Auteur Topic: [koppel] Paul & Pascalle  (gelezen 81775 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #40 Gepost op: 4-03-2007, 22:12:38 »
Pascalle is wel lichtgeraakt zeg. Vandaag word ze al boos om niks en volgende week gok ik (NEE IK HEB @#$% GEEN VOOROORDELEN EN IK HOEF GEEN HALF FORUM OVER ME HEEN!!!!) dat de aanleiding van het conflict de uitbarsting van Pascalle ook niet al te heftig zal zijn.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #41 Gepost op: 4-03-2007, 22:14:18 »
Pascalle heeft inderdaad lange tenen, ze kan wel leuk zijn, maar ze moet niet zo snel uitbarsten zeg  :-\\  En volgende week wordt het al helemaal heftig  :P
First you go backwards, but then forwards again

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #42 Gepost op: 4-03-2007, 22:19:12 »
Ik had hun overwinningen echt totaaal niet verwacht zeg  :o Knap van ze, maar ik vind het niet echt een leuk koppel..
Do you want to go to the Seaside?

Offline tabita

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #43 Gepost op: 4-03-2007, 22:26:27 »
beste willemson je krijgt geen heel forum over je heen maar mij even wel elk mens heeft positieve en negatieve eigenschappen,zou leuk zijn als je ook de positieve kanten een keer zou belichten dwz denk dat zij niet zo stom zal zijn aangezien ze keer op keer heel veel sympathy van de brazilianen krijgt,en weet niet maar zag dat paul met zijn kleren aan onder de douche stond?????????

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #44 Gepost op: 4-03-2007, 22:27:49 »
beste willemson je krijgt geen heel forum over je heen maar mij even wel elk mens heeft positieve en negatieve eigenschappen,zou leuk zijn als je ook de positieve kanten een keer zou belichten dwz denk dat zij niet zo stom zal zijn aangezien ze keer op keer heel veel sympathy van de brazilianen krijgt,en weet niet maar zag dat paul met zijn kleren aan onder de douche stond?????????

Ja ik vind Pascalle ook wel een leuk mens hoor, maar ze moet wat minder snel op haar teentjes getrapt zijn

Offline LSLY

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #45 Gepost op: 4-03-2007, 22:35:55 »
ja mee eens en hou wel van temperamentvolle karakters en de brazilianen ook denk ik,mensen zijn gewoon blijven slapen met hun!!!!!die douche vond ik ook vreemd paul was volgens mij zijn kleren aan het wassen haha ! STRANGE ::bravo::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #46 Gepost op: 4-03-2007, 22:37:35 »
Met je kleren onder de douche is best efficiënt hoor. Dan worden je kleren namelijk ook meteen schoon.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #47 Gepost op: 4-03-2007, 22:39:52 »
Ik heb meelij met Paul... :\'( Wat een geduld moet ie hebben zeg met zo'n reisgenoot. ::)
Geniet nooit met mate...

Offline LSLY

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #48 Gepost op: 4-03-2007, 22:53:45 »
Ik vind dat paul geluk moet hebben met pascalle als reisgenoot,, Zonder Pascalle waren ze rio nog niet uit  ::jaja::. Natuurlijk kan Pascalle ook niet zonder paul want paul droeg de rugzak en de rest .. maar dan nog moet je niet over alleen pascalle haar slegte kanten praten ik vind het super dat ze nog in de race zijn  ::ok:: en ik kijk uit naar aankomende week ::bravo::

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #49 Gepost op: 5-03-2007, 13:43:23 »
Doe je wat Pascalle wil dan heb je er volgens mij een prima reisgenoot aan, doe je dat niet dan wordt ze een soort "bitch from Hell" volgens mij. Kijk maar naar de afgelopen aflevering: PAscalle wil doorrijden, paul wil liever al overnachting gaan zoeken, zegt dat rustig, maar Pascalle gebint gelijk te schreeuwen dat ze ruzie aan het zoeken is. Ik ken die types wel: mu way or the highway. Volgens mij is het een erg verwend meisje.

En dan volgende week, tja dat is nog even afwachten, maar laat ik het zo zeggen: ik heb niet de indruk dat die paul nu echt een ruziemaker is, wel dat Pascalle een emotionaal iemand met hoge pieken maar ook met diepe dalen.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #50 Gepost op: 5-03-2007, 14:16:34 »
Ik denk dat Paul ook vrij koppig kan zijn en dan is het logisch dat het wel eens botst tussen Paul en Pascalle.

Tijdens de proef waren ze samen een hecht team. Dus het kan wel!!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #51 Gepost op: 5-03-2007, 14:21:02 »
Ik weet niet waarom, maar op de 1 of andere manier doet Paul mij denken aan Bjorn van Expeditie Robinson...
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #52 Gepost op: 5-03-2007, 16:51:18 »
Ik weet niet waarom, maar op de 1 of andere manier doet Paul mij denken aan Bjorn van Expeditie Robinson...

Dát was het, ik zat al 2 afleveringen na te denken.. Maar ik denk dat het komt door zijn stem/accent (bij mij iig)
Do you want to go to the Seaside?

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #53 Gepost op: 5-03-2007, 17:14:25 »
Ik weet niet waarom, maar op de 1 of andere manier doet Paul mij denken aan Bjorn van Expeditie Robinson...

Dat had ik nou ook haha

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #54 Gepost op: 5-03-2007, 17:20:22 »
Ik totaal niet  :P  Ik vind ze echt niet op elkaar lijken, misschien van accent een beetje maar het is me echt niet opgevallen
First you go backwards, but then forwards again

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #55 Gepost op: 5-03-2007, 18:35:48 »
Dát was het, ik zat al 2 afleveringen na te denken.. Maar ik denk dat het komt door zijn stem/accent (bij mij iig)
  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #56 Gepost op: 5-03-2007, 21:35:33 »
De bom barstte behoorlijk op het einde, ben benieuwd hoe dat gaat aflopen. Verrassend goedwerkend koppel, toch wel een prestatie met 2 totaal verschillende mensen. ::oink::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #57 Gepost op: 5-03-2007, 22:04:19 »
Tot ergernis van sommigen zal ik dit kort berichtje posten aan Paul  >:D

"Paul", ewe oe daj gie dat kut(kut=West-Vlaams voor "kan" (om alle misverstanden te voorkomen) utoddn met die mokke,ik verstoant nie, nink  ::ohno:: in idder geval,je doe gie dat stief goed  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #58 Gepost op: 5-03-2007, 22:08:36 »
Tot ergernis van sommigen zal ik dit kort berichtje posten aan Paul  >:D

"Paul", ewe oe daj gie dat kut(kut=West-Vlaams voor "kan" (om alle misverstanden te voorkomen) utoddn met die mokke,ik verstoant nie, nink  ::ohno:: in idder geval,je doe gie dat stief goed  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Whahah begint hij weer met z'n taaltje ;D

Vertaling!!!! ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #59 Gepost op: 5-03-2007, 22:37:47 »
Whahah begint hij weer met z'n taaltje ;D

Vertaling!!!! ;D
tja, zoals ik reeds zei, "kut" is "kan", en voor derest moet je maar een beetje improviseren, zoals bij de Lama's,en dan is het vrij makkelijk.  :D :D :D