Auteur Topic: de Rode Stopvlag  (gelezen 5614 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
de Rode Stopvlag
« Gepost op: 1-04-2006, 14:58:54 »
Gaat de Rode Stopvlag deze serie nog zijn opwachting maken denken jullie?
Dat zou nog wel is heel spannend kunnen worden in een eliminatie etappe ::jaja::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: de Rode Stopvlag
« Reactie #1 Gepost op: 1-04-2006, 15:44:07 »
Ja, die stopvlag zal ongetwijfeld ook deze serie weer langs komen, maar ik denk niet in een eliminatie-etappe. Net zoals het 'blok aan het been'. Dat zal ook nog wel komen, maar dat dan zéker niet in een eliminatie-etappe.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: de Rode Stopvlag
« Reactie #2 Gepost op: 1-04-2006, 17:28:10 »
Ja, die stopvlag zal ongetwijfeld ook deze serie weer langs komen, maar ik denk niet in een eliminatie-etappe. Net zoals het 'blok aan het been'. Dat zal ook nog wel komen, maar dat dan zéker niet in een eliminatie-etappe.
Maar als het niet in een eliminatie-etappe is, is het best wel nutteloos bij deze serie.. Zonder punten..

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: de Rode Stopvlag
« Reactie #3 Gepost op: 1-04-2006, 17:32:24 »
Ja, inderdaad. Ik hoop dat beiden terugkomen en dan allebei in een eliminatie etappe. Anders heb je er niks aan. Dan helpt het je hooguit aan een vrijgeleide, maar je kunt er anderen, dan veel minder echt mee dwarszitten. Het blokken kan eventueel nog wel buiten een eliminatie etappe, maar de stopvlag niet vind ik.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: de Rode Stopvlag
« Reactie #4 Gepost op: 1-04-2006, 17:44:10 »
Ja, de stopvlag zou op zich wel in een eliminatie-etappe kunnen, hoewel degene met de vlag dan gewoon precies één koppel eruit kan werken. Je gaat met de vlag achter je rug op de weg staan, laat iedereen passeren behalve het koppel dat je eruit wil hebben en gaat dan met de vlag zwaaien. Als je zorgt dat dat koppel achteraan blijft, dan werk je ze er gewoon uit. Daarom ben ik niet zo'n fan van die vlag...

Maar het blokken kan gewoon niet in een eliminatie-etappe, omdat je als koppel over de finish moet komen. Dat kan niet als de koppels gehusseld zijn.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline molletje25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • is ego de mol?
Re: de Rode Stopvlag
« Reactie #5 Gepost op: 8-04-2006, 16:40:57 »
kzie ernaar uit wanneer de goude ouwe rode  stopvlag weer komt!!!!  ;D ;D
 
RIP ernst-paul

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: de Rode Stopvlag
« Reactie #6 Gepost op: 9-04-2006, 19:29:41 »
Ik zag net een trailer van PE voorbij komen en daarin deed Reinier nogal vaag. Zou hij een soort levende stopvlag zijn die het sommige kandidaten lastig gaat maken? In het promofilmpje van vorige week schoot ie juist op, misschien dat ie sommige mensen gaat helpen en juist anderen weer niet. Het blijft koffiedik kijken.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: de Rode Stopvlag
« Reactie #7 Gepost op: 9-04-2006, 19:32:21 »
Ik zag net een trailer van PE voorbij komen en daarin deed Reinier nogal vaag. Zou hij een soort levende stopvlag zijn die het sommige kandidaten lastig gaat maken? In het promofilmpje van vorige week schoot ie juist op, misschien dat ie sommige mensen gaat helpen en juist anderen weer niet. Het blijft koffiedik kijken.

Daisy daar heb je inderdaad gelijk in dat zag ik ook in het voorstukje, als het goed is dan gaat hij Marc en Theo en Frank en Bliss helpen en de andere niet maar dat komt omdat die 2 koppels achterstaan bij de rangschrikking. ::jaja:: ben reuze benieuwd ook. ::jaja::

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: de Rode Stopvlag
« Reactie #8 Gepost op: 10-04-2006, 12:27:37 »
Ik heb de eerste 2 series niet gezien, wat is die rode stopvlag precies?

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: de Rode Stopvlag
« Reactie #9 Gepost op: 10-04-2006, 13:48:33 »
De winnaar van de rode stopvlag mag hiermee de andere koppels ´afvlagggen´, waardoor het betreffende koppel een aantal (vooraf door de crew afgesproken) minuten verplicht NIET mag doorracen.
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline jupiler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: de Rode Stopvlag
« Reactie #10 Gepost op: 10-04-2006, 18:28:20 »
 weer zo dom iets de stopvlag kappe met die onzin, gewoon verder met die race waarom zou je een koppel voordeel geven
 om een ander koppel een nadeel tegeven zie die race maar gewoon te winnen. het zelfde als een koppel met achterstand 
 te laten beginnen. wat een onzin. Geef iedereen net zo veel kans dan kan je zien wie het beste in de race is

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: de Rode Stopvlag
« Reactie #11 Gepost op: 16-04-2006, 22:23:17 »
Hij komt terug  ::jaja::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: de Rode Stopvlag
« Reactie #12 Gepost op: 16-04-2006, 22:23:48 »

Offline molletje25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • is ego de mol?
Re: de Rode Stopvlag
« Reactie #13 Gepost op: 17-04-2006, 12:10:11 »
jah! volgende week ist zover... amir en jimmy gaan een complot smeden met frank en bliss! ik ben benieuwd.. .
RIP ernst-paul

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: de Rode Stopvlag
« Reactie #14 Gepost op: 17-04-2006, 12:13:32 »
jah! volgende week ist zover... amir en jimmy gaan een complot smeden met frank en bliss! ik ben benieuwd.. .

Misschien smeden de "tentgangers" ook wel een complot.
First you go backwards, but then forwards again

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: de Rode Stopvlag
« Reactie #15 Gepost op: 17-04-2006, 13:14:09 »
Hopen voor Chris en Lut dat die stopvlag voor hun is

Offline computermuis

  • Forumlid
Re: de Rode Stopvlag
« Reactie #16 Gepost op: 23-04-2006, 19:10:04 »
Ik vraag me af of dat hele Jimmy&Amir/Frank&Bliss complot gaat gebeuren, en hoe het dan uitpakt.. Frank is altijd zo druk bezig met anderen voor te laten gaan, ik weet niet of hij wel tactisch denkt..

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: de Rode Stopvlag
« Reactie #17 Gepost op: 23-04-2006, 21:49:52 »
Blijkbaar niet dus  ???

Maar ik vond ze met die stopvlag ook niet echt snugger bezig. Met z'n allen op een kruispunt gaan wachten op de andere koppels... Hmm ik zou toch gewoon een lift pakken en onderweg vlaggen.

Ik vond het wel echt supergrappig dat Jimmy&Amir ondanks die vlag nog eerste werden  ::rofl::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: de Rode Stopvlag
« Reactie #18 Gepost op: 23-04-2006, 22:12:06 »
Misschien smeden de "tentgangers" ook wel een complot.
Ja dus.  :D
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: de Rode Stopvlag
« Reactie #19 Gepost op: 23-04-2006, 22:20:55 »
De stopvlag was niet zo speciaal dit jaar