Auteur Topic: koppel Lut & Chris (B/NL)  (gelezen 72767 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #40 Gepost op: 12-03-2006, 22:17:20 »
Ik vind ze super hoor, lekker bekvechtende dames maar af en toe laten ze weer even hun kleine hartje zien!! ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #41 Gepost op: 12-03-2006, 22:39:12 »
Nou wat ik zie van Lut, is dat ze toch aardig dominant is en zij mag wel praten en Chris moet luisteren. Als er weerwoord is moet Chris zwijgen. Oef,...... ik zou op dat moment zijn uitgestapt. Nou zal Chris ook niet de makkelijkste zijn. Ze zijn niet voor niets bij elkaar gezet tenslotte. Zolang het goed gaat is d estemming opperbest, maar zodra er samengewerkt moet worden, gaat het echt fout. Dat gaat nog wat worden, maar het zou hen ook wel eens ver kunnen brengen.
 :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline PE-fanaat

  • Forumlid
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #42 Gepost op: 12-03-2006, 23:20:33 »
Leuk dat bekvechten! Maar ze vinden elkaar nog wel denk ik en dan...

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #43 Gepost op: 13-03-2006, 10:15:49 »
Oh wat is die Lut vreselijk!!! Zij mag alles zeggen en dan moet Chris daarna maar zwijgen! VRESELIJK! Ik snap niet dat Chris het nog met haar uithoudt!
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #44 Gepost op: 13-03-2006, 13:29:03 »
hahaha, dat was inderdaad heel erg cru. Toen ze in die auto zaten. Chris wilde steeds wat zeggen en toen Lut uitgepraat was, wilde ze er niets meer over horen. Er komisch wel, amar niet helemaal juist.

Anyway, Ik vind Lut wel leuker dan Chris. Het zijn 2 totaal verschillende persoonlijkheden. Ik vind Chris maar een ontzettende zeurpiet en niet echt gezellig. Lut daarintegen vind ik erg spontaan, maar wel wat vreemd. Ik denk neit dat ze ver komen.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #45 Gepost op: 14-03-2006, 14:19:17 »
Ik vind Lut ook wel leuk, Chris wil ook niet erg haar best doen om samen te werken.
Maar het kopen van die sigaretten als je toch maar 50 cent per dag krijgt vind ik toch wel heel cru, zeker als het zonder overleg gebeurd!Lijkt wel alsof Chris inderdaad niks mag zeggen  :-X
Ik hoop wel dat ze ver komen, want kan inderdaad nog erg interessant tussen die 2 gaan worden  >:D

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #46 Gepost op: 14-03-2006, 14:25:58 »
In het begin moeten ze erg aan elkaar wennen maar, ik denk dat ze het toch goed gaan doen, op het eind worden het vast en zeker Jut en Lut oftewel Jut en Jul. ::rofl:: Ben benieuwd hoe lang ze nog gaan kibbelen maar, denk dat ze in Cambodja anders gaan brengen. ::jaja::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #47 Gepost op: 14-03-2006, 16:29:55 »
Oh wat is die Lut vreselijk!!! Zij mag alles zeggen en dan moet Chris daarna maar zwijgen! VRESELIJK! Ik snap niet dat Chris het nog met haar uithoudt!
Zal wel komen omdat die Lut een stuk ouder is en dus denkt dat zij alles mag maken tegenover Chris  >:( ik ben ze echt heel erg beu.. dus moeten ze er maar uit  ;)
I'm a real big goblin..

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #48 Gepost op: 14-03-2006, 20:01:48 »
ik denk dat ze het toch goed gaan doen

Ze zijn geloof ik twee keer in de top 3 beland. Deze dames weten van aanpakken!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #49 Gepost op: 14-03-2006, 20:40:37 »
Lut is best irritant..
>:( ik ben ze echt heel erg beu.. dus moeten ze er maar uit  ;)

Deze twee citaten vatten mijn mening aardig samen...  ::ok::  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #50 Gepost op: 14-03-2006, 21:57:15 »
Ze zijn geloof ik twee keer in de top 3 beland. Deze dames weten van aanpakken!

Helemaal mee eens en het is al 1 van mijn favoriete koppels. Die 2 dat word nog wel wat denk dat ze elkaar steeds beter gaan liggen  ::ok:: ;D Ik hoop dat ze nog ver gaan komen  ::tandpastasmiley::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #51 Gepost op: 14-03-2006, 23:40:05 »
hahaha, dat was inderdaad heel erg cru. Toen ze in die auto zaten. Chris wilde steeds wat zeggen en toen Lut uitgepraat was, wilde ze er niets meer over horen. Er komisch wel, amar niet helemaal juist.

Precies ;)!

Lut: "Bla bla bla... nee, laat mij nou even uitpraten, dan mag jij daarna spreken, bla bla bla..."
Chris: "Bla..."
Lut: "Zo, en nu zijn we erover uitgepraat."
 ::tandpastasmiley::
Het kan natuurlijk best dat dat expres zo gemonteerd was, en ik vind persoonlijk Chris een nogal negatieve energie uitstralen. Maar volgens mij kan het nog alle kanten op met dit stel. Ze zijn hoe dan ook aan elkaar gewaagd.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #52 Gepost op: 16-03-2006, 15:36:06 »
In het begin moeten ze erg aan elkaar wennen maar, ik denk dat ze het toch goed gaan doen, op het eind worden het vast en zeker Jut en Lut oftewel Jut en Jul. ::rofl:: Ben benieuwd hoe lang ze nog gaan kibbelen maar, denk dat ze in Cambodja anders gaan brengen. ::jaja::
8)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #53 Gepost op: 16-03-2006, 16:12:19 »
Helemaal mee eens en het is al 1 van mijn favoriete koppels. Die 2 dat word nog wel wat denk dat ze elkaar steeds beter gaan liggen  ::ok:: ;D Ik hoop dat ze nog ver gaan komen  ::tandpastasmiley::

Dat hoop ik nou net weer niet. Van mij mochten ze als eerste afvallen.
Alleen de feiten spreken voor zich. Plus het zijn 'brutale' lifters.

Maar...het blijft een race, dus alles kan nog gebeuren!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #54 Gepost op: 16-03-2006, 16:29:29 »
Ze zijn ook niet echt een van mijn favorieten, maar denk wel dat ze nog ver gaan komen. Als ze zich eenmaal hebben gevonden, denk ik wel dat t een sterk koppel is (als ze elkaar nog vinden  :P )
We wachten het maar af.....

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #55 Gepost op: 17-03-2006, 10:44:41 »


 ::oink:: is dit photoshop of worden ze echt vrienden ::oink::
Mollen in Japan...

Offline PE-fanaat

  • Forumlid
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #56 Gepost op: 17-03-2006, 13:57:08 »
Volgens mij gaan het nog dikke vriendinnen worden en hou ze maar goed in het oog...

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #57 Gepost op: 17-03-2006, 14:55:53 »
Los van een race die wel wat stress met zich meebrengt, zie ik ze wel met elkaar omgaan.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #58 Gepost op: 17-03-2006, 18:05:47 »
Chris dat gaat, maar Lut moet ik echt niet. Ze is brutaal, heeft geen manieren, staat maar altijd te paffen en heeft op alles haar zeg.. Ik hield het met haar geen moment uit....

Offline Tessiejj..

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Lut & Chris (B/NL)
« Reactie #59 Gepost op: 17-03-2006, 18:15:11 »
Chris dat gaat, maar Lut moet ik echt niet. Ze is brutaal, heeft geen manieren, staat maar altijd te paffen en heeft op alles haar zeg.. Ik hield het met haar geen moment uit....


Ik ook, precies hetzelfde!!
......