Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Euhm.Wat is de bedoeling van de poll?
Volgens mij moeten we op ernest klikken, maar ik kan echt geen keuze maken!! En wie kan de Franse tekst vertalen?
En wie kan de Franse tekst vertalen?
Wat een vertrouwen.. mag ik zeggen dat ik me afvraag of dit niet een of ander grappig iemand is
bonjour a vous tous je suis ernest de pekin express france ::rofl::nous somme partie du champ de mars a paris puit apres la russie mongolie pour finir a pekin notre duo a fini a la 5 etapes mais j ai des suvenir plein la tete ernest.odile de pekin express france voila une autre photos au depart vde l aventure.......please can you speack english i don't andestand .merci
Hallo iedereen, ik ben Ernest van de Franse Peking Express . Wij zijn vertrokken vanaf de 'Champ de Mars' in Parijs, vervolgens via Rusland en Mongolië om te eindigen in Peking. Ons duo is er in de vijfde etappe uitgegaan, maar ik heb er een hoop goede herinneringen aan over gehouden (vrij vertaald). Ernest & Odile van Peking Express Frankrijk Zie hier een foto van voor het vertrek van het avontuur. Willen jullie alsjeblieft Engels praten want anders begrijp ik het niet.
Voor degenen die echt geen Frans kunnen, hier even een vertaling (een echte, niet zo'n rare als die van Mirtjuh <-- onbeleefd hoor, Mirtjuh, een Franse gast belachelijk maken! ).
Maar zijn Nederlands is prima (zie topic over DVD's).
Bonjour!Est-ce que vous êtes vraiment un participant du Pékin Express français?Comment est-ce que vous avez trouvé cette page d'Internet?
Savez-vous comment nous, aux Pays-Bas, pouvons regarder le Pékin Express français par Internet?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
571 gasten en 4 vaste bezoekers