Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 8772 keer)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 3
« Reactie #20 Gepost op: 25-03-2005, 02:29:16 »

Cadje ik durf het bijna niet te zeggen maar ben het wel eens me Mapel....Wie is de mol was en is leuk, maar als je kritisch kijkt naar de laatste twee series moet je toch wel erg een plank voor je kop hebben dat het nu wel erg gemanipuleerd word en een een beetje voor de domme "kijkers" gok de mol wordt..OOk ik was een van die domme kijkers, echt een MOL vinden is niet meer mogelijk, gewoon gokken 1 op de 10 dat je het goed hebt.


Dus om nou te zeggen dat er niks boven WISDM gaat vind ik dan weer overdreven ::regenboog::


tja.. een beetje de natuurlijke evolutie van het spel denk ik - niet persé iets waar je het mee eens hoeft te zijn natuurlijk ;)

Van iets kunnen genieten wil niet zeggen dat je kritiekloos kijkt uiteraard of geen aandachts of verbeterpuntjes zien kan- die waren er zeker wel- maar vwb de sfeer van widm- de speurtocht en de sfeer op het forum, dat is voor mij toch iets unieks- dat is lastig te overtreffen ;)

Maar ik pretendeer geheel niet dat ik daarin objectief zou zijn hoor ;D

En Peking is tot nu toe vind ik een zeer vermakelijke, mooi en slim in elkaar gezette serie (zeer goede mix van cultuur/ interessante cq intrigerende zaken, humor en spanning) die ik met veel plezier volg dus ::ok:: (en nu back on topic  over aflevering 3 ;D)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you