Auteur Topic: koppel Marjolein & Martijn (NL)  (gelezen 28269 keer)

Offline jaco

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Marjolein & Martijn (NL)
« Reactie #40 Gepost op: 14-03-2006, 12:43:52 »
Ja is een leuk advies, maar ik vraag me af of je op de kaart kan zien wat de gesteldheid van het wegdek is en hoe druk het er is  ::tandpastasmiley::

De kaart die ze hebben is goed gedetailleerd en dus zijn de hoofd en de secundaire wegen duidelijk aangegeven en de ervaring leert dat in zulke landen alles buiten de hoofd wegen veel slechter is  ::regenboog::

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Marjolein & Martijn (NL)
« Reactie #41 Gepost op: 14-03-2006, 13:42:03 »
Jammer dat zij er al uit liggen, maarja iemand moet er inderdaad als eerste uit.

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Marjolein & Martijn (NL)
« Reactie #42 Gepost op: 18-03-2006, 10:30:17 »
Ik had echt niet verwacht dat hun als eerste der uit zouden gaan. Vond ik wel jammer. Ik dacht namelijk Frank en Bliss maarja er moet iemand als eerste eruit.

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: koppel Marjolein & Martijn (NL)
« Reactie #43 Gepost op: 30-03-2006, 00:22:07 »
martijn en marjolijn: dat jullie jezelf voorstellen als "losers" van peking express, daar ben ik het niet mee eens. jullie zijn net als de andere koppels uniek, met een eigen gezonde opvatting over het spel, respect voor de bevolking en de andere kandidaten. Een voorbeeld van fair-play. Ik zou de uitdrukking losers eerder vervangen door pechvogels. En hier in belgie zeggen wij altijd: ongeluk in het spel betekent geluk in de liefde. Het ga jullie goed.

Offline Martijn_PE

  • Forumlid
Re: koppel Marjolein & Martijn (NL)
« Reactie #44 Gepost op: 30-03-2006, 10:32:33 »
Ha Laurantje,

Even een korte reactie.. Bedankt voor je vriendelijke woorden.
Ik weet niet waar je dat "losers" hebt gelezen (humo?), maar zie het maar als een gezonde dosis zelfspot! ;)
We hebben absoluut geen slecht gevoel overgehouden aan ons avontuur.
We hadden alleen echt verwacht dat we heel ver zouden komen dus we hebben even de teleurstelling moeten verwerken dat we als ALLEREERSTEN eruit vlogen!

De kaart die ze hebben is goed gedetailleerd en dus zijn de hoofd en de secundaire wegen duidelijk aangegeven en de ervaring leert dat in zulke landen alles buiten de hoofd wegen veel slechter is
Dat verzin je ter plekke (waarom weet ik niet ::) ), ik heb het nog even gecheckt en op de kaart die we hadden waren beide wegen exact even groot aangegeven..

 ::zwaai::

Martijn (van Marjolein)
« Laatst bewerkt op: 30-03-2006, 10:59:16 door Martijn_PE »

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Marjolein & Martijn (NL)
« Reactie #45 Gepost op: 30-03-2006, 10:52:10 »
Heeee... gezellig dat je meeleest en -post Martijn!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: koppel Marjolein & Martijn (NL)
« Reactie #46 Gepost op: 30-03-2006, 11:02:43 »
Have Fun Martijn op PekingExpress.Org en zeker leuk dat je meeleest en meekijkt.  ::joehoe:: ::joehoe::

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: koppel Marjolein & Martijn (NL)
« Reactie #47 Gepost op: 25-04-2006, 01:08:14 »
Martijn en Marjolijn, ik heb een gerucht opgevangen dat jullie gehuwd zijn?
Mijn felicitaties, en van harte veel geluk toegewenst!

Offline marjolein_PE

  • Forumlid
Re: koppel Marjolein & Martijn (NL)
« Reactie #48 Gepost op: 10-08-2006, 16:19:50 »
Ja hoor, we zijn getrouwd! ::zwaai::

Hoewel we het natuurlijk erg jammer vonden dat we zo snel uit de race lagen, hebben we een heel goed gevoel overgehouden aan de Peking Express EN een fijne vakantie. Al hadden we liever nog in de race gezeten dan dat we op het Vietnamese strand lagen.
We hebben vanuit Hoi An (Vietnam) nog 40 hele mooie gekleurde lampionnen meegenomen als aankleding voor ons huwelijksfeest 's avonds. Zo hadden we toch nog een mooie herinnering aan ons avontuur.

In het blad Bruid en Bruidegom is de komende maand nog een uitgebreid interview met ons te lezen, voor wie dat leuk mocht vinden of ook trouwplannen heeft.

De inschrijvingen voor de volgende Peking Express zijn weer begonnen en Martijn en ik moeten ons echt beheersen om ons niet opnieuw aan te melden voor een revanche-avontuur onder het mom van 'we kunnen het echt wel....' maar dit jaar zouden we niet zomaar 6 weken weg kunnen. Ik zou zeggen, als de omstandigheden het toelaten, aarzel niet om je in te schrijven....

Groetjes, ook van Martijn,

Marjolein

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: koppel Marjolein & Martijn (NL)
« Reactie #49 Gepost op: 11-08-2006, 20:10:56 »
Gefeliciteerd jullie beiden ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::. Een mooi paar. Ik wens julllie een mooie toekomst! ::feest:: ::feest::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Marjolein & Martijn (NL)
« Reactie #50 Gepost op: 11-08-2006, 22:27:31 »
Gefeliciteerd met jullie huwelijk en heel veel fijne jaren samen gewenst!!

Leuk dat je het nog ff kwam melden Marjolein!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: koppel Marjolein & Martijn (NL)
« Reactie #51 Gepost op: 12-08-2006, 11:32:16 »
Ehm...wie op de foto is nu Martijn en wie Marjolein  ::hypocriet::
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Marjolein & Martijn (NL)
« Reactie #52 Gepost op: 12-08-2006, 16:57:05 »
Wat dacht jij dan, die in de trouwjurk.. da's Martijn!  :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Marjolein & Martijn (NL)
« Reactie #53 Gepost op: 15-08-2006, 19:28:52 »
Hartelijk gefeliciteerd nog  ::bravo::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Marjolein & Martijn (NL)
« Reactie #54 Gepost op: 15-08-2006, 19:38:01 »
Gefeliciteerd ::bravo:: ::ok::