Auteur Topic: Blankenberge Express  (gelezen 9017 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Blankenberge Express
« Reactie #20 Gepost op: 15-03-2006, 20:15:08 »
Gemakkelijker zou ik niet zeggen... Er waren wel wat mensen in de auto's die ons herkenden toen we de lift al geregeld hadden.
En wij hebben in PE wel een aantal kneepjes geleerd om iets makkelijker een lift te kunnen regelen...
Mysterieus...  :-\\
Over wat voor wegen hebben jullie trouwens gelift? Je kan toch moeilijk langs een vierbaans snelweg gaan staan lijkt me... Maar over provinciale wegen krijg je nooit een langere lift...  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Blankenberge Express
« Reactie #21 Gepost op: 16-03-2006, 08:37:44 »
Gemakkelijker zou ik niet zeggen... Er waren wel wat mensen in de auto's die ons herkenden toen we de lift al geregeld hadden.
En wij hebben in PE wel een aantal kneepjes geleerd om iets makkelijker een lift te kunnen regelen...



 >:D hé smooth, zou jij mij die kneepjes ook kunnen leren!!!!

Nee, te gek jongens dat jullie dit gedaan hebben, en jij helemaal Steven samen met Krieke ben jij er altijd bij!!!

Een echte pluim voor jullie en niet voor van achteren, prachtig initiatief, en zoals ik lees (en weet) terechte winnaars die ook nog wat geld in het laatje hebben gebracht!

groene groet,
8berg (rinck)