Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 4445 keer)

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Aflevering 5
« Gepost op: 4-04-2005, 12:16:06 »
Hier alles over aflevering 5
Some light in your eyes...

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 5
« Reactie #1 Gepost op: 4-04-2005, 15:58:26 »
Wederom een strakke aflevering. Veel mooie beelden van China.

Jeroen/Manja "vast" op het politiebureau, Krieke's verjaardagsfeestje, Stevan en Sofie die meer op elkaar mopperen dan met elkaar praten, waar een beetje "doelgroepliften" niet tot kan leiden, Rink die op de proef bijna "bot" vangt. Just en Brechtje die "een lift stelen". Nee, weer een aflevering om over na te praten.

Opvallend:

- dat de eerste drie binnenkomers een barbeque aangeboden kregen. De leiding kon op zijn klompen aanvoelen dat de twee koppels welke de visproef deden ook als eerste bij de finish zou komen. Dus twee keer luxe.
- de aankomende rode vlag, welke nu al onderhands aangekocht is.
- stratenmakers het in Nederland nog zo slecht niet hebben.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #2 Gepost op: 4-04-2005, 17:12:44 »
Ik vond het een mooie aflevering vanwege de vele mooie beelden...
Verder vond ik het ook raar dat de beide koppels van de proef wederom een goede maaltijd krijgen...zo rusten ze wel heel lekker uit en bouwen ze een intern voorraadje op om te kunnen overleven wanneer dat modig zou zijn.

ik vind het wel jammer dat de koppels elkaar geld gaan geven om zo elkaar ind e race te houden...dat neemt toch wat van de spanning af vind ik :-\\
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Himalayaya

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #3 Gepost op: 4-04-2005, 19:29:56 »

ik vind het wel jammer dat de koppels elkaar geld gaan geven om zo elkaar ind e race te houden...dat neemt toch wat van de spanning af vind ik :-\\

Mwoah, vraag ik me af. Als de andere koppels hier lucht van krijgen zal dat misschien meer irritaties gaan opleveren. Voor hun vervelend, maar voor ons leuke tv.  ;)

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Aflevering 5
« Reactie #4 Gepost op: 5-04-2005, 14:53:27 »
Ik vond de proef zo leuk om te zien in deze aflevering! Wat een mooie beesten die vogels. Ik vond trouwens dat de meiden nog best ballen hadden hoor! Ik weet niet of ik het gedurft had ze bij de poten het water uit te trekken.  ;D
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline Total

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #5 Gepost op: 6-04-2005, 12:28:17 »
Opvallend:

- dat de eerste drie binnenkomers een barbeque aangeboden kregen. De leiding kon op zijn klompen aanvoelen dat de twee koppels welke de visproef deden ook als eerste bij de finish zou komen. Dus twee keer luxe.

Vond ik ook opvallend en oneerlijk,ok,de anderen die via de wegopbreking moesten,konden dan wel een amulet winnen,maar toch!

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Aflevering 5
« Reactie #6 Gepost op: 6-04-2005, 23:46:13 »
Ach that's all in the game. Ik denk niet dat ze het bij Peking Express verwacht hadden dat de weg opgebroken zou worden. Die barbeque was waarschijnlijk al geregeld en om dan te zeggen dat de nr. 1 en 2 daar geen recht op hebben zou ook een beetje kort door de bocht zijn. Misschien hadden de crew de BBQ voor henzelf moeten houden  ;)
<spellingsfout herstelt>
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 5
« Reactie #7 Gepost op: 8-04-2005, 09:24:00 »
Nee, natuurlijk was het zo gepland. Je geeft de ene helft alles en de andere helft niks. Een betere voedingsbodem voor conflicten is er niet en dat is wat ze willen natuurlijk, dat levert spannende TV op.

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 5
« Reactie #8 Gepost op: 8-04-2005, 20:51:54 »


ik vind het wel jammer dat de koppels elkaar geld gaan geven om zo elkaar ind e race te houden...dat neemt toch wat van de spanning af vind ik :-\\
Dan krijg je wel weer andere spanningen, ik denk dat het er weinig mee te maken heeft! Maar we zullen zien :P
Some light in your eyes...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #9 Gepost op: 9-04-2005, 20:24:35 »
Ik vond de proef zo leuk om te zien in deze aflevering! Wat een mooie beesten die vogels. Ik vond trouwens dat de meiden nog best ballen hadden hoor! Ik weet niet of ik het gedurft had ze bij de poten het water uit te trekken.  ;D
Ik heb in een deuk gelegen van hun manier van aanpak! ;D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)