Auteur Topic: Koppel Rink & Jorien (nl)  (gelezen 156640 keer)

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #60 Gepost op: 21-03-2005, 11:45:32 »
Enkele reis Groningen ajb........ ::niet-ok::
Hier reageer ik in mijn volgende column wel op.

Jorien had wel erg veel mazzel met haar "blok" zelfs Elias maakte het Yourie of Wesley nog moeilijker. Als ze niet wagenziek werd, dan eindigden ze zelfs nog 1ste.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #61 Gepost op: 21-03-2005, 12:42:44 »
Er is een leuke interactie tussen paps en dochter(lief) ::ok::

...maar ik denk dat ze zichzelf verre van geliefd maken bij de andere koppels...ze begonnen in mijn ogen ijzersterk aan PE maar zwakken nu wel af zeg ::niet-ok::...vind ze ook stukken minder sumpathiek dan voorheen...maar wie weet hadden ze gewoon een sofdag :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #62 Gepost op: 21-03-2005, 12:59:16 »
Ik vind ze ook niet zo sympathiek. Jorien begon bij voorbaat haar 'blok' al af te blaffen, terwijl Karla (of Sophie?) nog niks verkeerd had gedaan. Ook vader Rink vond ik als blok wel erg ver gaan. Hij was niet alleen lastig voor Kris, maar ik vond hem ook erg onbeleefd tegen de Chinezen; aan de ruitenwissers zitten, op de auto slaan, schreeuwen dat ze door moesten rijden. Die mensen snappen toch niet dat het om een spel gaat? Moet wel erg raar overkomen  :-\\

Offline achterberg

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #63 Gepost op: 21-03-2005, 15:07:29 »
Mijne niet. Na vandaag zeker niet meer. Kan niet zeggen waarom, maar ik heb 't niet zo op ze.

Of nou ja, misschien... Eerst keihard gaan zeiken over dat Manja en Jeroen je lift in pikken, zelfs je middelvinger opsteken en vervolgens wel snel voorbij Just en Brechtje gaan rennen.
ik ben het geheel met je eens.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #64 Gepost op: 21-03-2005, 18:20:52 »
Arme Karla als blok bij Jorien

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #65 Gepost op: 22-03-2005, 06:16:25 »
Er is een leuke interactie tussen paps en dochter(lief) ::ok::

...maar ik denk dat ze zichzelf verre van geliefd maken bij de andere koppels...ze begonnen in mijn ogen ijzersterk aan PE maar zwakken nu wel af zeg ::niet-ok::...vind ze ook stukken minder sumpathiek dan voorheen...maar wie weet hadden ze gewoon een sofdag :D

Hmm ik denk dat je ook in gedachten moet houden dat ze al 10 dagen aan het liften zijn - Stress, prikkelingen onderling (de beginnen nu zichtbaar te worden bij de meeste koppels, net als huilbuien, boosheid, frustratie etc) - slecht en weinig eten wrsch ook weinig en slecht slapen (hoewel het dit jaar ook een paar maal al zo is dat de kandidaten iig een aardig onderdag geregeld krijgen miss wel een leer uit vorig jaar..? Aan vanaf het begin uitgeputte kandidaten heb je niet veel ;))

Maar goed, nee ik heb niks tegen ze- ja het is miss licht hypocriet vwb de dubbele maatstraf om het liften (maar dat zou je als direct gevolg kunnen zien van de actie van R&M ervoor en tijdens de serie werd al gezegd dat ze de afspraken daaromtrent los hadden gelaten).

Vwb competitie lijkt het me een logische actie (dat vond ik ook van de actie van M&J trouwens) en Brechtje en Just sloegen evenhard terug in dat opzicht, dus ach- ik denk it's all in the game niet te zwaar aan tillen :)

Jorien begon bij voorbaat haar 'blok' al af te blaffen, terwijl Karla (of Sophie?) nog niks verkeerd had gedaan.
Karla was het en het ging niet over verkeerd doen- het gaat erom dat je je blok weet te bewegen zodat hij of zij met je meekomt. Ik zie het met name als bluf van Jorien, overbluffen van je tegenpartij wat in geval van Kar;a denk ik goed werkt - vond dat persoonlijk wel een slimme tactiek - daarnaast stond er veel op het spel omdat ze bepaald niet bovenaan op de lijst staan.. dus ze moest ook wel actie ondernemen. En zoals gezegd de spanningen zijn wel voelbaar onderhand bij alle koppels in meer of mindere mate.
« Laatst bewerkt op: 22-03-2005, 06:18:47 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline tymowayka

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #66 Gepost op: 22-03-2005, 09:05:22 »
Rink en Jorien, jullie worden steeds fanatieker in het spel, wel blijven genieten hoor!
Wat een spelelement al niet met je principes kan doen he.
We blijven het leuk vinden om jullie te volgen en jullie zijn nog steeds onze favoriet.
Dat blok aan het been,daar genoot Rink echt van en Jorien wist goed met haar blok om te gaan. ::pinokkio::
Ad,Timo en Ingrid.

Offline Total

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #67 Gepost op: 27-03-2005, 10:17:50 »
Hoop dat ze snel naar huis mogen ::zwaai::Sprechen sie deutsch ::rofl::

Offline o0cinderellla0o

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #68 Gepost op: 27-03-2005, 22:14:09 »
K ben ff eerlijk: k ben niet egt een rink & jorien fan en zal het ook noojt worduh... ::pinokkio:: Ik vind het wel goed dat ze respecteren met alles wat ze krijgen, maar ze moeten ook goed weten dat dit een spel is, ze hoeven niet alles zo persoonlijk op te vatten...  ::niet-ok::
Ik begrijp wel dat ze het niet leuk vinden op de vrachtwagen te zitten, maar het is niet anders..... ::trots::
 ::joehoe::
..::Never let the fear of striking out keep you from playing the game::..

Offline Jort

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #69 Gepost op: 27-03-2005, 22:45:30 »
Leuke koppel deze vader en dochter. Duidelijk dat Rink echt kan genieten van het moment en de mensen die hen helpen.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #70 Gepost op: 27-03-2005, 23:12:50 »
Tja Rink lijkt meer bezig te zijn met zijn persoonlijke vendetta tov manja, dan dat hij nog positief met het spel bezig is...

hij geniet volop, maar is af en toe ook wel een beetje naïef in zijn doen en laten...dochter jorein trekt hem gelukkig wel mee, maar wat een bazig dametje is dat soms zeg...toch wel een leuk koppel!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Snipes_wes

  • Gast
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #71 Gepost op: 27-03-2005, 23:33:53 »
Ik vind Rink en Jorien het gaafste koppel in 2 jaar PE!!!
Rink lijkt me een kei toffe vent en Jorien is kei schattig!! (wel jammer dat ze vandaag ziek was, en dan ook nog in die truck gedouwd   :\'()
Wel jammer dat ze op een gemiddelde laatste plaats staan...

Offline polletje

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #72 Gepost op: 28-03-2005, 00:31:10 »
Ik vind dat vader en dochter zich erg kinderachtig gedragen. Een beetje gaan zitten klagen omdat ze in de beestenwagen moeten. Kom op zeg, zo is het spel en andersom hadden zij hetzelfde gedaan. En we hebben verder weinig van de "ziekte" van Jorien gemerkt. O ja, en een politiepet afpakken van een agent kun je volgens mij 1 keer doen in China. De volgende keer zit je 10 jaar op water en brood.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #73 Gepost op: 28-03-2005, 01:53:56 »
Ik dacht eerst dat ze wel een kans maakten om ver te komen, maar ze klagen te veel en dat houdt ze op. Ik denk niet dat ze zo Bombay gaan halen als ze zo doorgaan ::ohno::. Kijk, de beslissing van J&M was natuurlijk raar, maar het is een spel dat hard wordt gespeeld. Als Manja ziek was geweest en Rink had de puzzel gewonnen, weet ik zeker dat ie haar ook in de beestenbak zou hebben geplaatst.

Verder vind ik het een tof duo, maar ik denk niet dat ze nog ver gaan komen in PE.

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #74 Gepost op: 28-03-2005, 10:49:18 »
GO RINK ::bravo::
GO JORIEN ::bravo::

Gisteren tijdens het kijken heb ik veel aan dit forum moeten denken,ik heb het zelfs nog in de groep gegooit hoe het overgrootstedeel op dit forum over rink en jorien denkt!(we hebben met een heel stel gekeken)
 de meeste vinden ze onsympathiek,blijven erg lang napraten over hoe asociaal het wel niet was om die middelvinger uit te steken enz enz
en als ik dan naar de uitzending kijk,zie ik dat rink & Jorien juist heel erg genieten van alles wat er gebeurt tijdens de reis!!
Ik vind het juist goed dat Rink persoonlijk tegen Manja zegt hoe hij over haar denkt,ik bedoel de andere zeggen achteraf tegen de camera als er niemand bij is ,hoe ze over koppels denken.Heb dan het lef om het rechtstreekstegen iemand te zeggen!
Maar goed,ieder zijn mening zullen we maar zeggen....
Ik hoop dat Rink en Jorien volgende week eens als eerste aankomen want ze piesen ieder x net buiten de pot!!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #75 Gepost op: 28-03-2005, 14:25:34 »
Wel een grappig stel, dochter die wil racen, racen racen en vader die ook vooral wil genieten!
Ik vind dat wel mooi van Rink!

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #76 Gepost op: 28-03-2005, 19:49:44 »
No offence maar ik vind ze beiden vrij irritant.

Rink is nogal respectloos ten opzichte van de Chinezen, zomaar een paar dingen: het trekken aan ruitenwissers, slaan op ramen, afpakken van politiepet en het optillen van een agent onder het mom van: "even een dansje maken" Waar ben je dan helemaal mee bezig??? ::ohno:: Hij heeft ook wel relaxte dingen zoals de zaak met de dronkelappen waar hij rustig blijft en ze op een goede manier de kamer uit weet te krijgen.

Jorien komt op mij over als een streberig, uitgekookt type. In een aflevering begint ze te huilen zodat er mensen medelijden krijgen. En dan ook nog een beetje quasi-ziek rondlopen en beetje kuchen... Dat doet mij denken aan een beroemd figuur:  ::pinokkio:: In tegenstelling tot haar vader die soms nog wel rustig kan blijven en soms nog respect kan tonen zie ik dat bij haar absoluut niet. Bij de dronkelappen gaat ze er ook snel vandoor (mss wel begrijpelijk aangezien het allemaal nogal duistere mannen waren) en ook als ze de snelle lift hebben gehad en ze worden uitgenodigd om even te blijven wil Jorien zo snel mogelijk door (qua race okay, maar deze man heeft er net voor gezorgd dat je er überhaupt nog in zit nu...)

Over hun vete met Jeroen en Manja kun je kort zijn, ook Jeroen en Manja zijn vrij irritant al tillen die tenminste geen mensen op. Verder schilderen de makers van Peking Express Jeroen en Manja wel erg vuil af door in die aflevering en die daarop constant terug te komen op de lift die J&M afgepakt zouden hebben. Waarom haal je het principe van je programma onderuit? Het gaat er toch om dat ze tegen elkaar gaan liften?

Kortom, racers zijn het, maar dan wel respectloos tov de chinezen en soms  ::schaam:: ik me dood als medehollander...
Ze zijn leuk voor het irritatie-effect zoals met die vreselijke Reinier maar ik zal niet echt treuren als ze eruit liggen... ::joehoe::

Nogmaals, het is een spel, in het echt zullen ze ongetwijfeld anders zijn...
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #77 Gepost op: 28-03-2005, 19:53:00 »
SorrY, maar voor mijn gevoel heeft Rink juist wel veel respect, dat van die pet enz, is gewoon een grapje, om te laten zien dat ze niets verkeerd doen, denk ik!

Hij heeft ooit ook eens een shirt gegeven, uit dank enz! En hij zegt ook steeds dat hij het zo mooi vind dat hij gewoon bij mensen die ie niet kent mag eten en slapen! Dus in dat opzicht ben ik het echt niet met je eens!

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #78 Gepost op: 28-03-2005, 20:35:02 »
Sorry hoor maar als er een wildvreemde chinees hierheen komt en je petje jat en/of je optilt dan kan ik daar niet echt om lachen hoor en van veel respect vind ik het ook niet getuigen. Verder zeg ik ook dat Rink nog wel eens zijn respectvolle momenten heeft. Al had hij die agent niet opgetild en was hij bij het blokken niet zo gelijk een barbaar tekeer gegaan dan was het best nog een goede vent. Achjah, iedereen kijkt er anders tegenaan. Ik vind sowieso veel acties nogal ondoordacht zoals het gevloek en getier als er iemand een keer niet mee kan net zoals het geroep om het sneller rijden. (wat ze overigens allemaal doen)

Nogmaals, het is een spel en spellen halen meer slechte dan goede dingen uit de mens naar boven... ::)
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #79 Gepost op: 29-03-2005, 10:10:20 »
Rink is juist degene die het meest respect toont aan de chinese bevolking  van alle koppels die er mee doen!!
Dat met die politie was duidelijk een grap tussendoor.De politieman moest lachen dus Rink heeft echt wel geweten hoever die kon gaan!
Ik snap werkelijk niet waarom juist bij Rink iedere handeling die hij vericht helemaal wordt uitgemolken omdat het `respectloos`zou  zijn.....

Als je het dan over geen respect tonen hebt,dan vind ik de bevolking uitschelden omdat ze je niet begrijpen of niet hard genoeg rijden veel erger.... :-[