Auteur Topic: Belgische bezoekers  (gelezen 3734 keer)

Offline daruda

  • Forumlid
Belgische bezoekers
« Gepost op: 15-03-2006, 13:06:25 »
Hoi,

Ik weet nog goed dat vorig jaar doordat het programma vroeger in België op tv kwam dan in Nederland er 1 topic ( waar duidelijk in de titel stond: pas op SPOILERS) was waar er over de nieuwste aflevering mocht gesproken worden in de andere topics moest er over gezwegen worden want de hollanders hadden het nog niet gezien. Nu komt het programma vroeger in holland dan in  België (nl. Donderdag pas) en je kan geen topic meer bekijken of het staat vol met dingen over aflevering 2, zo weet ik nu al wie er uit gaat gaan morgen! Hartelijk bedankt daarvoor.
Ik dacht dat peking express een programma over Belgen en Nederlanders was en dit forum dus ook voor beiden, maar blijkbaar tellen dezelfde regels voor Belgen en Nederlanders dus niet.
Wij moesten vorig jaar zwijgen in andere topics of onze berichten werden gewist, GELIEVE DIT PRINCIPE NU OOK TOE TE PASSEN!

Bedankt,

Een hoog geïrriteerde Belg door het verpesten van mijn leukste tv-uurtje van de week

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Belgische bezoekers
« Reactie #1 Gepost op: 15-03-2006, 13:20:22 »
Hoi,

Ik weet nog goed dat vorig jaar doordat het programma vroeger in België op tv kwam dan in Nederland er 1 topic ( waar duidelijk in de titel stond: pas op SPOILERS) was waar er over de nieuwste aflevering mocht gesproken worden in de andere topics moest er over gezwegen worden want de hollanders hadden het nog niet gezien. Nu komt het programma vroeger in holland dan in  België (nl. Donderdag pas) en je kan geen topic meer bekijken of het staat vol met dingen over aflevering 2, zo weet ik nu al wie er uit gaat gaan morgen! Hartelijk bedankt daarvoor.
Ik dacht dat peking express een programma over Belgen en Nederlanders was en dit forum dus ook voor beiden, maar blijkbaar tellen dezelfde regels voor Belgen en Nederlanders dus niet.
Wij moesten vorig jaar zwijgen in andere topics of onze berichten werden gewist, GELIEVE DIT PRINCIPE NU OOK TOE TE PASSEN!

Bedankt,

Een hoog geïrriteerde Belg door het verpesten van mijn leukste tv-uurtje van de week

Hoi Daruda,

Ik snap heel goed dat je het vervelend vind dat wij posten, terwijl jij tot donderdag moet wachten op jou TV programma. We hebben vorig jaar het spoler topic toegepast, omdat we een nederlandse site zijn en het overgrote deel op deze site nederlander is, en we dus niet voor zondag wilde weten wat ons te wachten stond in PE.. We volgen daarom ook dit jaar het Nederlandse uitzendschema, puur omdat we een nederlandse site zijn.

Ik Hoop op je begrip!

Offline daruda

  • Forumlid
Re: Belgische bezoekers
« Reactie #2 Gepost op: 15-03-2006, 13:26:37 »
owkey,

dan zal ik tussen maandag en vrijdag deze site maar blokkeren :)

succes ermee

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Belgische bezoekers
« Reactie #3 Gepost op: 15-03-2006, 13:31:18 »
owkey,

dan zal ik tussen maandag en vrijdag deze site maar blokkeren :)

succes ermee

Dank je wel, en hopelijk in de andere dagen wel tot ziens!  :)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Belgische bezoekers
« Reactie #4 Gepost op: 15-03-2006, 13:34:57 »
Hoi,

Ik weet nog goed dat vorig jaar doordat het programma vroeger in België op tv kwam dan in Nederland er 1 topic ( waar duidelijk in de titel stond: pas op SPOILERS) was waar er over de nieuwste aflevering mocht gesproken worden in de andere topics moest er over gezwegen worden want de hollanders hadden het nog niet gezien. Nu komt het programma vroeger in holland dan in  België (nl. Donderdag pas) en je kan geen topic meer bekijken of het staat vol met dingen over aflevering 2, zo weet ik nu al wie er uit gaat gaan morgen! Hartelijk bedankt daarvoor.
Ik dacht dat peking express een programma over Belgen en Nederlanders was en dit forum dus ook voor beiden, maar blijkbaar tellen dezelfde regels voor Belgen en Nederlanders dus niet.
Wij moesten vorig jaar zwijgen in andere topics of onze berichten werden gewist, GELIEVE DIT PRINCIPE NU OOK TOE TE PASSEN!

Bedankt,

Een hoog geïrriteerde Belg door het verpesten van mijn leukste tv-uurtje van de week


Ik begrijp je frustratie, maar zo moesten wij in andere jaren ook de VT4 site vermijden. Zo werkt het nu eenmaal. Sorry, maar ik denk dat je het begrijpt!!! ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Belgische bezoekers
« Reactie #5 Gepost op: 15-03-2006, 20:21:26 »
Ik zou toch eerder boos zijn om VT4 en NET5 die blijkbaar het niet kunnen regelen dat een dergelijk programma op hetzelfde tijdstip of op z'n minste dezelfde dag wordt uitgezonden.
Geniet nooit met mate...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Belgische bezoekers
« Reactie #6 Gepost op: 15-03-2006, 22:09:34 »
Ik zou toch eerder boos zijn om VT4 en NET5 die blijkbaar het niet kunnen regelen dat een dergelijk programma op hetzelfde tijdstip of op z'n minste dezelfde dag wordt uitgezonden.
Inderdaad ::niet-ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Belgische bezoekers
« Reactie #7 Gepost op: 16-03-2006, 19:10:57 »
Ik zou toch eerder boos zijn om VT4 en NET5 die blijkbaar het niet kunnen regelen dat een dergelijk programma op hetzelfde tijdstip of op z'n minste dezelfde dag wordt uitgezonden.
::ok:: ::ok:: ::ok::
Idd, als 2 landen een gezamelijk spel organiseren zou je toch op z'n minst verwachten dat het dezelfde dag uitgezonden wordt.
Maja, het zijn commercieele zenders,dus zal het wel weer met geld,uitzendrechten en weet ik veel wat nog allemaal te maken hebben zeker?
In Vlaanderen heeft Kanaal 2 vorig jaar ER afgesnoept van VT4, enz,enz...
In medialand geldt de wet van de sterkste zeker?
Tijdens TI was Vlaanderen eerst, nu is Nederland eerst.

En het is zo simpel, Oberon: op de openbare zenders,werdt het (op een uurtje na) terzelfdertijd uitgezonden.

We moeten ons er gewoon bij neerleggen he en geduldig zijn.
Zo kan ik ook vandaag pas kijken naar aflev. 2 van PE,maar om het mezelf spannend te houden,heb ik nog niet gekeken bij de PE pool,en weet ik niet of ik tot nu toe enkele puntjes heb kunnen sprokkelen.   ;D  ::pinokkio:: ::pinokkio:: ::pinokkio::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Belgische bezoekers
« Reactie #8 Gepost op: 17-03-2006, 18:08:00 »
Ik ben ook Belg en ik kom op dit deel van het forum gewoon niet tussen zondag en vrijdag.
Maar je kan nog wel spoilervrij door de andere fora snuffelen.  ::ok::