Auteur Topic: De rode vlag  (gelezen 13534 keer)

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: De rode vlag
« Reactie #20 Gepost op: 4-04-2005, 22:17:05 »
Je krijgt volgens mij gewoon geld voor de 'etappe' of zelfs voor de gehele reis. Wat moet je in noodgevallen doen? Dan kan je in elk geval nog een hotelletje pakken ofzo.

Nu ben ik wel benieuwd of Rink en Jorien, als ze de vlag hebben, nu idd alleen (na de koop) Jeroen en Manja en Steven en Sofie afvlaggen: of iedereen? Anders komt misschien het plot gelijk aan het licht (of maakt hen dat niet uit...? ) :-\\

volgens mij mag je maar 1x de vlag gebruiken
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: De rode vlag
« Reactie #21 Gepost op: 5-04-2005, 10:49:29 »
je mag m alleen die etappe gebruiken, maar als je iemand afvlagt en dus inhaalt, zal het raar zijn als je diegene nog tegen zal komen.  ::joehoe::
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: De rode vlag
« Reactie #22 Gepost op: 5-04-2005, 14:36:19 »
Je krijgt volgens mij gewoon geld voor de 'etappe' of zelfs voor de gehele reis. Wat moet je in noodgevallen doen? Dan kan je in elk geval nog een hotelletje pakken ofzo.

Nu ben ik wel benieuwd of Rink en Jorien, als ze de vlag hebben, nu idd alleen (na de koop) Jeroen en Manja en Steven en Sofie afvlaggen: of iedereen? Anders komt misschien het plot gelijk aan het licht (of maakt hen dat niet uit...? ) :-\\

En Natalie en Krieke die kunnen ze toch ook afvlaggen.

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: De rode vlag
« Reactie #23 Gepost op: 5-04-2005, 14:42:02 »
Ja sorry, ik was hun eventjes vergeten... excuses...
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De rode vlag
« Reactie #24 Gepost op: 6-04-2005, 21:42:16 »
R&J zullen wel Jeroen & Manja willen afvlaggen, maar strategisch gezien zou het beter zijn als ze Steven & Sofie afvlaggen, omdat dat hun grootste concurrenten zijn om eruit te gaan. Als je hun een achterstand aansmeert, is de kans bijna 100% dat je doorgaat. Nou zie ik S&S hen sowieso niet meer inhalen, maar dan helemaal niet meer.

Ocampa

  • Gast
Re: De rode vlag
« Reactie #25 Gepost op: 6-04-2005, 22:50:51 »
R&J zullen wel Jeroen & Manja willen afvlaggen, maar strategisch gezien zou het beter zijn als ze Steven & Sofie afvlaggen

Ze kunnen beide koppels toch gewoon afvlaggen?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De rode vlag
« Reactie #26 Gepost op: 6-04-2005, 22:55:09 »
Je kan volgens mij maar 1 koppel afvlaggen voor 30 minuten, was vorig jaar ook.

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: De rode vlag
« Reactie #27 Gepost op: 6-04-2005, 23:42:22 »
Nee hoor, je kan iedereen tegelijk afvlaggen als je dat wilt. Was vorig seizoen ook zo. Ze kochten de vlag en vlagten gelijk iedereen af zodat ze allemaal een half uurtje moesten wachten. Maar je kan niet iemand 2 keer achterelkaar in het half uurtje afvlaggen...
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: De rode vlag
« Reactie #28 Gepost op: 7-04-2005, 10:56:45 »
R&J zullen wel Jeroen & Manja willen afvlaggen, maar strategisch gezien zou het beter zijn als ze Steven & Sofie afvlaggen, omdat dat hun grootste concurrenten zijn om eruit te gaan.

ALS R&J de vlag hebben, en dat is nog helemaal niet zeker !!!!


Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De rode vlag
« Reactie #29 Gepost op: 7-04-2005, 14:09:22 »
Nee hoor, je kan iedereen tegelijk afvlaggen als je dat wilt. Was vorig seizoen ook zo. Ze kochten de vlag en vlagten gelijk iedereen af zodat ze allemaal een half uurtje moesten wachten. Maar je kan niet iemand 2 keer achterelkaar in het half uurtje afvlaggen...

Als ik het archief er hier op na sla, konden ze maar echt één koppel afvlaggen.

ALS R&J de vlag hebben, en dat is nog helemaal niet zeker !!!!

Dat is zeker waar, maar de kans is vrij groot, als ze met z'n 3tjes gaan samenwerken.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De rode vlag
« Reactie #30 Gepost op: 7-04-2005, 14:58:03 »
Als ik het archief er hier op na sla, konden ze maar echt één koppel afvlaggen.

Als ik mijn half brakke DVD's van vorig jaar erop nakijk dan denk ik ook dat het zo werkt. (Ten minste vorig jaar) Men mag 1 koppel afvlaggen maar dan wel zo vaak als men wil.
« Laatst bewerkt op: 7-04-2005, 15:01:04 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline beether

  • Forumlid
  • ik weet nu wie PE2 wint
Re: De rode vlag
« Reactie #31 Gepost op: 7-04-2005, 15:36:07 »
Ik heb begrepen dat het duo dat de rode vlag heeft, zelf bepaalt welke koppels ze afvlaggen. Hoeveel duo's en hoe vaak maakt niet uit. Des te meer des te liever zou ik zeggen!

Ocampa

  • Gast
Re: De rode vlag
« Reactie #32 Gepost op: 8-04-2005, 09:22:35 »
Hoe komen jullie er nou toch bij dat ze maar 1 koppel mogen afvlaggen? Dan heeft die vlag nauwelijks enige zin! Ze m ogen gewoon iedereen afvlaggen hoor. Volgens mij was het wel zo dat de gene met de vlag slechts 1 keer iemand tegen kwam die ze konden afvlaggen.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De rode vlag
« Reactie #33 Gepost op: 8-04-2005, 11:23:32 »
Volgens mij was het wel zo dat de gene met de vlag slechts 1 keer iemand tegen kwam die ze konden afvlaggen.

Hoe kom je er toch bij dat je maar 1 keer per koppel mag afvlaggen... :P  En natuurlijk heeft die vlag dan wel enige zin, want dan kan je je directe tegenstander het moeilijk maken.

Zoals ik al schreef heb ik gekeken hoe het vorig jaar was. Dat zegt dus niks persé over hoe het dit jaar gaat zijn. Maar vorig jaar mocht je dus maar 1 koppel afvlaggen alhoewel het bij de veiling van die vlag in eerste instantie leek dat je iedereen zou mogen afvlaggen. Dit was voor de kijker iig onduidelijk in het begin.
Geniet nooit met mate...

Offline twina

  • Forumlid
Re: De rode vlag
« Reactie #34 Gepost op: 8-04-2005, 11:35:28 »
 ::jaja::Volgens mij mogen ze ook iedereen afvlaggen, als je maar 1 koppel mag afvlaggen zou ik er mijn geld niet aan uitgeven. Nog 2 dagen en we zullen het zeker weten. Nog even geduld dus allemaal. ::zwaai::

Offline Carol

  • Forumlid
Re: De rode vlag
« Reactie #35 Gepost op: 13-04-2005, 14:39:01 »
He Twina

Nu weet je het he? Er is dapper gebruik gemaakt van de rode vlag en dan die greins van de bitsch erbij. Ik heb me er behoorlijk aan gestoord.
Maar het hoofdstuk "rode vlag"is gelukkig afgesloten.

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: De rode vlag
« Reactie #36 Gepost op: 13-04-2005, 21:10:49 »
Ik vond heel dat gedoe met die rode vlag maar zwaar kloten  ::niet-ok::
Op zich hoort een systeem om andere koppels op te houden gewoon bij het spel.
Maar de samenzwering vond ik totaal niet gepast (door beide groepen niet)
en het onbeperkt kunnen vlagen vond ik helemaal irritant.
Wat een haat roept dit op bij de tegenstanders. En wat een aangekochte macht bij de vlagdragers.

Nou ja, het hoort bij het spel, zal ik maar denken  :-\\
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline yang

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De rode vlag
« Reactie #37 Gepost op: 13-04-2005, 22:03:57 »
Och...Die rooie vlag maakt alles spannend, zo ziet ge mensen zich nog veel ergeren ;D