Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 18042 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: eind filmpje
« Reactie #40 Gepost op: 7-03-2005, 16:50:17 »
Dat beeld werd hier in de preview vaak gebruikt. Het zijn in ieder geval Belgen, die roepen "Bombay, here we come!"
Krieke en Natalie of Steven en Sofie.
Maar of ze daarom de winnaar szijn... het is WIDM niet he ;)

Ik vind t altijd jammer om te weten dat bepaalde kandidaten in een spel ver gaan komen of niet, dus 't zou jammer zijn als we hier al een eventueel finalekoppel uit zouden kunnen halen. Dat vind ik ook altijd t jammere van WIDM, dat je uit de introfilmpjes al mogelijke afvallers kunt afschrijven. In PE is het wat minder gelukkig.

Offline -Mk-

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #41 Gepost op: 7-03-2005, 18:41:45 »
De compilatie mix van aflevering 1 is klaar!

komtie!

http://members.chello.nl/m.kloppenburg3/pekingafl1.mp3

Veel plezier weer  ::bravo::
Ik heb 'm even opnieuw bewerkt.. De versie is nu minder goor :P. Deze is wat beter aan te horen. Url is nog gewoon http://members.chello.nl/m.kloppenburg3/pekingafl1.mp3
Wie is de Peking Robinson Express Expeditie Mol

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #42 Gepost op: 7-03-2005, 18:47:23 »
Ok bedankt. ::ok:: Ik zal hem vervangen voor die ander dan.
Geniet nooit met mate...

Offline sabje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • FORZA!
Re: Aflevering 1
« Reactie #43 Gepost op: 7-03-2005, 20:00:43 »
Flitsende eerste afleverin;je zat er meteen in.Mijn favotieten zijn krieke&nathalie omdat ze elkaar niet vantevoren kenden,de tweeling is leuk en de 1e winnaars en vader en dochter ook.Uitzending was goed inelkaar gezet;tijdens de race leerdde je al vij snel de koppels kennen.zucht weer verslaafd........ ::ok::

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Aflevering 1
« Reactie #44 Gepost op: 7-03-2005, 23:09:48 »
Ik vond Nathalie eerlijk gezegd helemaal niet zo leuk (van wat ik van haar heb gezien dan he, in het echt is het vast een ontzettend aardige meid), maar om tegen die mensen te zeggen dat ze de volgende dag wel zullen betalen om het vervolgens niet te doen... (was haar plan, hoefde gelukkkig uiteindelijk niet). Ik had zoiets van: die mensen hebben dat geld echt wel hard nodig. maar goed, misschien draai ik nog wel bij.

Vond vader en dochter inderdaad erg leuk en de tweeling. En een staande ovatie voor Jeroen dat hij van tevoren al Chinees heeft geleerd, dan mag je wat mij betreft meteen heel ver komen. Getuigd van veel respect voor de mensen daar.

Offline draakje

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #45 Gepost op: 8-03-2005, 10:06:38 »
Wie leuk en wie niet leuk? Mijn favoriet is in ieder geval HERMAN!  Wat een held, 66 jaar en dan toch meedoen. En dan ook nog een moderage ontketenen als het aan mij ligt: iedereen binnenkort aan de badmuts!
Verder was het een fantastische aflevering, mooie beelden, topkandidaten EN... een hele goeie vervanger voor EP. Ik vond het in het begin van de aflevering wel raar: he waar is EP nu? dacht ik. Maar ik vind dat Art (de nieuwe presentator) het goed heeft gedaan. Ik was al fan van het programma, maar wordt het ook van hem denk ik.... haha!

Offline pekingkoningin

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #46 Gepost op: 8-03-2005, 10:13:06 »
Art (die nieuwe EP, zoals mijn vriendinnetje zegt) doet het inderdaad best goed. EP er niet bij is wel gek, maar aan dit nieuwe, zeker niet lelijke   :o gezicht kan ik echt wel wennen....

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #47 Gepost op: 8-03-2005, 12:38:30 »
ik vind ook dat Art een compliment verdiend, het is niet niks om de plek van EP in te moeten nemen...maar net zoals de pekingkoningin opmerkt,: Art is een lust voor het oog :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline draakje

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #48 Gepost op: 8-03-2005, 12:48:21 »
ik vind ook dat Art een compliment verdiend, het is niet niks om de plek van EP in te moeten nemen...maar net zoals de pekingkoningin opmerkt,: Art is een lust voor het oog :D

Tja, had me dat niet echt gerealiseerd, maar het is inderdaad niet niks om EP te moeten vervangen... Ik vond al dat ie het best goed deed, maar nu vind ik dat nog meer....
« Laatst bewerkt op: 8-03-2005, 12:51:49 door draakje »

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #49 Gepost op: 8-03-2005, 13:32:16 »
Dat Art er goed uitziet is natuurlijk leuk voor hem en voor de kijkers, maar daar gaat het natuurlijk niet om. ::ohno:: Hij heeft het gewoon goed gedaan. ::ok:: Het zag er gewoon prosessioneel uit wat ie deed alsof hij het al jaren deed.
Verder heb ik Ernst Paul helemaal niet gemist. Sorry EP. Dus dat zegt feitelijk ook wel wat.
Geniet nooit met mate...

Offline Sunshine-

  • Forumlid
Herhaling
« Reactie #50 Gepost op: 8-03-2005, 15:52:46 »
Ik heb de 1e aflv. gemist. Wie weet wanneer de herhaling is???

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #51 Gepost op: 8-03-2005, 21:16:45 »
Ik heb gezocht voor jullie naar de dag van de herhaling van aflevering 1 maar ik kan het nergens vinden ::niet-ok::
Het spijt me, ik blijf het in de gaten houden.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 1
« Reactie #52 Gepost op: 13-03-2005, 20:05:19 »
Ik heb afl.1 ook gemist, maar nu zit ik al vast klaar voor afl.2! Ik heb er zin in! :D

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #53 Gepost op: 26-03-2005, 17:21:32 »
Ik vond het weer super dat het begonnen was! Vooral Krieke en Natalie vond ik heel gedurfd van ze! Ook Rink en Jorien vind ik een heel leuk koppel. Eik alleen Steven en Sofie die ik op dit moment een wat minder koppel vind, maar wie weet veranderd dat nog! :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)