Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 8296 keer)

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #20 Gepost op: 24-04-2006, 14:40:51 »
Stop vlag mag van mij meteen afgeschaft worden....Was leuk in het begin maar laatste twee seizoenen is dat ding alleen maar storend.De groep(ook zo raar trouwens)die de veiling wint gaat wat bij elkaar wandelen en als een gek naar iedere auto,bus etc. lopen zwaaien in de hoop dat er iemand in zit.Gisteren zag je dit ook weer gebeuren staan er ZES man een uur te wachten tot Amir en Jimmy een half uurtje afgevlagd worden ???Nee de vlag moet puur voor een team beschikbaar zijn en als je afgevlagd bent moet er na een half uur een uur speling zijn waarin je niet afgevlagd kunt worden.. Of zoals gisteren het geval was met twee verschillende routes zodat de "vlaggers" keuzes moeten maken en dus mis kunnen gokken..

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #21 Gepost op: 24-04-2006, 17:12:29 »
Sowieso niet echt leuk dat de stopvlag met een aantal koppels wordt gekocht, blijven er maar weinig koppels over om daadwerkelijk af te vlaggen. En om dan inderdaad met zijn allen te gaan staan wachten op die twee koppels ::niet-ok::
Beetje vreemd
Wel geweldig dat Jimmy en Amir toch nog wonnen, zelfs met afvlaggen en met stopvlag! heerlijk!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 8
« Reactie #22 Gepost op: 24-04-2006, 17:30:12 »
Jimmy & Amir verdienen gewoon op deze race te winnen. Gewoon de beste lifters

Offline Jantina

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #23 Gepost op: 24-04-2006, 18:30:39 »
He he...eindelijk Frank & Bliss eruit! Die hadden er al eerder uitgemoeten, wat heb ik me lopen ergeren aan die twee zeg! >:(

Die stopvlag was wel lachen dat Jimmy & Amir die niet wonnen, ze hadden het helemaal uitbedacht in hun hoofd en nu werden zij lekker afgevlagd! Wat ik wel jammer vond is dat er verschillende teams de vlag hadden gekocht. Ik vind gewoon dat 1 team die moet kopen en gewoon iedereen afvlaggen.

Ik hoop dat Lut & Chris nog erg ver mogen komen, samen met Theo en Mark!

Offline garco

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #24 Gepost op: 24-04-2006, 20:02:50 »
Ik vond de reactie van Theo wel leuk, toen Jimmy en Amir eerder waren dan zij.
'Amai, petje af hoor voor die gasten'...

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #25 Gepost op: 24-04-2006, 20:59:47 »
Hele toffe aflevering weer, heb genoten!! 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline i2i

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #26 Gepost op: 1-05-2006, 15:33:54 »
He he...eindelijk Frank & Bliss eruit! Die hadden er al eerder uitgemoeten, wat heb ik me lopen ergeren aan die twee zeg! >:(

hoezo geergerd aan frank en bliss? ???