Auteur Topic: Speel mee met de PE race op Net5  (gelezen 58333 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #240 Gepost op: 19-03-2006, 00:46:19 »
Yep, ik kreeg vanmorgen eenmailtje en ben op weg,....de hele dag al!!! ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Emmy86

  • Forumlid
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #241 Gepost op: 19-03-2006, 08:35:24 »
Ik blijf ook hangen bij etappe 4. Ik moet een keuze maken welk vervoer ik neem, vervolgens klik ik op 'verzenden' maar dan gebeurt er niets.
Ik kan zo vaak als ik wil op verzenden klikken, maar ik kan niet verder, wel krijg ik steeds al de punten erbij en zo komt het dus dat die mensen die zo hoog in het klassement staan zoveel punten hebben, ze blijven maar doorklikken.
Maar nu is nog maar de vraag of ik verder kan naar etappe 5 aangezien de site niet reageerd wanneer ik op verzenden druk. :\'( :\'(

Offline Amethist

  • Forumlid
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #242 Gepost op: 19-03-2006, 12:18:49 »
Zijn er nog mensen die vandaag hebben kunnen meespelen met PE the game. Ik heb sinds gistermiddag geen mailtjes of opdrachten meer gehad.

Ik heb sinds vrijdagmiddag ook geen mail meer gehad en kan dus ook niet verder.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #243 Gepost op: 19-03-2006, 12:41:23 »

Ik kan zo vaak als ik wil op verzenden klikken, maar ik kan niet verder, wel krijg ik steeds al de punten erbij en zo komt het dus dat die mensen die zo hoog in het klassement staan zoveel punten hebben, ze blijven maar doorklikken.

Daarom hou ik het ook voor bekeken. Het is een leuk spel,ik stond op 145 punten(telkens 1 keer op verzonden geklikt) maar plots zag ik mensen die 3 etappes achterlagen met 400.000 punten staan  :o :o :o

Mooi en leuk en gratis dus,maar als je daarmee een reis kan winnen,dan hebben ze toch wel de verkeerde naam gekozen voor het spel.

RAM UW MUIS KAPOT was de geschikte naam geweest.

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #244 Gepost op: 19-03-2006, 22:02:11 »
Hallo Mapel,
Heb jij ondertussen al een reactie gehad via de mail van de mensen die dit spel maken of van Net 5. Vokgens mij laten die mensen het ook allemaal een beetje afweten. Lucky you dat je in ieder geval weer mee mag spelen, ik zit nog steeds te wachten sinds vrijdagmiddag.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #245 Gepost op: 19-03-2006, 22:26:22 »
Ik ben ook alweer drie dagen ofzo onderweg en dat terwijl ik volgens het mailtje dat ik halverwege kreeg toch echt een snelle route had genomen

Offline Amethist

  • Forumlid
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #246 Gepost op: 19-03-2006, 23:09:17 »
Ik ben ook alweer drie dagen ofzo onderweg en dat terwijl ik volgens het mailtje dat ik halverwege kreeg toch echt een snelle route had genomen

Volgens mij ligt het hele spel gewoon op zijn gat  ;)

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #247 Gepost op: 19-03-2006, 23:51:44 »
Ach, probeer er de humor van in te zien. Dat doe ik ook. Het is maar een spelletje. Maak je niet druk om al die fouten, lach mee met PE.

These are the words I've learned from the master :P ::ok:: :) :D

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #248 Gepost op: 19-03-2006, 23:54:29 »
Ach, probeer er de humor van in te zien. Dat doe ik ook. Het is maar een spelletje. Maak je niet druk om al die fouten, lach mee met PE.

These are the words I've learned from the master :P ::ok:: :) :D

grijnzzzzzzzzzz.......go with flow Bertje!!!! ::tandpastasmiley:: ;). Mijn laatste mail was gisterenochtend, daarna was het stil,......doodstil........ssssssssssstttttttt ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #249 Gepost op: 20-03-2006, 00:06:11 »
Ach mapel,
ik heb van jou geleert dat ik met er niet meer zo druk om moet maken, doe jij dat nu dan ook.

Ik heb meegedaan aan de Peking Express pool (voor het eerst), heb het wel aardig gedaan geloof ik maar helaas kan ik mijn scores nog niet zien. Kijk als je daar aan mee doet wordt je weer vrolijk.

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #250 Gepost op: 20-03-2006, 00:13:01 »
En ik heb weer genoten van de aflevering vanavond. Weet niet wanneer ik mij drukker maak om een spelletje, op Pe the game of om Pe op tv. Man wat heb iok mij zitten ergeren aan die witte en die rooie (Inge en Lien). Amir en Jimmie zijn toch echt mijn favorieten.

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #251 Gepost op: 20-03-2006, 17:28:30 »
Hehe, ik heb eindelijk weer een mailtje na een weekend geen bericht. Ik ben aangekomen in Dali en kan weer verder. Maar nu log ik in op PE the game, kan ik helemaal niet inloggen, zijn er meer die daar last van hebben

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #252 Gepost op: 20-03-2006, 18:03:42 »
nee ik kan me ook niet inloggen.. nja eigenlijk wel, want ik kom wel bij me logboek... maar ik kan niet verder racen terwijl dat wel zou moeten kunnen mja de scores kloppen wel weer  ::ok::  :D
I'm a real big goblin..

Offline javaan

  • Forumlid
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #253 Gepost op: 20-03-2006, 18:12:13 »
Ik kan ook niet meer inloggen. Ik hang al sinds vrijdag bij etappe 3.
krijg wel vandaag een mail dat ik in Stung Treng ben aangekomen.

Offline Amethist

  • Forumlid
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #254 Gepost op: 20-03-2006, 18:31:25 »
Ik heb ook eindelijk een berichtje dat ik aangekomen ben, maar ik kan niet meer inloggen. Krijg niet eens mijn logboek te zien, kan alleen de high scores bekijken, die wel weer normaal zijn.

Blijkbaar nog ff geduld hebben  ;)

Offline gloria

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #255 Gepost op: 20-03-2006, 19:10:53 »
tja, ik kan me ook niet meer inloggen, maar ik zie mn logboek nog wel. niet dat ik daar veel aan heb, want ik heb al vier dagen geen mailtje meer gehad :(

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #256 Gepost op: 20-03-2006, 19:32:47 »
Help !!!!!
Ik speel mee met de PE 2006 pool alleen snap ik de laatste vraag niet helemaal. De vragen zijn:
2. Wie komen deze etappe als eerste aan? 
3. Wie komen deze etappe als tweede aan?   
4. Wie moeten deze etappe Peking Express verlaten?   
5. Wie worden de winnaars van Peking Express? 
6. Wie eindigen als tweede aan het einde van deze race?

Nu snap ik vraag 6 niet helemaal. Bedoelen ze nou wie deze aflevering tweede wordt (maar dan is dat toch hetzelfde als vraag 3) of bedoelen ze wie tweede wordt aan het eind van Peking Express?
Wie helpt mij?

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #257 Gepost op: 20-03-2006, 19:38:10 »
De laatst vraag gaat over de foinale. Wie wordt er eerste van PE 2006 en wie 2e. Het gaat dus om de 2 koppels die in de finale belanden. :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #258 Gepost op: 20-03-2006, 19:58:28 »
Mapel,
Bedankt, ik weet voldoende! Nu maar hopen dat mijn voorspelling uitkomt.
 ::zwaai:: ::bravo::

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #259 Gepost op: 20-03-2006, 20:06:17 »
En ehhh......
Jongens toppie site is dit. Mag nu wel eens gezegd worden. Kan het niet laten om er iedere dag ff op te kijken. Werkt verslavend, dus ik bezoek het iedere avond wel ff. Kortom: GA ZO DOOR !!! ::ok:: En "stressdokter", bedankt! Zie PE the game nu echt als een spelletje en maak me er niet druk meer om. Meespelen is belangrijker dan winnen !!!