Auteur Topic: Peking Express 2 DVD  (gelezen 33734 keer)

Offline Trivandrum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jan & Miranda | Lut & Chris
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #80 Gepost op: 24-02-2006, 16:12:25 »
VT4. Vanuit België. Maar ik weet niet of die hem naar Nederland willen sturen

Het is misschien te proberen. In ieder geval bedankt. ;)

Offline WhyNotSmile

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #81 Gepost op: 25-02-2006, 11:41:19 »
Verbind met een server, bij voorkeur Razorback 2.0

Razorback 2.0 is er niet meer... Wat nu?
Er gaat niets boven Groningen!

Offline nmbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #82 Gepost op: 25-02-2006, 22:01:17 »
De flikken hebben Razorback 2.0 uit de ether gehaald. De servers stonden in Zaventem (België)

Anyway, de reeks staat volledig op DVD (alle aflveringen + making off) op 3 schijfjes. De kwaliteit van aflevering 2,3,4,5,6,7,8,10,11 is goed. Aflvering 1 is minder goed. Aflvering 9 bevat de eerste 10 minuten een paar storingen (ligt aan de opname zelf). Aflvering 12 en 13 zijn bij de opname (door de desbetreffende persoon) op een verkeerde framerate opgenomen, namelijk 29,99. Dat moet 25,00 zijn. Daardoor zie je soms dat het beeld vertraagd is, doch loopt alles synchroon. Aflvering 6 is anamorphic. De kwaliteit van de aflveringen kan nooit verbeterd worden, aangezien de opnames die op eMule stonden ook niet altijd van hoogstaande kwaliteit waren. Verwacht geen HD TV, het blijft wel goed bekijkbaar.

Nu het geluid is steeds heel goed. Alleen kunnen sommige oude DVD spelers er niet overweg. Mijn allereerste van '99 heeft wat problemen. Mijn aldi tv gaf vervormd geluid, de JVC DVD speler (2003) gaf perfect geluid. PC/Laptop gaven ook perfect geluid. Dus dat kan ik op voorhand niet voorspellen of dat goed gaat, maar op PC geeft het geen problemen.

De prijs? Weet ik zelf nog niet. Vermits dat zelfs niet mag, ga ik enkel de kosten tellen voor de DVD's, de doosjes en de verzending.

Ik post nog wel bijkomende informatie, en zal proberen een stukje video te uploaden (dan kunnen jullie direct kijken of de kwaliteit jullie aanstaat).

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #83 Gepost op: 25-02-2006, 22:11:50 »
Klinkt allemaal ::ok:: , ik ga een serie bestellen bij je!! ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #84 Gepost op: 26-02-2006, 00:25:51 »
Klinkt allemaal ::ok:: , ik ga een serie bestellen bij je!! ::bravo::
ik ook! ::jaja:: ::ok:: ::ok::

Offline EXIGE

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #85 Gepost op: 26-02-2006, 12:07:45 »
Klinkt allemaal ::ok:: , ik ga een serie bestellen bij je!! ::bravo::

Voor mij ook een exemplaartje...  ::jaja::

Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #86 Gepost op: 26-02-2006, 18:03:47 »
(dan kunnen jullie direct kijken of de kwaliteit jullie aanstaat).

stuur maar PB met gegevens die je moet hebben  ::ok:: en wat t allemaal gaat kosten ! bedankt man

Offline Riannedeg

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #87 Gepost op: 27-02-2006, 10:40:27 »
Hoi nmbs, ik zou ook heel graag de DVD's van PE-2 willen hebben!! Ik zou het heel tof vinden als je tijd/zin hebt om ook voor mij de DVD te branden. ::ok:: Natuurlijk vergoed ik alle kosten!!! Alvast bedankt  ::bravo::

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #88 Gepost op: 28-02-2006, 21:56:37 »
Regel mij ook zo'n DVD'tje!!!!!!!!!  ::love::

Offline Tomvanesch

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #89 Gepost op: 1-03-2006, 15:49:18 »
NMBS, Ik zou ook heel graag een exemplaar willen ontvangen van Peking Express 2. De kosten maken niet uit. Gr Tom

Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #90 Gepost op: 3-03-2006, 15:27:47 »
Lukt het...  ;D

 ::jaja::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #91 Gepost op: 4-03-2006, 00:54:17 »
Leeft NMBS nog ???

Offline Explosions

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #92 Gepost op: 4-03-2006, 14:47:05 »
Hey ik ben ook geinteresseerd in de dvds met seizoen 2, maar daarnaast wil ik dit seizoen zelf maar gaan tapen aangezien ze dat vast ook niet gaan uitbrengen. Maar ik vroeg me af met welke software je reclames ertussen uit hebt geknipt en hoe je zo'n mooi menutje hebt gemaakt enzo.

Offline nmbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #93 Gepost op: 4-03-2006, 19:41:31 »
Vrees niet. Ik leef nog :)
Maar ik heb een paar dagen echt druk gehad. Midden deze week krijgen jullie de nodige informatie om een exemplaar te bemachtigen. Opgelet: aangezien ik in België woon  ::niet-ok:: moet ik nog navragen wat de verzendingskosten naar Nederland zijn.

Voor software om de reclame te knippen gebruik ik gewoon mijn DVD recorder (die heeft standaard die software). Voor een menu: DVD Lab (gratis demo beschikbaar)

Dus midden deze week komt meer info :)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #94 Gepost op: 4-03-2006, 19:46:21 »
Vrees niet. Ik leef nog :)
Maar ik heb een paar dagen echt druk gehad. Midden deze week krijgen jullie de nodige informatie om een exemplaar te bemachtigen. Opgelet: aangezien ik in België woon  ::niet-ok:: moet ik nog navragen wat de verzendingskosten naar Nederland zijn.

Voor software om de reclame te knippen gebruik ik gewoon mijn DVD recorder (die heeft standaard die software). Voor een menu: DVD Lab (gratis demo beschikbaar)

Dus midden deze week komt meer info :)
Woooh!! ::ok::

Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #95 Gepost op: 4-03-2006, 20:32:37 »
Vrees niet. Ik leef nog :)
Maar ik heb een paar dagen echt druk gehad. Midden deze week krijgen jullie de nodige informatie om een exemplaar te bemachtigen. Opgelet: aangezien ik in België woon  ::niet-ok:: moet ik nog navragen wat de verzendingskosten naar Nederland zijn.

Voor software om de reclame te knippen gebruik ik gewoon mijn DVD recorder (die heeft standaard die software). Voor een menu: DVD Lab (gratis demo beschikbaar)

Dus midden deze week komt meer info :)

Mooi kan niet wachten!!

Europa  2006
  Priority Standard
0-250 g.  € 3,40 € 2,85
250-500 g.  € 5,50 € 4,25
500-1000 g.  € 10,60 € 7,70
1000-2000 g.  € 10,60 € 7,70
 ::tandpastasmiley::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #96 Gepost op: 4-03-2006, 20:35:02 »
Mooi kan niet wachten!!

Europa  2006
  Priority Standard
0-250 g.  € 3,40 € 2,85
250-500 g.  € 5,50 € 4,25
500-1000 g.  € 10,60 € 7,70
1000-2000 g.  € 10,60 € 7,70
 ::tandpastasmiley::
over die 2,85/4,25 kan ik niet tobben!!

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #97 Gepost op: 7-03-2006, 20:14:57 »
Ik wacht ook wel op de details.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline nmbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #98 Gepost op: 8-03-2006, 18:09:09 »
Op de site van de Belgische post staan volgende tarieven.

tot en met    PRIOR   NON PRIOR
350 g         € 4,90  € 4,20

Een heel verschil met de Nederlandse post blijkbaar.
Jullie kunnen dit nalezen op http://www.post.be/site/nl/letters/international/tariffs/index.html

Het geheel zal zo'n 200 gram wegen (3dvd's in 3slim cases)

Na een rekensom kom ik (met de Belgische post -prior- tarieven uit op)

€11,90 voor verzendeing naar Nederland
€8,56 voor verzending naar België

Hierin zit dus alles (DVD's, slim cases, enveloppe en verzending).

Ik wil nogmaal benadrukken dat dit Prior verzendingen zijn zonder enige aantekening/verzekering. Wil je dat, dan kan daar voor vragen, maar dan kost het meer.
Nu ik neem geen verantwoordelijkheid als De Post of TPG de enveloppe kwijt doet, of als deze beschadigd toe komt. Ik ben geen bedrijf, maar een gewone particulier die jullie de mogelijkheid geeft om PE2 op DVD te hebben. Geld terug en van die toestanden zijn dus ook niet van toepassing, aangezien ik er zelf niets aan heb. Als je ze wil bestellen ga daar dus ook mee akkoord, anders hoef je ze niet te bestellen. De aflveringen die op de DVD's staan zijn opgenomen van de TV dmv een computer. Als je de DVD's besteld moet je dus in het bezit zijn van de originele aflveringen (anders is het illegaal).

Ik wil gerust naar 1 iemand de dvd's sturen die betaald, en hij mag ze desnoods zelf doorgeven/kopie maken/... Misschien wonen jullie dichtbij.

Indien jullie nog intresse hebben mogen jullie een PB sturen en dan krijgen jullie verdere informatie wat betreft betalen,...



Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #99 Gepost op: 9-03-2006, 10:06:39 »
Ik heb meteen PM gestuurd ::ok::