Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 8911 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Aflevering 9
« Gepost op: 29-04-2006, 14:22:19 »
Vooruit maar weer, wat zal er gebeuren, wie gaan er afvallen en wie mogen uiteindelijk door naar Tibet. Denk daar maar eens diep over na ::tandpastasmiley:: ;)
« Laatst bewerkt op: 30-04-2006, 20:24:27 door Daisy »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - Vooruitblik
« Reactie #1 Gepost op: 29-04-2006, 15:53:18 »
Ik denk dat Marc en Theo er de volgende eliminatie-etappe uiliggen.
Simpel om het feit dat Yves&Wendy en Jimmy&Amir een website hebben..
Die maak je niet al je niet bij de laatste TWEE zit..
Iemand hier op het forum zei dat hij/zij Chris kent. en wist hoeVER ze kwam..
Kan me dus ook niet voorstellen dat zij eruit gaan..

Naar alles wat ik op het internet zie en hoor(kun je heel veel uit afleiden):
01: Yves en Wendy (hun site is net wat mooier en wat meer tijd aan besteedt)
02: Jimmy en Amir (hebben nog altijd een site)
03: Lut en Chris  (door die ene 'kennis' van Chris)
04: Marc en Theo  (hebben geen site of wat dan ook)

Voor volgende jaren zou ik het leuk vinden als kandidaten geen sites meer maken.
Ja, of allemaal, of niemand.. anders kun je daar zoveel uit afleiden..
Dat vind ik jammer.. wat de spanning voor mij is er een beetje af..
Ik wist toen het tussen Inge en Lien en Yves en Wendy ging ook ongeveer zeker wie er af zal vallen en bij Frank en Bliss en Yves en Wendy idem dito..

Daarom vind ik de tweede serie nog altijd de leukste.. ook de route vond ik daar het mooist.. ik heb dat ze volgende jaren strenger toezien op deze dingen! :)


Offline knal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • jazeker
Re: Aflevering 9 - Vooruitblik
« Reactie #2 Gepost op: 29-04-2006, 19:19:46 »
Hmja niet dat ik er last van heb ofz.. maar ik denk dat er mensen bestaan die niet zo blij zijn met dit postje van je.. en je verzoeken deze info voor je te houden.. ;)
Jazeker Johnie.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Vooruitblik
« Reactie #3 Gepost op: 29-04-2006, 19:31:36 »
Het is pure speculatie en daar is niks mis mee :). Dat kandidaten met een website de finale halen vind ik vrij vergezocht. Bijna de finale halen is ook een reden om een website te starten lijkt me, je hebt immers veel om te vertellen.

Ik hoop dat Jimmy & Amir het weer goed gaan doen, op dit moment zijn zij eigenlijk mijn favoriete koppel, omdat ze lekker hun eigen ding doen, goed liften en dit alleen doen, en daar gaat het spelletje toch eigenlijk om. :) Maar het gaat spannend worden, eigenlijk kan iedereen het nog halen.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - Vooruitblik
« Reactie #4 Gepost op: 30-04-2006, 13:28:49 »
Inge & Lien hadden ook een dagboek op het internet en toch zijn zij al vroegtijdig eruit gekickt.
🜃

Offline i2i

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Vooruitblik
« Reactie #5 Gepost op: 30-04-2006, 20:19:28 »
wie kan aflevering 9 opnemen?

zal die persoon errug dankbaar zijn!!!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 9
« Reactie #6 Gepost op: 30-04-2006, 21:40:35 »
Het was erg spannend en ik ben blij dat Chris en Lut er niet uitgingen ook al hadden ze het deze Aflevering niet goed gedaan en deze Aflevering was erg leuk. :) ::ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #7 Gepost op: 30-04-2006, 21:56:20 »
Het was echt een super spannende aflevering. Vooral vanwege die straftijd die er nog bijgetrokken werd aan het einde. 't Bleef echt tot de allerlaatste seconde nog spannend.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 9
« Reactie #8 Gepost op: 30-04-2006, 22:16:21 »
Vond het echt spannend. Ik gunde Marc en Theo het wel. Ze zijn er echt voor gegaan. Maar Lut en Chris hebben verdiend Tibet bereikt. Drie uur werken en nie zo zunig ook. Petje af!!! ::respect:: ::respect:: ::respect::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline peking exp 2006

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ©Joris driepinter / spinnetje
Re: Aflevering 9
« Reactie #9 Gepost op: 30-04-2006, 22:18:25 »
i2i als je even zoekt via google dan vind je de uitzending morgen avond op het net.

Offline Trivandrum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jan & Miranda | Lut & Chris
Re: Aflevering 9
« Reactie #10 Gepost op: 30-04-2006, 22:47:07 »
Was erg spannend! Ik wist eigenlijk niet dat er een koppel zou afvallen, omdat er vorige week al een koppel uit ging.

Het leukste vond ik die acts die ze moesten verzinnen. Geweldig ::rofl:: Ook voor Yves en Wendy! Geweldig. Geduchte tegenstanders in-cognito door het spel geracet en nu begint de rest door te krijgen hoe sterk ze ook zijn. Ik heb een sterk vermoeden dat Chris & Lut er de volgende keer uitgaan en Wendy & Yves en Jimmy & Amir de strijd met elkaar zullen aangaan. Ook denk ik dat dan vervolgens Wendy & Yves winnen. Ik denk dat juist het koppel waarvan je het niet zou verachten zullen winnen. Maar dit is slechts een vermoeden, of het daadwerkelijk ook zo is...ik ben benieuwd. (Weet iemand trouwens hoeveel afleveringen nog?)

Chris en Lut ::bravo:: doorzettingsvermogen van Chris ::bravo::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 9
« Reactie #11 Gepost op: 30-04-2006, 22:50:11 »
Als het goed is zijn er nog 3 etappes. Volgende keer valt niemand af. Daaropvolgende keer wel. De laatste etappe gaat de winaar uitmaken. Waarschijnlijk komt daarna nog een 'making of'
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Trivandrum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jan & Miranda | Lut & Chris
Re: Aflevering 9
« Reactie #12 Gepost op: 30-04-2006, 23:13:43 »
Owja... de making of is ook altijd wel leuk  ;)

Trouwens een vraag tussendoor: Is dat val-incident al geweest en dat ik dat gewoon gemist heb...?? Voor de duidelijkheid, in de voortiteling van PE zie je dat iemand uit een achterbak van een rijdende auto valt.

Ik heb het tot nu toe niet gezien en ik vrees dat het ook niet zal komen. Want in het fragment lijkt het wel alsof hij/zij een korte broek aan heeft en over een zanderig weg gereden wordt. Daarnaast ziet de lichtinval zonnig. Of heb ik het misschien verkeerd. Ik wil graag weten wie het is (Men ging er al vanuit dat het Lut zou kunnen zijn, maar ik wil nog wel zekerheid). Vind het wel stom dat ze ons er dan zo lang op laten wachten. :P

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 9
« Reactie #13 Gepost op: 30-04-2006, 23:16:06 »
Als het goed is zijn er nog 3 etappes. Volgende keer valt niemand af. Daaropvolgende keer wel. De laatste etappe gaat de winaar uitmaken. Waarschijnlijk komt daarna nog een 'making of'

Ja dat geloof ik ook mapel want, verleden jaar waren er ook 11 Afleveringen en een `making of` en ik denk dit jaar weer hetzelfde. :) ::jaja:: Het word in ieder geval heel spannend, hoop dat Chris & Lut gaan winnen maar, had liever Frank & Bliss gezien. ;) :)

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #14 Gepost op: 1-05-2006, 09:46:00 »
Ik ben blij dat Chris en Lut door zijn. Ik vond het vooral knap van Chris die ondanks haar astma toch 3 uur hard heeft gewerkt. Zelf had ik liever dat Jimmy en Amir eruit gehad. Ik hoop dat dan de finale tussen Chris en Lut en Yves en Wendy wordt.

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #15 Gepost op: 1-05-2006, 10:43:52 »
Er waren vorig jaar 12 etappes + de making of :)

Dat jaar ervoor 11 + de making of .. maar dit was omdat ze de laatste etappe in china geschrapt hadden i.v.m. het SARS-virus dat daar toen was..

Deze aflevering vond ik erg mooi! Vooral de natuur enzo :)
Hoop echt dat Jimmy en Amir de finale niet halen en sowieso niet winnen.. bah..

'De rest denkt nu vast: die jongens niet haast onverslaanbaar'.
Nou, sorry hoor :S Wat een idioot!
Amir vind ik wel cewl.. maar die Jimmy komt me de neusgaten uit!


Offline gogobaba

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #16 Gepost op: 1-05-2006, 12:21:29 »
Wat mij betreft mogen er nog een aantal series bij.
De natuur en cultuur zijn geweldig in beeld bebracht en zo zie je hoe vriendelijk de mensen zijn. Het spel is spannend. Ik had niet verwacht dat er iemand uit zou gaan deze aflevering. Erg jammer dat er ondanks na flink bikkelen in het klooster Mark en maatje Theo eruit moesten. Amir en Jimmy maakten het spannend om voor deze opdracht niet te gaan en toch vanuit hun kracht te gaan. Ook al maken zie niet veel vrienden op in het spel of op de site. Deze Amsterdammers hebben temperament en kunnen er wat van. Ik gun hun de overwinning.
Chris en lut zijn aardige meiden, maar dat geruzie met elkaar zal hun geen goed doen tijdens de race. Genieten is ook een vak... 


Offline i2i

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #17 Gepost op: 1-05-2006, 15:15:31 »
ben niet zo'n held in googelen, wie helpt mij met het vinden van aflevering 9?

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #18 Gepost op: 1-05-2006, 17:23:58 »
Zomaar opeens een eliminatie etappe  >:( >:( >:( ::niet-ok:: ::ohno::
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #19 Gepost op: 1-05-2006, 18:27:20 »
Zomaar opeens een eliminatie etappe  >:( >:( >:( ::niet-ok:: ::ohno::

Slecht voor je pool zeker? >:D ;D ::zwaai::
Geniet nooit met mate...