Auteur Topic: peking 1 jaar later!!  (gelezen 111944 keer)

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #160 Gepost op: 22-01-2006, 11:40:41 »
Rinck, hoe oud schat je me wel niet? Afgerond ben ik morgen toegetreden tot de club van 30 jaar! 

 ??? ??? ???
Beste Zartan,
sorry,sorry,sorry
maar'k dacht dat je jonger was!
dat is ook mijn grootste probleem!!!'k weet zo weinig van jullie
ja ,een beetje door jullie reacties op dit forum, vooral ten tijde van "de strijd"
jullie weten intussentij älles"vasn mij maar ik zo weinig van jullie.
Maar je kent dus Ode Cologne! en je weet dus dat het stinkt als je het veel gebruikt
dus..... een spreeuw is geen mus!
groet'n (=grunnings) van rinck  ::zwaai::  ::zwaai::  ::zwaai::

Hahaha, maakt niet uit hoor. Jij kon het ook niet weten.
Ik ben dan ook geen bekende Hollander!

En ja, Ode Cologne kan behoorlijk stinken ja. Gelukkig kom ik daar niet vaak mee in aanraking.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #161 Gepost op: 24-01-2006, 14:15:31 »
We want more...
We want more...

Leuk om te lezen wederom, komt er weer een vervolg? Wacht met smart  ::tandpastasmiley::

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #162 Gepost op: 25-01-2006, 15:59:07 »
We want more...
We want more...

Leuk om te lezen wederom, komt er weer een vervolg? Wacht met smart  ::tandpastasmiley::

 ::) ::) ::)
There is more...
there is more....
but it is dangerous to tell!!
I think.
maar kom nog maar es met vragen of suggesties want haast alles is gezegd!!
of de anderen (waar blijf je nou SD.????) moeten aanvullingen hebben, zie Just binnenkort en zal hem nog eens aansporen. Veel zin hebben ze niet en 'k begrijp echt niet waarom, 't zijn haast allen jonge mensen die dit medium toch kennen. Zitten jullie met één van oudste zakken te chatten!!!, begrijp je toch niet!!!
doeg rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #163 Gepost op: 26-01-2006, 21:17:37 »
'k Geloof dat de swung er wat uit is!!!?
dat wil zeggen, er wordt nog wel wat gelezen maar de reacties blijven uit.
Nu is ook haast alles gezegd en geschreven dus..... een spreeuw.... en je weet (al) wel
"We" zullen nog wachten op de foto's onder het mom "gelukkig hebben we de foto's nog" en misschien dat daar nog iets uit voort komt. Verder kan ik jullie wel vertellen dat de lezingen goed lopen en er nav de ene de andere snel volgt en de reacties zijn echt prachtig, zelfs van de mensen die het niet gezien hebben!!!
Er is nog steeds één verhaal dat ik moeilijk op "papier" krijg, maar misschien moet dat maar de uitsmijter worden om daarna niet terug te keren!!!
"Test" het wachten is op u, dus test doe je best!!!
groet rinck

NB. Elias!!! ook geen zin om te reageren!!
Jeske dan? of nog steeds te druk???

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #164 Gepost op: 26-01-2006, 21:29:07 »
Rinck!! Niet weggaan!!!  ::ohno:: Wat is er nou leuker dan tijdens de nieuwe Peking de mening van een oud pekinger te horen!!  ;D Ik zou het geweldig vinden als je je mening na iedere aflevering zou geven over wat je gezien hebt! Ik bedoel je bent een beetje een ervaringsdeskundige!! Lijkt me ontzettend leuk!  ::jaja:: 8)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #165 Gepost op: 27-01-2006, 00:53:27 »
Rinck ik ben bezig al je verhalen op de site te zetten dat ze straks in het menu boevnin aan te kiezen zijn. Uiteraard zitten daar de foto's bij. Maar het is nogal vbeel werk. Je hebt ook al zo veel verteld. Dus het gaat even duren. :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #166 Gepost op: 27-01-2006, 11:20:31 »
Rinck ik ben bezig al je verhalen op de site te zetten dat ze straks in het menu boevnin aan te kiezen zijn. Uiteraard zitten daar de foto's bij. Maar het is nogal vbeel werk. Je hebt ook al zo veel verteld. Dus het gaat even duren. :)
beste Mapel,
ik sprak "test" erop aan maar mooi dat jij het gaat doen!
Zoals je al schreef er is al zoveel geschreven, dus ik wacht even af. Probeer voor volgende week nog wel Steven of Kris voor de microfoon te krijgen, wie weet dat me dat lukt. Zal hen dan ook nogmaals aanmoedigen om ook eens een topic aan te leggen. Als voorbereiding op de uitzendingen van maart, straks, lijkt me dat prachtig, toch???
groene groet rinck

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #167 Gepost op: 27-01-2006, 12:49:03 »
Ik lees alles met veel plezier, Rinck... maar vergeet soms te reageren. Zal beter opletten  ::hypocriet::  ;D

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #168 Gepost op: 27-01-2006, 14:34:53 »
om daarna niet terug te keren!!!

Jij en niet terug keren zijn toch tegenstrijdig aan elkaar? FF serieus...als je denkt dat dit topic doodbloedt dan kan ik wel begrijpen dat je hier dan niets te zoeken heb. Zelf zou ik dat wel spijtig vinden, maar het is wel begrijpelijk.

Anywayss..ik heb het de laatste tijd ietwat druk gehad met het zoeken van een afstudeeropdracht (en a.s. maandag kan ik meteen eraan beginnen). Heb wel gekeken af en toe maar niet gereageerd.

Maar heb jij misschien nog een kleine anekdote van het contract die je samen met Krieke had opgesteld? Zijn jij en Jorien ook nog in zo'n stampvolle trein ingestapt? Wellicht is het al een keer voorbij gekomen maar ik kan het me niet herrineren.

Of de Taj Mahal?

En met het punt van Guikie ben ik eens. Denk wel dat er een paar lieden zijn die willen weten wat jij te melden heb over de nieuwe PE, Rinck! Maar die keuze ligt bij jou uiteraard.

Overigens denk ik niet dat al je inspanningen om de anderen hier naartoe te halen tot enig resultaat zal leiden.

Morgenavond ben ik ook een beetje in Oosterse sferen.....ik ga met vrienden en vriendinnen wokken!

Zartan
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #169 Gepost op: 27-01-2006, 18:52:13 »
Rinck ik zou het zonde vinden als je weg zou blijven joh.

Ik lees je verhalen altijd met veel plezier en probeer me dan voor te stellen hoe het geweest moet zijn.
Máár ik zou het ook erg leuk vinden als er nog meer reislustigen hun verslag zouden doen, van hun Peking Express...wie weet volgen de kandidaten van de komende Peking Express jouw voorbeeld :)

Ben je wel eens zo bang geweest rijdens de reis dat je dacht ik hou er nu ter plekke mee op?
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #170 Gepost op: 27-01-2006, 19:23:00 »
"Test" het wachten is op u, dus test doe je best!!!

Ik heb het uitbesteed aan Mapel. ;D De fotoshow doe ik wel zelf.

Maar gewoon blijven hoor Rinck. Je hoeft echt niet elke dag aanwezig te zijn, maar regelmatig, als je even een vrij uurtje hebt, gewoon langskomen. En wat deskundig commentaar is natuurlijk nooit weg straks als de nieuwe serie weer loopt.
Geniet nooit met mate...

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #171 Gepost op: 27-01-2006, 20:03:24 »
Als het Peking avontuur weer bij iedereen word opgefrist komen de verhalen en vragen natuurlijk vanzelf....  ::hug::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #172 Gepost op: 29-01-2006, 21:58:00 »
De verhalen van Rinck kunnen jullie met beeld vinden in het menu bovenaan je scherm onder PE-stuff. Het is nog niet compleet, maar ik hoop dat komende week voor elkaar te hebben.

Rinck, ik mis wel beeld bij sommige verhalen. Als je nog iets passends hebt, zie ik dat graag per mail in mijn postbus verschijnen. mapel@realitynet.nl Ik hoop dat jullie het een leuk document vindt worden.
« Laatst bewerkt op: 29-01-2006, 22:00:41 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #173 Gepost op: 29-01-2006, 22:09:55 »
Ziet er heel tof uit, Mapel! Mijn complimenten  ::ok::

Offline Nerissa

  • Forumlid
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #174 Gepost op: 30-01-2006, 11:26:21 »


Mapel, je hebt er niet voor niets tijd in gestoken, het is erg leuk geworden!

Rinck, niet gaan dreigen hè?   ::tandpastasmiley::
Je weet dat we je verhalen niet willen missen  en ík weet haast wel
zeker dat je het straks,als de nieuwe serie is begonnen, toch niet kunt
laten om zo af en toe hier je stem te laten horen. Al is het maar om
commentaar (positief bedoeld) te geven of omdat je bij het zien van de beelden
toch nog iets te binnen schiet wat je ons niet wilt onthouden.. waar of niet? ::jaja::
Maar ik begrijp dat je het erg leuk vindt om hier reacties en vragen te zien.
Wacht maar af, over een paar weken wordt het hier weer een stuk drukker.
Ik verheug me er al op, kan net als vele anderen bijna niet wachten en hoop
je zeker hier op het forum nog eens vaker te kunnen spreken, Rinck!!

lieve groetjes,
Nerissa


Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #175 Gepost op: 30-01-2006, 11:44:47 »
 ::bravo:: Hulde aan Mapel voor het maken van zeer mooie pagina's ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #176 Gepost op: 30-01-2006, 16:27:06 »
Wauw Mapel wat heb je iets moois van gemaakt!! ::oink:: ::oink::
wat een plaatjes hé
niet te geloven dat je zo op eigen initiatief de plaatjes bij de verhalen hebt gestopt, ze kloppen haast allen als een bus, echt te gek!!!
Verder5 hebben de verschillende reacties mij weer vleugels gegeven en "we" gaan dus door. Met we bedoel ik ook de anderen, voor as. zaterdag staat Kris op "de rol",afwachten maar wat dat wordt.Verder heb ik het contract met Krieke "teruggevonden"en ik zal zien of ik het hier digitaal kan weergeven, komen jullie de dames ook weer tegen.
u zei gegroet
rinck
NB. Mapel & Test dank voor jullie hulp!!!

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #177 Gepost op: 30-01-2006, 21:06:05 »
Mapel, mooi gedaan  ::ok::


Tja Rinck, wat kan ik zeggen. Je blijkt toch nog een aardige schare achter je te hebben! Fijn dat je weer je "vleugels" teruggevonden heb  ::ok::
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #178 Gepost op: 31-01-2006, 09:47:48 »
Mapel, mooi gedaan  ::ok::


Tja Rinck, wat kan ik zeggen. Je blijkt toch nog een aardige schare achter je te hebben! Fijn dat je weer je "vleugels" teruggevonden heb  ::ok::
;)
Nou om de vleugels maar weer uit te slaan hierbij het volgende verhaal:

Lokatie;China waar we sliepen bij onze "kakmadam" die ik 's nachts al op de toiletten was tegengekomen.(lees poepverhalen!)
'k had al geschreven dat we na het "hotelincident', waar we dus niet mochten slapen, ertegenover een huis hadden gevonden waar we konden slapen. Er was een heerlijk bed voor ons klaargemaakt en waarschijnlijk speelde in dat deel van China, 'twas nog aardig in het begin!!, niet hetzelfde als verderop waar we dus niet samen mochten slapen
't Was dan ook niet moeilijk om de slaap te vatten ondanks dat we pal aan de "snel"weg sliepen. Het licht werd voor ons uitgedaan dus we moesten ook wel vroeg slapen.

De andere ochtend vroeg, Stan & Els maakten ons wakker!, erg vroeg 'k heb het over half zes 's ochtends. Dan direct alweer een camera voor je neus. Maar goed het "normale" ritueel; batterijen van je zender vervangen en weer "aan de bak" oftewel weer op stap naar de vlgende lokatie.
En toen, en daar gaat het mij in dezen om, buiten op de cityroad, allemaal; kinderen; groot ,klein, lopend, op de fiets, allemaal kinderen. Ze gingen naar de school die daar op steenworpafstand stond. Een prachtig beeld waar jammergenoeg geen foto's van zijn! Ze stonden namelijk, net als wij vroeger, in de rij. Dat heeft iets, allemaal netjes in de rij. Wel omdat het moet, maar toch! Keurig in de rij met allen hun schoolpakjes aan als een soort militaire voortraining (en dat is het waarschijnlijk ook!). Netjes in de rij totdat één van hun leraren de wreedheid op zich nam om op een fluit te gaan blazen. En echt als gediciplineerde soldaten begonnen ze allemaal achterelkaar aan te lopen!!!
Ze begonnen daar de dag met hardlopen!!!, 's ochtends om zeven uur begint de school met hardlopen om de school heen!!!We kregen natuurlijk vreemde blikken toegeworpen toen we met onze rugzakken op én een cameraman achter ons aan langszij kwamen. Maar echt ze bleven hardlopend achterelkaar rennen, de leraar voorop en de ritme aangevend! Wat een land, wat een dicipline!!! een prachtig gezicht.
was getekend
rinck

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #179 Gepost op: 31-01-2006, 19:26:56 »
Haha, het is misschien prachtig om te zien. Maar ben toch blij dat ik in Nederland woon. Moet er niet aan denken om zo te leven, anderzijds weten hun misschien niet beter???