Auteur Topic: Zijn het echt Natalie en Krieke op de fiets?  (gelezen 3242 keer)

Offline pollletje

  • Forumlid
Zijn het echt Natalie en Krieke op de fiets?
« Gepost op: 17-05-2005, 19:11:49 »
Hoi allemaal,
ik weet niet of het iets te zeggen heeft, maar sinds aflevering 2 ofzo viel het mij op dat elke keer dat ze het siluet van een vrouw en man op de fiets bij een zonsondergang, tijdens peking express lieten zien, dat ze verdacht veel op Natalie en Krieken leken. Valt dit alleen mij op of ook anderen> (ze zeggen namelijk ook nog eens ''bombay here we come!'')

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zijn het echt Natalie en Krieke op de fiets?
« Reactie #1 Gepost op: 17-05-2005, 19:25:48 »
als je het mag geloven dan zijn ze het echt al vond ik de beelden in de laatste aflevering van Krieke en Natalie op de fiets wel heel anders dan in het voorstukje...maar ja men kan manipuleren wat ze willen hé!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zijn het echt Natalie en Krieke op de fiets?
« Reactie #2 Gepost op: 17-05-2005, 20:05:59 »
misschien is het van de andere kant gefilmt...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zijn het echt Natalie en Krieke op de fiets?
« Reactie #3 Gepost op: 17-05-2005, 21:56:18 »
Ik denk dat ze het echt zijn. In de afgelopen aflevering zag je Krieke en Nathalie wandelen met een fiets op die zoutvlakte en even later ook een mooie zonsondergang zoals in dat filmpje. Dus ik acht de kans vrij groot dat ze daar dat shot hebben gemaakt. Maar op dat moment hadden ze de proef nog niet gespeeld (en de vrijgeleide nog niet gewonnen), dus ik denk dat het gewoon een optimische uitspraak was. Maar dat konden wij niet weten, ik ben er vanaf het begin vanuit gegaan dat ze het waren en heb m'n pool er op ingevuld. :-\\