Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 9931 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Aflevering 8
« Gepost op: 24-04-2005, 20:21:45 »
De eerste etappe in India. Wat vonden we ervan?
Geniet nooit met mate...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 8
« Reactie #1 Gepost op: 24-04-2005, 20:38:57 »
Haha... Die Rink! wat een humor met die mensen! " Blijf nu daar, godverdomme "   ::rofl::

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #2 Gepost op: 24-04-2005, 20:50:01 »
Wat een geldwolven daar... ::)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 8
« Reactie #3 Gepost op: 24-04-2005, 20:51:45 »
Wat een geldwolven daar... ::)

 ::rofl:: ja dat ook... pff..  ::jaja::

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #4 Gepost op: 24-04-2005, 21:22:19 »
Geweldig mooie aflevering....doet me beseffen dat ik nog zoveel wil zien op deze wereld  ::bravo::
That's all

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 8
« Reactie #5 Gepost op: 24-04-2005, 21:23:07 »
Geweldig mooie aflevering....doet me beseffen dat ik nog zoveel wil zien op deze wereld  ::bravo::

Nou India is een schitterend mooi land  ::jaja::, ik wil daar heel graag heen... net zoals Nepal  ::jaja:: :D

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #6 Gepost op: 24-04-2005, 21:55:15 »
een schitterend land zeg ::bravo::...maar wat moesten de koppels aan India wennen...ben zelf nog helemaal onder de indruk en vergat zelfs te quoten...dat wordt morgenavond flink doorploeteren ;)

ik vind deze race tot nu toe mooier dan die van vorig jaar!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 8
« Reactie #7 Gepost op: 24-04-2005, 22:04:05 »
Hahaha ik vond het wederom een leuke aflevering!! Die Karla en Sophie laten je lachen! Hahaha geweldig! Jammer dat ze de amulet niet wonnen! Maar ik vond het ook wel leuk zonder Manja en Jeroen, veel relaxter
Some light in your eyes...

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 8
« Reactie #8 Gepost op: 24-04-2005, 22:04:45 »
Mooie etappe! (wel iets minder spannend dan vorige keer).
Vond het jammer dat je de aankomst bij die prachtige tempels verder niet echt in beeld zag, was wrsch om de ranking spannend te houden?

Leuk (en verdiend) voor Krieke & Natalie dat ze ook eindelijk een amulet hebben behaald.

Echt wel een beetje een cultuurshock ook omdat je toch een beetje 'meelift' - ik schrok echt wel een beetje van de 'agressiviteit' nu na maanden van de veel timidere, beleefdere Chinezen - aan de andere kant was de hartelijkheid wel weer roerend. Toch kan je duidelijk wel de verschillen in bepaalde kasten merken en dat het veel meer een echt zuid-aziatisch land is (manier van doen, omgangn, 'social graces', positie van de vrouw etc) hoewel ook dat een rollenspel is als altijd dat je je eerst eigen moet maken (wellicht daarom deze keer geen sudden death denk ik om de kandidaten de kans te geven daar eerst een beetje aan te wennen)

Prachtige beelden, echt een wereld van verschil - alleen zou ik denk ik zelf half gek worden als ik zulke hordes mensen continue om me heen kreeg  ::)

Het wordt nu wel steeds meer een luck of the draw denk ik in combinatie met de sudden death - 'slim' liften gaat denk ik een kleinere rol spelen en geluk hebben een grotere  :)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #9 Gepost op: 24-04-2005, 22:17:51 »
alleen zou ik denk ik zelf half gek worden als ik zulke hordes mensen continue om me heen kreeg  ::)
Nou inderdaaad. Een hele aanhang aan mensen de hele tijd bij je, niks voor mij. :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 8
« Reactie #10 Gepost op: 24-04-2005, 22:50:14 »
Ik wil ook naar India ::jaja::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #11 Gepost op: 25-04-2005, 00:38:44 »
India was niet echt mijn land en staat nog zeker niet bovenaan mijn lijstje, maar heb wel genoten van vandaag. Het is totaal anders dan China en Nepal ... wat een hoop mensen :o, het is echt dichtbevolkt daar. Alleen die Ganges, jek, als ik de verhalen weer lees in m'n schoolboeken ::). Maar goed, de gastgezinnen waren hele vriendelijke mensen, was leuk om te zien hoe gastvrij ze daar ontvangen werden ::ok::

Maar volgende week de Taj Mahal ::bravo::

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Aflevering 8
« Reactie #12 Gepost op: 25-04-2005, 11:55:58 »
:) ik vond het weer een erg leuke aflevering.
Begin toch te merken dat er nog maar weinig koppels in de race zitten. En dat India idd totaal anders is dan China en Nepal. Wel weer prettig dat meer mensen het engels machtig zijn.

Ik vond alle gezinnen ondanks de verschillen in kasten enorm gastvrij en gemoedelijk. Ik geloof niet dat er een koppel teleurgesteld afscheid heeft genomen.
De opdracht met de bloemenbootje deed me niet zo veel. Niet echt een strijdlustige opdracht.
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 8
« Reactie #13 Gepost op: 25-04-2005, 15:05:38 »
:) ik vond het weer een erg leuke aflevering.
Begin toch te merken dat er nog maar weinig koppels in de race zitten. En dat India idd totaal anders is dan China en Nepal. Wel weer prettig dat meer mensen het engels machtig zijn.

Ik vond alle gezinnen ondanks de verschillen in kasten enorm gastvrij en gemoedelijk. Ik geloof niet dat er een koppel teleurgesteld afscheid heeft genomen.
De opdracht met de bloemenbootje deed me niet zo veel. Niet echt een strijdlustige opdracht.

ik vond hem wel lollig, die opdracht, vooral omdat die hele advocatenfamilie achter Carla (of Sophie) stond ::trots::

Offline maaykie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #14 Gepost op: 26-04-2005, 19:32:54 »
Ik vond de bootjes buitengewoon schattig! ;D
En super om te zien hoe Just en Brechtje omgingen met hun gastgezin, en hoeveel lol ze hebben gehad door gewoon met de familie thuis het feest te vieren! Ik geloof dat ze meer plezier hebben gehad dan Rink en Jorien, die in de hoogste kaste terecht waren gekomen.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #15 Gepost op: 27-04-2005, 09:07:49 »

En super om te zien hoe Just en Brechtje omgingen met hun gastgezin, en hoeveel lol ze hebben gehad door gewoon met de familie thuis het feest te vieren! Ik geloof dat ze meer plezier hebben gehad dan Rink en Jorien, die in de hoogste kaste terecht waren gekomen.

ja vind ik ook! !! Vind ik eigenlijk wel mooier om te zien hoor,  ::bravo::

Offline pekingkoningin

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #16 Gepost op: 27-04-2005, 12:03:13 »
Vond het de minste aflevering totnogtoe. Amper spanning. Zal er wel mee te maken hebben dat Just en Brechtje veel in beeld waren....

Offline sas

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #17 Gepost op: 27-04-2005, 13:36:00 »
Maar ik vond het ook wel leuk zonder Manja en Jeroen, veel relaxter

Saaier zul je bedoelen. Waar is de wedstrijd gebleven???  ::ohno:: Ik mis jullie J&M!  ::bravo:: 

Offline twina

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #18 Gepost op: 27-04-2005, 13:44:56 »
Het komt vast niet door Just en Brechtje. Volgens mij omdat de strijdlust en spanning van het wel of niet naar huis moeten er niet was. Volgende keer moet er weer een koppel naar huis toch?
Zal vast weer een spannender aflevering worden. >:D

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #19 Gepost op: 27-04-2005, 13:47:46 »
Ja Twina dat denk ik ook. Er was dit keer weinig spanning maar er hoefde ook niemand naar huis. Ik wacht met spanning op de volgende aflevering.