Poll

Wie mag er nu meteen de race verlaten? (stemmen staan op nul!)

Chris & Lut
Jimmy & Amir
Yves & Wendy
Marc & Theo
Frank & Bliss

Auteur Topic: Wie mag er nu meteen de race verlaten?  (gelezen 15338 keer)

Offline Tessiejj..

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie mag er nu meteen de race verlaten?
« Reactie #20 Gepost op: 2-04-2006, 13:33:58 »
Oh ik bedoel natuurlijk Chris & Lut  ::tandpastasmiley::
Haha  :)
......

Offline Trivandrum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jan & Miranda | Lut & Chris
Re: Wie mag er nu meteen de race verlaten?
« Reactie #21 Gepost op: 2-04-2006, 15:35:29 »
Die Jimmy & Amir mogen wat mij betreft ook wel de deur gewezen worden.

Offline Knijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stille wateren diepe gronden
Re: Wie mag er nu meteen de race verlaten?
« Reactie #22 Gepost op: 2-04-2006, 21:52:03 »
INGE en LIEN, opzouten met die 2

Offline @nemo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er nu meteen de race verlaten?
« Reactie #23 Gepost op: 2-04-2006, 21:54:47 »
Yves en 'ohnee-wat-een-t#ttebel-ben-ik" Wendy
Bwerks, wat een mottige koppen  ::niet-ok::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie mag er nu meteen de race verlaten?
« Reactie #24 Gepost op: 2-04-2006, 22:05:25 »
Ik vind de competitie tussen Jimmy & Amir en Inge & Lien echt vervelend worden, ik wou dat Jimmy & Amir de race onmiddelijk moesten verlaten maar, die hebben de vrijgeleide gewonnen dus ik hoop dan maar, dat of Yves en Wendy of Inge en Lien eruit gaan volgende week, 1 van de 2 hoop ik. ::jaja::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie mag er nu meteen de race verlaten?
« Reactie #25 Gepost op: 2-04-2006, 22:13:53 »
Hmm na deze aflevering neig ik meer naar Inge en Lien, maar het varieert per week. Fanatiek is leuk, maar dit was echt iets TE naar mijn mening. Hoewel Jimmy en Amir ook flink aan het zakken zijn hoor. Pff dat met die lift die ze zo wegkaapten dat was echt geen leuke actie vond ik.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie mag er nu meteen de race verlaten?
« Reactie #26 Gepost op: 2-04-2006, 22:17:49 »
Amir en Jimmy  ::jaja::
I'm a real big goblin..

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie mag er nu meteen de race verlaten?
« Reactie #27 Gepost op: 2-04-2006, 22:22:53 »
Inge en Lien mogen opkrassen. ga me elke week meer ergeren aan ze....en met name aan het blondje ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie mag er nu meteen de race verlaten?
« Reactie #28 Gepost op: 2-04-2006, 22:29:02 »
Inge & Lien mogen wel

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er nu meteen de race verlaten?
« Reactie #29 Gepost op: 3-04-2006, 00:04:40 »
Inge & Lien mogen wel

...weg bedoel je zeker? Helemaal mee eens  ::jaja::
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie mag er nu meteen de race verlaten?
« Reactie #30 Gepost op: 3-04-2006, 00:31:52 »
Frank en Bliss. Niet omdat ik ze niet mag, maar omdat ik ze het meest kleurloos vind overkomen, en ze wel érrug ridderlijk zijn. Dat past wat mij betreft niet helemaal in dit spel.

Lien en Inge en Jimmy en Amir zijn natuurlijk erg vreemd en niet zo sympathiek bezig, maar dat maakt het wel spannend om naar te kijken. Als ze maar niet winnen. Maar ik hoop wel dat ze er nog even in blijven.

Oh, en ik vind Yves en Wendy VOLSTREKT niet mottig. Nare opmerking ook trouwens ::niet-ok::.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Wie mag er nu meteen de race verlaten?
« Reactie #31 Gepost op: 3-04-2006, 10:42:27 »
er kan natuurlijk negatief gemonteerd worden maar de streek van Jimmy & Amir kan ik niet waarderen. Als het nu een personenauto was geweest waar je niet met meerdere mensen in kunt á la, maar nu op een pick-up springen en gogogo nee, heeft niet echt mijn goedkeuring. We wachten af maar dit kan hen nog duur komen te staan. "Hadden ze beter hun middelvinger kunnen opsteken en in een personenauto kunnen stappen, toch???"  ::oink:: ::oink:: ::oink::
nog steeds
8berg

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Wie mag er nu meteen de race verlaten?
« Reactie #32 Gepost op: 3-04-2006, 11:15:25 »
er kan natuurlijk negatief gemonteerd worden maar de streek van Jimmy & Amir kan ik niet waarderen. Als het nu een personenauto was geweest waar je niet met meerdere mensen in kunt á la, maar nu op een pick-up springen en gogogo nee, heeft niet echt mijn goedkeuring. We wachten af maar dit kan hen nog duur komen te staan. "Hadden ze beter hun middelvinger kunnen opsteken en in een personenauto kunnen stappen, toch???"  ::oink:: ::oink:: ::oink::
nog steeds
8berg

Je zit wel in een race en de afgelopen afleveringen hebben we gezien dat Amir en Jimmy met zijn tweën een topduo zijn, maar zodra ze met ze allen gaan is het minder. Het is een individuele race. Ik ben blij dat ze niet gaan provoceren en uitdagen zoals Inge en Lien dat wel doen...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie mag er nu meteen de race verlaten?
« Reactie #33 Gepost op: 3-04-2006, 11:35:35 »
er kan natuurlijk negatief gemonteerd worden maar de streek van Jimmy & Amir kan ik niet waarderen. Als het nu een personenauto was geweest waar je niet met meerdere mensen in kunt á la, maar nu op een pick-up springen en gogogo nee, heeft niet echt mijn goedkeuring. We wachten af maar dit kan hen nog duur komen te staan.

Maar vind je dan niet dat Jimmy & Amir het meeste recht hadden op de eerste lift? Die andere twee koppels waren namelijk ook al op 'hun' lift zo ver gekomen, dan hoeven ze toch niet telkens liften voor de hele groep te regelen?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Wie mag er nu meteen de race verlaten?
« Reactie #34 Gepost op: 3-04-2006, 11:43:51 »
Maar vind je dan niet dat Jimmy & Amir het meeste recht hadden op de eerste lift? Die andere twee koppels waren namelijk ook al op 'hun' lift zo ver gekomen, dan hoeven ze toch niet telkens liften voor de hele groep te regelen?
heb je helemaal gelijk in maar dan moet je anders afspreken en niet voordoen dat je iets zult regelen!! oftewel speel het spel maar wel eerlijk!!!
zo maak je onrust en geef je de anderen de anderen dé gelegenheid om iets terug te doen.
benieuwd hoe ze daar op reageren!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie mag er nu meteen de race verlaten?
« Reactie #35 Gepost op: 3-04-2006, 11:57:37 »
Dat is zeker zo. Jimmy & Amir zullen nu vrijwel alle proeven moeten winnen, waarmee je tegenstanders op achterstand kunnen zetten, want iedereen zal die twee nu proberen dwars te zitten denk ik.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie mag er nu meteen de race verlaten?
« Reactie #36 Gepost op: 3-04-2006, 12:00:41 »
heb je helemaal gelijk in maar dan moet je anders afspreken en niet voordoen dat je iets zult regelen!! oftewel speel het spel maar wel eerlijk!!!
zo maak je onrust en geef je de anderen de anderen dé gelegenheid om iets terug te doen.
benieuwd hoe ze daar op reageren!

Ja, je hebt gelijk dat het veel netter was geweest als ze van tevoren hadden gezegd dat zij de eerste lift zouden nemen. Maar aan de andere kant vind ik het ook niet netjes als Marc/Theo/Yves/Wendy dan uitgebreid gaan lopen mopperen op Jimmy & Amir, aangezien ze even daarvoor wel meegelift zijn. En juist Marc/Theo/Yves/Wendy hebben eerder ook al geprobeerd Jan en Miranda te weigeren bij een lift, dus dan is dat eigenlijk een typisch geval van 'de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet'.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Wie mag er nu meteen de race verlaten?
« Reactie #37 Gepost op: 3-04-2006, 15:57:11 »
Ja, je hebt gelijk dat het veel netter was geweest als ze van tevoren hadden gezegd dat zij de eerste lift zouden nemen. Maar aan de andere kant vind ik het ook niet netjes als Marc/Theo/Yves/Wendy dan uitgebreid gaan lopen mopperen op Jimmy & Amir, aangezien ze even daarvoor wel meegelift zijn. En juist Marc/Theo/Yves/Wendy hebben eerder ook al geprobeerd Jan en Miranda te weigeren bij een lift, dus dan is dat eigenlijk een typisch geval van 'de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet'.
is in dit geval wel een heel gewaagde uitspraak!!!
maar wel heel treffend
we denken er gelijk over hoor...... maar toch
zelfs na de strijd blijf ik liever "netjes"

"a man has to know his limitations"
Clint Eastwood
in Dirty Harrie!
8berg

Offline Imke*

  • Forumlid
Re: Wie mag er nu meteen de race verlaten?
« Reactie #38 Gepost op: 5-04-2006, 19:59:18 »
Inge en Lien.

Ik kan niet naar hen kijken, zonder me flink te irriteren aan het gedrag van Lien. Inge mag best in haar eentje blijven, maar Lien? Echt verschrikkelijk.

Maar Chris en Lut zijn ook niet van favorieten.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er nu meteen de race verlaten?
« Reactie #39 Gepost op: 8-04-2006, 23:24:41 »
mmmmmm,...nou ik walg gelukkig van niemand. Hoe kun je van iemand walgen als je ze niet echt kent. ???  Maar ik heb wel zo mijn voorkeuren wie er uit mogen. Mark en Theo vindt ik iets minder sympatiek overkomen dan de rest. Wil niet zeggen dat ze niet symatiek zijn natuurlijk. Maar ik zou ze niet missen als ze niet meer meededen. ::jaja::
Oke, walgen is misschien een groot woord.
Maar ik kan hun arogante gedrag niet uitstaan.
Dus, ik hoop dat zei vertrekken.

Inge en Lien niet,
want hoewel ik me ook mateloos iriteer aan Lien,
vind ik Inge best een leuk persoon.  ::ok::
There's no show like a reality show ;)