Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 8910 keer)

Offline knal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • jazeker
Re: Aflevering 9 - Vooruitblik
« Reactie #20 Gepost op: 1-05-2006, 21:38:12 »
wie kan aflevering 9 opnemen?

zal die persoon errug dankbaar zijn!!!

Ik heb hem laten opnemen door iemand..
Jazeker Johnie.

Offline i2i

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #21 Gepost op: 1-05-2006, 22:17:27 »
valt er wat te regelen zodat ik hem ook in mijn bezit kan krijgen? ::hypocriet::

Offline Jantina

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #22 Gepost op: 2-05-2006, 19:17:51 »
Mooie afl. weer. Ik had ook niet door dat het een eliminatie etappe zou zijn. Stond helemaal verbaasd toen ik het hoorde!
Jammer dat Theo en Mark eruit zijn,ik kon hun wel waarderen, ook de humor en de manier waarop ze het spel speelden. Gelukkig zijn Chris & Lut er nog, die mogen dan ook wel winnen van mij. Zeker n.a.v. de vorige aflevering. Wat een ontzettend doorzettingsvermogen hebben die twee zeg, helemaal Chris met die astma! ::ok::
 En Jimmy & Amir ondertussen maar schijnheilig "hard" gaan werken op het moment dat er een monnik kwam kijken! Dan verdien je het ook niet om te winnen hoor! ::niet-ok::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 9
« Reactie #23 Gepost op: 2-05-2006, 21:25:16 »
ik vind juist de tactiek van jimmie en amir wel interessant: je richten op acties waar je goed in bent. ze hadden hard kunnen werken en de hele nacht met het houtsnijwerk bezig kunnen zijn en dan toch strafpunten krijgen. moet je nog doodmoe de volgende dag gaan liften. nu lekker uitgerust dus energie om je te focussen op liften ::ok::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #24 Gepost op: 3-05-2006, 02:43:20 »
Net pas de aflevering gekeken op video, was weer helemaal super ::ok:: , jammer dat Marc en Theo eruit zijn, vond ze wel tof!! :)
Ik wist ook niet dat er weer een eliminatie etappe was.. ::vergroot::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #25 Gepost op: 4-05-2006, 23:17:22 »
Vorig seizoen waren er ook twee elimintie-etappes achter elkaar ..
De zesde en zevende etappe.. nu de achtste en de negende ..
Je kon het verwachten. ;)

Offline San84

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #26 Gepost op: 5-05-2006, 19:32:40 »
Owja... de making of is ook altijd wel leuk  ;)

Trouwens een vraag tussendoor: Is dat val-incident al geweest en dat ik dat gewoon gemist heb...?? Voor de duidelijkheid, in de voortiteling van PE zie je dat iemand uit een achterbak van een rijdende auto valt.

Ik heb het tot nu toe niet gezien en ik vrees dat het ook niet zal komen. Want in het fragment lijkt het wel alsof hij/zij een korte broek aan heeft en over een zanderig weg gereden wordt. Daarnaast ziet de lichtinval zonnig. Of heb ik het misschien verkeerd. Ik wil graag weten wie het is (Men ging er al vanuit dat het Lut zou kunnen zijn, maar ik wil nog wel zekerheid). Vind het wel stom dat ze ons er dan zo lang op laten wachten. :P

Volgens mij is dat valincident inderdaad nog niet geweest. Ik ben ook voor iedere aflevering benieuwd of het dan te zien zal zijn. Ik dacht in die persoon ook Lut te zien, maar het blijft onduidelijk. Voor hetzelfde geld is het misschien iemand van de PE-crew en krijgen we het bij de 'making of...' te zien ;)