Auteur Topic: [koppel] Ralph & Servio  (gelezen 20450 keer)

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: [koppel] Ralph & Servio
« Reactie #20 Gepost op: 26-02-2007, 14:07:38 »
He he had ik bijna een ruzie met je? Nee toch?
Ruzie met mij? Ben je gek  ::tandpastasmiley:: Natuurlijk niet! Dan moet het wel heel erg uit de hand lopen tussen ons.
Maar ik moest wel even voor mezelf opkomen  8)

Ja ik zou ook een afkorting hebben genomen.Zolang je zelf denkt dat t veilig is is er niks aan de hand een ongelukje kan iedereen overkomen. Zijn voet kwam gewoon heel ongelukkig terecht, Ralph is er toch ook zonder kleerscheuren vanaf gekomen?
Ik vind t liften altijd veel gevaarlijker.

Heb je net zoals Paul ook twee keer onder een auto gelegen omdat je het liften gevaarlijk vindt  ::hug::
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Ralph & Servio
« Reactie #21 Gepost op: 26-02-2007, 14:40:25 »
Dit was echt veruit mijn favoriete koppel en nu al eruit  :\'( die blonde mutsen hadden eruit moeten liggen, hoewel ze wel voor enig vermaak zorgen  ::rofl::
I'm a real big goblin..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Ralph & Servio
« Reactie #22 Gepost op: 26-02-2007, 16:59:49 »
Ja had dit verwacht, met een voet in het verband kun je nooit ver komen.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Ralph & Servio
« Reactie #23 Gepost op: 26-02-2007, 18:19:58 »
Ja had dit verwacht, met een voet in het verband kun je nooit ver komen.
klopt en ik zat maar te zenuwen dat zij er echt niet uit moesten liggen  :(
I'm a real big goblin..

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Ralph & Servio
« Reactie #24 Gepost op: 26-02-2007, 18:34:37 »
Vind het echt jammer dat ze eruit zijn. Ze waren mijn favorieten en nu al eruit :(
En idd je kon het verwachten met die gekneusde voet maar toch hoopte ik echt dat die nichtjes afvielen.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Ralph & Servio
« Reactie #25 Gepost op: 26-02-2007, 19:08:03 »
Ze komen wel flink in aanmerking voor de pechprijs ::jaja::

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: [koppel] Ralph & Servio
« Reactie #26 Gepost op: 26-02-2007, 21:44:59 »
Had hij zijn stilletto's maar niet aan moeten doen, en dan nog zwarte nagellak.....parelmoer of rose lijkt me beter voor Brasil >:D

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Ralph & Servio
« Reactie #27 Gepost op: 27-02-2007, 04:26:42 »
Blij dat die arrogante, wereldvreemde Ralph eruit is.
Vindt zichzelf erg interessant, maar moet duidelijk nog heel veel leren.
Hij zei wel over Servio dat hij zich afvroeg onder welke steen die vandaan was gekropen, maar dat gevoel krijg ik meer bij hem.
Zo, dat moest ik even kwijt.
Bij discriminatie, in welke vorm dan ook, begin ik altijd enorm te koken. >:D :( ::niet-ok:: :\'(
Leven en laten leven, dan zag de wereld er een stuk gezelliger uit.

En wat betreft Servio, heel jammer voor hem!
En vooral ook heel knap dat ie zo door ging, of het echt verstandig was is weer wat anders natuurlijk.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Ralph & Servio
« Reactie #28 Gepost op: 27-02-2007, 20:06:39 »
Blij dat die arrogante, wereldvreemde Ralph eruit is.
Vindt zichzelf erg interessant, maar moet duidelijk nog heel veel leren.
Hij zei wel over Servio dat hij zich afvroeg onder welke steen die vandaan was gekropen, maar dat gevoel krijg ik meer bij hem.
Zo, dat moest ik even kwijt.
Bij discriminatie, in welke vorm dan ook, begin ik altijd enorm te koken. >:D :( ::niet-ok:: :\'(
Leven en laten leven, dan zag de wereld er een stuk gezelliger uit.

En wat betreft Servio, heel jammer voor hem!
En vooral ook heel knap dat ie zo door ging, of het echt verstandig was is weer wat anders natuurlijk.

Ik vond het juist mooi.

Ralph zat aan het begin vol vooroordelen over homo's. Maar na 2 dagen met Servio te hebben geraced was hij ze grotendeels kwijt.

Offline educatie

  • Forumlid
Re: [koppel] Ralph & Servio
« Reactie #29 Gepost op: 27-02-2007, 21:04:41 »
Mijns inziens heeft dit niets, maar dan ook echt niets, te maken met discriminatie, maar veel meer met stigmatisatie! Homo's worden nou eenmaal als verwijft gezien door de maatschappij waarin wij leven. Ralph heeft enkel en alleen dit stigma bevestigd.

Verder moet ik juist constateren dat Ralph een goede hulp is geweest voor Servio met zijn gekneusde enkel! Erg sociaal van hem.

Ik heb juist zo mijn bedenkingen over mensen die denken dat andere mensen discrimineren. Zegt erg veel over deze personen. Kijk verder dan je neus lang is. Als je dit niet kan, plaats dan aub niet van zulke berichtjes om een ander te betichten van dicriminatie. Juist van dit soort mensen gaan mijn haren overeind staan!

Tevens is het juist mooi dat Ralph aan het einde van de serie zijn mening omtrent homo's heeft bijgedraaid. Ik hoop dat de rest van de maatschappij ook capabel genoeg is om dit te kunnen. Juist deze ommekeer is een teken van intelligentie, maar sommige mensen zijn te bekrompen dit te zien.

 

Offline galleteke

  • Forumlid
Re: [koppel] Ralph & Servio
« Reactie #30 Gepost op: 28-02-2007, 16:06:31 »
vind het jammer dat Ralph en Servio er nu al uitligge leek me best een leuk en goed koppel
om te winnen!! nu zijn jesse en hannes mijn favorieten!! hoop dat die nichtjes
er rap uitliggen ze kunne nog niet kaartlezen wat willen ze dan meedoen aan
zo een race???

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [koppel] Ralph & Servio
« Reactie #31 Gepost op: 28-02-2007, 20:29:03 »
Jammer, was wel een leuk koppel, sneu voor ze.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Ralph & Servio
« Reactie #32 Gepost op: 1-03-2007, 19:59:31 »
Erg jammer inderdaad. Was ook al blij dat Servio niet überverwijfd was. Wat dat is een vooroordeel dat ik zelf heb ivm drag queens.  :-[ Misschien ook maar eens mijn mening bijstellen. :)

Maar sommige zijn echt overdreven en dat is rete-irritant!

Ach in de finale zien we ze nog wel terug! Dan moeten die afgevallen kandidaten toch vragen stellen aan de finalisten? :)

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Ralph & Servio
« Reactie #33 Gepost op: 2-03-2007, 22:01:21 »
Mijns inziens heeft dit niets, maar dan ook echt niets, te maken met discriminatie, maar veel meer met stigmatisatie! Homo's worden nou eenmaal als verwijft gezien door de maatschappij waarin wij leven. Ralph heeft enkel en alleen dit stigma bevestigd.


Ik heb juist zo mijn bedenkingen over mensen die denken dat andere mensen discrimineren. Zegt erg veel over deze personen. Kijk verder dan je neus lang is. Als je dit niet kan, plaats dan aub niet van zulke berichtjes om een ander te betichten van dicriminatie. Juist van dit soort mensen gaan mijn haren overeind staan!

Tevens is het juist mooi dat Ralph aan het einde van de serie zijn mening omtrent homo's heeft bijgedraaid. Ik hoop dat de rest van de maatschappij ook capabel genoeg is om dit te kunnen. Juist deze ommekeer is een teken van intelligentie, maar sommige mensen zijn te bekrompen dit te zien.

 

dis·cri·mi·na·tie (de ~ (v.))
1 ongeoorloofd onderscheid dat gemaakt wordt op grond van bepaalde kenmerken => achterstelling
2 onderscheiding

Maakte hij onderscheid of niet, is sowieso een stigma niet al een onderscheid maken?

stig·ma·ti·se·ren (ov.ww., ook abs.)
1 ten onrechte als zeer negatief kenmerken => brandmerken

En noem mij vooral niet kortzichtig, bekrompen of onnozel.
Beetje arrogant, vind je zelf ook niet!
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Ralph & Servio
« Reactie #34 Gepost op: 3-03-2007, 20:02:39 »
wel moedig inderdaad dat servio wilde doorgaan, pijn zo verbijten chapeau
en of je nu homo lesbis dragquin of nog een andere geaardheid hebt wat maakt het uit tzijn allemaal mensen en denk dat ieder zo wel zijn ding heeft ::jaja::
dieren zijn je echte vrienden

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Ralph & Servio
« Reactie #35 Gepost op: 14-05-2007, 15:14:43 »
Achteraf denk ik wel dat de organisatie ervan baalde dat deze twee er zo snel uit waren. Had nog aardig wat vuurwerk kunnen geven, een kakker en een nicht samen in een team.  ::rofl::

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Ralph & Servio
« Reactie #36 Gepost op: 14-05-2007, 16:30:38 »
Wel vreemd dat alleen Servio de vraag stelde.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Ralph & Servio
« Reactie #37 Gepost op: 14-05-2007, 18:06:03 »
Wel vreemd dat alleen Servio de vraag stelde.
Ja, dat vond ik ook erg jammer eerlijk gezegd ::)
I'm a real big goblin..