Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 5405 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Aflevering 4
« Gepost op: 27-03-2005, 20:07:12 »
Deze keer gaan we van Yichang naat Longcheng. En deze keer moet er weer iemand naar huis. Wie zal dat worden?
Geniet nooit met mate...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 4
« Reactie #1 Gepost op: 27-03-2005, 20:55:44 »
herman en kris vallen denk ik af omdat,hun onderaan staan en omdat,Herman niet echt snel is hehe het is wel een geinig koppel.Ik vind Jeroen en Manja steeds minder leuk worden we zullen zien zo :)

Offline rcjkierkels

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #2 Gepost op: 27-03-2005, 21:28:27 »
Ik vind Jeroen en Manja nog steeds super. Hun keuze was heel logisch. Kies de koppels die hoog staan zodat ze minder kans maken. Wat betreft Jorien en Rink is het puur rekening verheffen. Ze zijn gewoon kwaad op hun en dat is logisch. Ik vind het jammer dat Jeroen en Manja zo weinig geluk hebben. Eerst hebben ze de puzzel als eerste af en dan raken ze nog steeds achter. Ze halen iedereen weer in en verliezen dan weer het spel  :\'(. Nouja hopelijk winnen ze de laatste etappe en komen ze weer bovenaan te staan  ::ok::

BTW. Volgens mij stelde Jorien zich gewoon aan. En met succes ook nog want Just en Brechtje trapte erin en ze lieten hun eerst liften  ::niet-ok::

Offline rcjkierkels

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #3 Gepost op: 27-03-2005, 21:37:09 »
Jeroen en Manja..  ::ok::

Ze hebben gewoon 1 uur achterstand goed gemaakt op Sophie en Karla!!

Jammer dat Herman & Kris naar huis moeten. Had liever Rink en Jorien zien gaan  ::joehoe::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 4
« Reactie #4 Gepost op: 27-03-2005, 21:38:52 »
Leuke aflevering, alleen jammer dat het grappigste koppel er uit is.. :)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #5 Gepost op: 27-03-2005, 21:40:37 »
Jeroen en Manja geen geluk,notabene 2 van de 3x op tijd binnen.
Manja begint me ook steeds meer teriteren met der kapsones en ik vond het net goed dat Karla Won bij het bamboe springen.

Krieke en Natalie kwamen bijna niet inbeeld,beetje jammer.

Offline -Mk-

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #6 Gepost op: 27-03-2005, 21:49:15 »
Het valt mij op de een of andere manier dit jaar wat tegen..
Weet niet wat het is.
Vorig jaar was het zeer spannend en elke aflevering was subliem. Dit jaar nog niet echt gehad.
Wie is de Peking Robinson Express Expeditie Mol

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #7 Gepost op: 27-03-2005, 21:58:28 »
Nou Kris heeft wat over zichzelf geleerd en Herman had de belevenis van zijn leven. En ze hebben het best knap gedaan  :)

Manja  ::niet-ok:: Niet ok, wat een akelig vervelend naar mens.

De dames vind ik geweldig  ::bravo::
Ma how, zeg!

Offline Tejoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • PE is leuker dan ER .. :)
Re: Aflevering 4
« Reactie #8 Gepost op: 27-03-2005, 23:02:07 »
Leuke aflevering! Jammer van Herman & Kris, die hadden mogen blijven..
Tsja, en die Manja, Reinier was nog sympathieker, zeld zon'n hypocriet achterbaks type gezien zeg   :-\\

Maar wat wel wel gaaf was. Karla die de proef won van Manja, geweldig!
Karla en Sofie net niet 1e doordat ze met een brommer mee moesten, dat hadden zij dan weer  ::niet-ok::
Maar absoluut mijn favorieten, iedereen dacht dat ze de 1e ronde niet zouden redden omdat ze er zo relaxed tegenaan kijken, maar wees eens eerlijk? Het is toch een verademing hen te zien tegenover dat fanatieke koppel? En dan ook nog punten pakken  ::rofl::

Go Girlpower !!!  ::love::

Offline polletje

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #9 Gepost op: 28-03-2005, 00:27:53 »
Ben blij dat die Belgische keuterboertjes/wildplassers eruit liggen. Ik vond het schandalig om te zien hoe die zoon met die Chinese taxichauffeur omging. Hij wilde hem bijna uit zijn taxi trekken omdat hij niet snel genoeg reed.

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #10 Gepost op: 28-03-2005, 11:04:14 »
Ik vroeg me trouwens af of die taxi-chauffeurs opdracht hadden gekregen om niet harder te rijden dan 80 ofzo. Iedereen ergerde zich wel heel erg aan het slome rijgedrag (hoewel Kris er idd bovenuit stak).
Ik vind Steven en Sofie ook niet zo sympathiek tegen de Chinezen. Ze schreeuwen veel en beginnen snel te vloeken enzo. De Chinezen kunnen dit dan wel niet verstaan, maar ik denk wel dat ze begrijpen wat er (ongeveer) gezegd wordt.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #11 Gepost op: 28-03-2005, 12:25:16 »
Mja dan vond ik het geroep van Kris wel erger.

Offline cassiopeia21

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
Re: Aflevering 4
« Reactie #12 Gepost op: 28-03-2005, 13:18:45 »
Rink tilde in aflevering 4 een agent op, en pakte z'n pet om hem vervolgens zelf even op te zetten. Allemaal met goede bedoelingen, dat snap ik. Maar om nou zomaar een agent op te tillen en z'n pet af te nemen, dat doen we in nederland toch ook niet. Dan zouden we volgens mij een bon krijgen, voor het "beledigen" van een ambtenaar in functie. En daar in China begrijpen ze er ook nog es helemaal niks van. Maar goed, gelukkig nam de agent het allemaal goed op.

Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 4
« Reactie #13 Gepost op: 29-03-2005, 12:12:57 »

Ik vind Steven en Sofie ook niet zo sympathiek tegen de Chinezen. Ze schreeuwen veel en beginnen snel te vloeken enzo. De Chinezen kunnen dit dan wel niet verstaan, maar ik denk wel dat ze begrijpen wat er (ongeveer) gezegd wordt.

Precies! Van alle koppels vind ik hun het minst respectvol omgaan met de locale bevolking. Als ze niet begrepen worden beginnen ze te vloeken en te schelden. Mooi vorbeeld was ook afgelopen aflevering. Steven probeerde een Chinees wat te vragen maar da lukte niet. (niet zo gek naturlijk als je dat in het Nederlands en Engels doet terwijl betrokkene blijkbaar alleen Chinees spreekt). EN wat zegt Sofie? "Hou maar op, die klojo verstaat je toch niet". Dus als iemand van goede wil is maar hij verstaat jou niet omdat je elkaars taal niet spreek is hetgelijk een klojo? Bah.