Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 9171 keer)

Offline RG

  • Winnaar pixelprikken PE VIPs 2006
  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #20 Gepost op: 26-09-2006, 20:59:28 »
wat een comback van Bart, stijl hoor, goed gedaan. Ja en wat betreft de dames, ja ze spelen het spel spijkerhard en dat wisten Bas en Bob. Ik ben ook van mening dat het niet de schoonheidsprijs verdiend, maar spel is spel en er staat niet in de spelregels dat het niet mag, dus kun je er weinig van zeggen. En de lolbroek Maxim, een dikke tegenvaller zo ga je niet een spel aan en zeker laat je zo niet een ander vallen, de argumenten die hij gebruikte had hij ook vooraf kunnen verzinnen en niet er aan mee te doen, neem mij dan maar mee ;D. Wat ik mij wel bedenk is dat ziek zijn je karakter erg kan doen veranderen, maar dan nog, bah Maxim kleuter gedrag.
En nu maar weer afwachten wat zondag ons gaat brengen ;)
« Laatst bewerkt op: 26-09-2006, 21:01:47 door RG »

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #21 Gepost op: 27-09-2006, 07:40:04 »
 ;D Oke Willemson, dan is dit probleem ook weer uit de wereld!  ::rofl::

Tja ik kan er nu eenmaal niets aan doen dat Bob en Bas mijn favoos zijn. Zo heeft ieder hier zijn favoriet. Zondag wordt het weer spannend, hoop nu eens op het winnen van de proef en een vrijgeleider voor deze mannen, hebben ze wel verdiend!
 ::bravo::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #22 Gepost op: 27-09-2006, 11:17:51 »
;D Oke Willemson, dan is dit probleem ook weer uit de wereld!  ::rofl::

Tja ik kan er nu eenmaal niets aan doen dat Bob en Bas mijn favoos zijn. Zo heeft ieder hier zijn favoriet. Zondag wordt het weer spannend, hoop nu eens op het winnen van de proef en een vrijgeleider voor deze mannen, hebben ze wel verdiend!
 ::bravo::
Ik denk dat ze stoppen met het strooien van vrijgeleides. Afgelopen jaar stopten ze daar volgens mij ook mee toen er nog 4 koppels (of 5) over waren.

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #23 Gepost op: 27-09-2006, 22:48:55 »
 :-[ Ooh dat wist ik niet, Willemson, tja ik moet eerlijk bekennen dat ik PE nog nooit heb gezien, ik ben gaan kijken omdat mijn grote idool Bob mee doet. Maar nu ik het gezien heb vind ik het een leuk programma hoor, ik ga de volgende keer weer kijken.


Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #24 Gepost op: 27-09-2006, 23:40:58 »
:-[ Ooh dat wist ik niet, Willemson, tja ik moet eerlijk bekennen dat ik PE nog nooit heb gezien, ik ben gaan kijken omdat mijn grote idool Bob mee doet. Maar nu ik het gezien heb vind ik het een leuk programma hoor, ik ga de volgende keer weer kijken.


Wat zo'n BN'er serie al niet kan doen ;D