Poll

Wie moet Peking Express 2005 winnen??

Krieke en Nathalie
Sophie en Karla

Auteur Topic: Wie is jouw favoriete koppel  (gelezen 74274 keer)

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #40 Gepost op: 15-03-2005, 11:45:27 »
 :) moeilijk...
Ik denk dat ik Just en Bregje het leukst vind
Hoewel Krieke en Natalie ook wel erg leuk zijn,
dat zijn misschien de leukste individuen  :P
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline John Woo

  • Forumlid
  • Hong Kong flickssssssssss
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #41 Gepost op: 15-03-2005, 12:13:44 »
 ::ok:: jeroen en manja!!!  ::ok::

geen gezeur over een lift!! dat er losers zijn die dat niet kunnen regelen betekent niet dat zij anderen moeten helpen aan een lift...

sorry losers  8)
Himalayaya is echt wel Himalaya

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #42 Gepost op: 15-03-2005, 12:19:28 »
Na aflevering twee zijn Just en Brechtje mijn favorieten, direct gevolgd door Jeroen en Manja. Die regel over dat liften was idd wat vreemd. Sorry hoor, maar zo is het spel nou eenmaal. Het gaat er toch om wie het beste kan liften.

Alleen om de één of andere reden vond k t vorig jaar wel irritant als Reinier hetzelfde deed, maar dat zal dan wel weer komen, omdat Reinier in zijn geheel irritant was en er dan ook nog bij ging staan zwaaien ofzo.

Offline tymowayka

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #43 Gepost op: 15-03-2005, 13:41:50 »
Dit bewijst toch maar weer dat uiterlijk belangrijk is, wel hypocriet hoor want Jeroen en Manja doen dus echt precies hetzelfde als Reinier.
Ik hou zelf niet zo van dit soort gedrag, maar soms zit je zo in het spel dat je de rest om je heen wel eens vergeet. ???

Offline Himalayaya

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #44 Gepost op: 15-03-2005, 13:53:26 »
Dit bewijst toch maar weer dat uiterlijk belangrijk is, wel hypocriet hoor want Jeroen en Manja doen dus echt precies hetzelfde als Reinier.
Ik hou zelf niet zo van dit soort gedrag, maar soms zit je zo in het spel dat je de rest om je heen wel eens vergeet. ???


Ik had er ook even moeite mee, maar ik had eigenlijk precies hetzelfde gedaan. Ik had ook mijn lift niet afgestaan, echt niet!
Wel vraag ik me af of ze met die regel hebben ingestemd toen Rink ermee kwam. Als dat zo is, vind ik het erg onsympathiek. Zelf had ik als iemand bij me zou komen en zo'n afspraak zou willen maken, meteen duidelijk gemaakt dat ik er niet aan meedeed. Maar ermee instemmen en dan uiteindelijk toch niet doen, vind ik niet erg sympathiek. Wees dan duidelijk in hoe jij je spel speelt.
En je doet niet aan zo'n wedstrijd mee om vrienden te maken, lijkt me.  ;)



Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #45 Gepost op: 15-03-2005, 14:05:24 »
Krieke en Nathalie (Ik hoopte ook op een kleine ruzie en daarna een knuffel,nu de knuffel nog.)
Sophie en Karla (Wel wat gewaagd 2 dames als je bekijkt dat er grote kans is dat ze verkracht worden,want dat ging vorige keer bij een stel ook al bijna mis.)
Herman en Kris (Vooral toen ze vader eerder bleek te zijn.)
Jeroen en Manja (Het is wel een leuk stel,maar dat ze al chinees kunnen,maakt het te makkelijk voor ze,hun hadden die schapen moeten krijgen om het ze iets moeilijker temaken.)
Rink en Jorien
Just en Brechtje
Stephan en Marco
Steven en Sofie
Jeroen en Manja

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #46 Gepost op: 15-03-2005, 14:20:11 »
Dit bewijst toch maar weer dat uiterlijk belangrijk is, wel hypocriet hoor want Jeroen en Manja doen dus echt precies hetzelfde als Reinier.
Ik hou zelf niet zo van dit soort gedrag, maar soms zit je zo in het spel dat je de rest om je heen wel eens vergeet. ???


Da's niet waar hoor. Ze zijn absoluut niet 't zelfde. Reinier ging altijd nog blij zwaaien van: kijk wij hebben jullie lift hahaha. En daarbij vond 'k de manier waarop Reinier met de bevolking omging behoorlijk belachelijk. Manja en Jeroen gaan tenminste normaal om met de bevolking en omdat ze verder sympathieker overkomen dan die hele Reinier, kan ik meer van ze hebben.  ::jaja::

Offline tymowayka

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #47 Gepost op: 15-03-2005, 14:51:03 »
We zullen wel zien denk ik in de volgende uitzendingen hoe ze echt zijn.
Alleen hou ik natuurlijk wel in mijn achterhoofd dat er flink gemanipuleerd kan worden met de beelden en dat de programmamakers ze neer kunnen zetten zoals hun dat willen. ::vergroot::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #48 Gepost op: 15-03-2005, 15:06:47 »
Tuurlijk, maar dat is met alle televisieprogramma's zo. Tot en met het journaal aan toe.

Offline John Woo

  • Forumlid
  • Hong Kong flickssssssssss
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #49 Gepost op: 15-03-2005, 18:16:07 »
Ik had er ook even moeite mee, maar ik had eigenlijk precies hetzelfde gedaan. Ik had ook mijn lift niet afgestaan, echt niet!
Wel vraag ik me af of ze met die regel hebben ingestemd toen Rink ermee kwam. Als dat zo is, vind ik het erg onsympathiek. Zelf had ik als iemand bij me zou komen en zo'n afspraak zou willen maken, meteen duidelijk gemaakt dat ik er niet aan meedeed. Maar ermee instemmen en dan uiteindelijk toch niet doen, vind ik niet erg sympathiek. Wees dan duidelijk in hoe jij je spel speelt.
En je doet niet aan zo'n wedstrijd mee om vrienden te maken, lijkt me.  ;)


jah maar waar zijn de normen en waarden gebleven? Omdat we opeens in China zijn, betekent niet dat je zomaar iets moet stelen wat iemand anders toekomt.
De toorn van god zal zoet zijn!! waarschijnlijk in de vorm van geiten naar de Himalaya slepen...
Himalayaya is echt wel Himalaya

Offline Himalayaya

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #50 Gepost op: 15-03-2005, 18:54:16 »
jah maar waar zijn de normen en waarden gebleven? Omdat we opeens in China zijn, betekent niet dat je zomaar iets moet stelen wat iemand anders toekomt.
De toorn van god zal zoet zijn!! waarschijnlijk in de vorm van geiten naar de Himalaya slepen...

Jij zou die lift wel afgestaan hebben in het kader van normen en waarden?
Mja, misschien kun je dan altijd nog per geit de Himalaya over.  >:D

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #51 Gepost op: 15-03-2005, 19:26:16 »
En natuurlijk de badmuts van Herman!!  ;D ;D ;D

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #52 Gepost op: 15-03-2005, 22:56:02 »
Ik ga weer voor Sophie en Karla ;D
Some light in your eyes...

Offline John Woo

  • Forumlid
  • Hong Kong flickssssssssss
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #53 Gepost op: 16-03-2005, 10:03:59 »
Jij zou die lift wel afgestaan hebben in het kader van normen en waarden?
Mja, misschien kun je dan altijd nog per geit de Himalaya over.  >:D

tuurlijk! I always play nice and fair!! CDA till I die!! JP!!! represent ook in China!!

nee ik zou ze waarschijnlijk uitlachen dat ze daar al hee de dag staan en dat ik de eerste de beste lift kaap!! niet eens kaap trouwens....bedoel je staat te liften en je krijgt een lift...wat een onzin met ik was hier eerst...JAH MAAR IK HEB EERST EEN LIFT!!
dan gaan ze dat gedrag dadelijk ook doorvoeren in andere dingen: jah ik zag dat kippeboutje eerst!! dus sta hem af...of ik zag het eerst op de kaart Xian liggen, dus ik mag eerst daar naartoe!!  :P
Himalayaya is echt wel Himalaya

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #54 Gepost op: 16-03-2005, 17:03:41 »
Ik heb gestemd op Kris en Herman dit keer, dat gedoe om dit badmuts, hilarisch gewoon ::rofl::. En ontzettend veel respect voor Herman, dat ie dat op zijn leeftijd nog doet, en ze gaan nog goed ook ::ok::

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriete koppel na aflevering 2?
« Reactie #55 Gepost op: 16-03-2005, 22:34:54 »
Herman & Kris..!!
Ik vind hun helemaal geweldig, die humor en vader zat heerlijk te smullen van de lokale gerechten...En dan die badmuts, ik kwam niet meer bij  ::rofl:: ::rofl::

Kortom gewoon leuke kandidaten  ::ok::

 ::tandpastasmiley:: haha die stomme badmuts is die nu niet afgepakt door kris

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #56 Gepost op: 16-03-2005, 23:53:17 »
Valt me trouwens in ene op dat er 2 Sophie/Sofies in zitten. En een Steven en een Stephan. En 2 Krissen (waarvan er een dan Krieke wordt genoemd)
What's in a name?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #57 Gepost op: 18-03-2005, 00:34:59 »
Ja dat viel me ook op ... je zou haast denken dat er een aanwijzing in zit! ... o nee, foute serie :-X

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #58 Gepost op: 18-03-2005, 09:51:54 »
Ik ben één van de mensen die meerdere stellen leuk vind;
Just en Brechtje, omdat ze als broer en zus hier aan mee doen en Just zo prachtig relativeerde na het ongeluk, terwijl je aan zn lichaamshouding zijn schrik nog kon aflezen. :)
Rink en Jorien, omdat Rink zo vreselijk geniet van alles wat hij ziet en Jorien haar vader af en toe op moet jagen om door te gaan  :D
Krieke en Nathalie, omdat het me intrigeert dat ze met onbekenden op avontuur gaan, dan moet je wel zeker zijn van jezelf  ;D

Favoriet voor de eindoverwinning zijn denk ik Jeroen en Manja en mss Steven en Sofie. De eersten om alles wat hier al over ze gezegd is, het tweede koppel juist omdat we tot nog toe zo weinig van ze gezien hebben, was dat vorig jaar met Hans en Rani niet ook zo...Een beetje alsof de programmamakers weten: Ach, die komen nog genoeg in beeld....bovendien vind ik ze vreselijk fanatiek overkomen, dus zullen ze zich niet zomaar gewonnen geven.
Euhm...voor mij is een favoriet koppel dus niet per definitie het leukste koppel....
 :-X
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline jasken

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriete koppel
« Reactie #59 Gepost op: 18-03-2005, 16:50:08 »
 :-* :-*ik ga volledig voor Jeroen en Manja ::ok:: ::ok::