Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 12671 keer)

Offline Recherch

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #20 Gepost op: 14-03-2005, 10:58:27 »
Ik vindt het zelf vreemd dat ze dus niets hebben meegemaakt sinds ze weg zijn gegaan uit het tentenkamp. ???

En wat dacht je van de uitbarsting van hem omdat de chinezen hem niet snapte toen hij een kip nadeed? Dat was voor mij alweer genoeg. Vind haar wel zielig hoor, met zo'n overfanatiekeling aan d'r zijde.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 2
« Reactie #21 Gepost op: 14-03-2005, 13:47:27 »
Ik denk dat die twee niet veel spanning hebben gebracht..

Offline JoostProost

  • Forumlid
  • Ik heb gefaald ...
Re: Aflevering 2
« Reactie #22 Gepost op: 14-03-2005, 20:37:48 »
Ik vond het weer een mooie aflevering! Balen voor Stephan en Marco dat zij die stomme geiten kregen. Anders waren ze er misschien niet uitgevlogen. Maar dit is het spel dus gewoon balen. Ook vond ik het gedrag van Natalie een beetje vreemd. Ze is volgens mij extreem overgevoelig ofzo want wat Krieke zij vond ik nog niet eens zo erg.

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Aflevering 2
« Reactie #23 Gepost op: 15-03-2005, 11:51:44 »
Ik vond dat eten echt vreselijk smerig  :-X
Zo'n varkenssnuit op je bord  :o nee dank je
En natuurlijk erg jammer voor Kareltje >:D

Ik vind de regie overigens ook erg selectief, sommige koppels komen constant in beeld
Terwijl anderen haast het spel lijken te hebben verlaten
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #24 Gepost op: 15-03-2005, 12:23:57 »
Ja er is één koppel, wat je nauwelijks in beeld ziet ja. Maar goed, die maken dan inderdaad misschien weinig boeiends mee. Vond het erg zielig voor Kareltje. En ik vond het erg knap dat sommige mensen dat eten in die proef naar binnen konden werken.

Offline angela1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #25 Gepost op: 16-03-2005, 08:09:57 »
Nou oooh vreselijk....mijn maag draaide letterlijk een kwartslg om..en mijn gezicht precies zo als deze smilie  ::regenboog:: whahahah. En die penis JUK.