale winnen.

Ligt het aan mij of is het niveau na het commentaar van dea precies hetzelfde gebleven!

Ik vind dat -A- heel goed geformuleerd heeft hoe ik over je reactie denkt! Niettemin, welkom!  ::tandpastasmiley::
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #91 Gepost op: 10-03-2007, 23:32:00 »
Heb met verbazing het commentaar gelezen van de kijkers van Peking Express, volgens mij is het niveau van deze kijkers niet erg hoog, om meteen een oordeel te vellen als je deze mensen nauwelijks kent, en de programmamakers ze neer kunnen zetten hoe zij willen. Hopelijk hebben ze ook weleens naar het wielrennen gekeken dan zagen ze een mooie opgemaakte Leontien van Moorsel en toch sportief en zij kon ook nog winnen. Die Paul vind ik een engerd en het feit dat hij geen engels spreekt zegt wel iets over hem. Ik vind Pascalle een mooie vrouw en lekker temperamentvol, daar zit leven in en dat is belangrijk. Dan ervaar je hoogte- en dieptepunten en daardoor is je beleving van alles 100 procent. Misschien is het jaloezie, triest.Dus Pascalle ik heb respect voor je dat jemet deze man ook nog een ammulet kunt winnen. Wensje veel sterkte en voormij mag je de finale winnen.

hey
sorry maar je spreekt je inderdaad wel tegen
maar iemand een engerd noemen omdat hij geen (of bijna geen Engels kan )???? da is niet ::ohno:: mooi,kzou een beetje  ::schaam::.En of dit echt iets over hem zegt ?
als alle mensen die geen of bijna geen  Egels kunnen engerds zijn ,dan denk ik dat er zo velen rondlopen
en om even te zeggen kheb nog geen echte favorieten op dit ogenblik
nog een goei weekend
dieren zijn je echte vrienden

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #92 Gepost op: 10-03-2007, 23:40:56 »
hey
sorry maar je spreekt je inderdaad wel tegen
maar iemand een engerd noemen omdat hij geen (of bijna geen Engels kan )???? da is niet ::ohno:: mooi,kzou een beetje  ::schaam::.En of dit echt iets over hem zegt ?
als alle mensen die geen of bijna geen  Egels kunnen engerds zijn ,dan denk ik dat er zo velen rondlopen
en om even te zeggen kheb nog geen echte favorieten op dit ogenblik
nog een goei weekend

Ik spreek ook niet goed Engels  :o :o volgens dea ben ik dus koekoe "the creep "  >:D
Uiteraard spreek ik vloeiend "Paul's"   ;) ;) :D :D

Offline dea

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #93 Gepost op: 11-03-2007, 11:42:54 »
even iets duidelijk maken hier,worden 2 dingen door elkaar gehaald,ik vind paul een engerd daarnaast zegt het feit dat hij geen engels spreekt iets over hem dussssssss niet iedereen die geen of slecht engels spreekt is een engerd maar wilde duidelijk maken dat het mij als je je voor dit progamma opgeeft zonder een voor jou bekende partner niet handig is en ook zwaar voor de ander om al het praatwerk te moeten doen ::zwaai:: ::bravo::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #94 Gepost op: 11-03-2007, 12:09:21 »
even iets duidelijk maken hier,worden 2 dingen door elkaar gehaald,ik vind paul een engerd daarnaast zegt het feit dat hij geen engels spreekt iets over hem dussssssss niet iedereen die geen of slecht engels spreekt is een engerd maar wilde duidelijk maken dat het mij als je je voor dit progamma opgeeft zonder een voor jou bekende partner niet handig is en ook zwaar voor de ander om al het praatwerk te moeten doen ::zwaai:: ::bravo::
Waarom blijven doordrammen over dat Engels,als je je in een land bevind waar 3/4 van de bevolking enkel Portugees praat,en geen woord Engels begrijpt?
En waarom is Paul nu zo een enorme engerd?

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #95 Gepost op: 11-03-2007, 17:10:51 »
touché voor koekoe
(ik spreek een beetje frans)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline dea

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #96 Gepost op: 11-03-2007, 20:22:37 »
Paul is een engerd omdat hij een enge kop heeft (mijn mening), En ik vind dat pascalle in een verkeerd licht word geplaatst  ::joehoe:: En ik dram niet door over dat engels het is gewoon hoogst ongemakkelijk voor Pascalle want die moet dan al het lift werk doen ik vind dat iedereen tenminste een beetje engels moet spreken want het is tenslotte een wereld taal en dan is hij zogenaamt de hele wereld rond geweest maat engels spreken ho maar ::bravo::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #97 Gepost op: 11-03-2007, 20:54:27 »
Wat een geschift mens is die Pascalle, zeg.
Dat ordinair asociale geschreeuw en geruzie van d'r... Arme Paul!

Zoals ik het nu op tv zie is er maar één persoon met eenn groot ego en één persoon die telkens weer met hysterisch krijsen begint...en dat is niet Paul!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #98 Gepost op: 11-03-2007, 20:55:29 »
Jeetje joh, wat een schizofreen wijf is dat! Die vent zegt helemaal niks, zij zit hem uit maken voor rotte vis en dan zegt zij dat hij een te groot ego is. Volgens mij heeft zij een erg groot probleem in haar leven: zichzelf. Zoals ze tekeer ging tegen Paul sloeg echt helemaal nergens op. Paul heeft groot gelijk als ie er mee ophoudt en de eer aan zichzelf houdt. Je laat je toch niet afbekken door zo'n trutje.

Offline LSLY

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #99 Gepost op: 11-03-2007, 21:22:14 »
niet mee eens die ruzie is waarschijnlijk heel anders gelopen want denk je nou echt datze heel die ruzie laten zien ?? dan ben je ook dom ( welcome to the show bizzz ) vond er maar 1 schizofreen en dat was paul , Kwam zoals gewoonlijk weer geen fatsoenlijk woord uit volgens mij is hij gewoon geobsederd door haar zij moet luisteren met hem praten en hem de godganse aandacht geven en dan is het goed :-\\ ik heb respect voor dr dat ze het zolang uithoud met hem.